Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
2006-07-04 12:29
Przeczytaj także: Reklama internetowa 2005 wg IAB
Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję.Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad 750 nowych pojazdów, suma ta wyniosła średnio 69 tys. dolarów.
oprac. : A. Budkowska / Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
-
IAB: reklama online w USA bije rekordy
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
-
Rynek reklamowy 2006
-
Obiecujące perspektywy dla reklamy
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
-
Świetlana przyszłość reklamy wideo