eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

2006-07-04 12:29

Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe.

Przeczytaj także: Reklama internetowa 2005 wg IAB

Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję.

Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad 750 nowych pojazdów, suma ta wyniosła średnio 69 tys. dolarów.

Przeczytaj także

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: