Reklama w motoryzacji VII 2006
2006-08-23 13:24
Przeczytaj także: Reklama w motoryzacji 2005
Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, która przeznaczyła kwotę prawie 3,8 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Fiat Auto Poland (3,6 mln zł), Peugeot Polska (3,3 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (3,1 mln zł). Całość wydatków na reklamę aut osobowych w telewizji, radiu, gazetach i magazynach wyniosła prawie 33,9 mln zł.W podobnym rankingu od początku bieżącego roku liderem jest General Motors Polska (49,8 mln zł). Pierwszą piątkę uzupełniają kolejno Toyota Motor Poland (39,8 mln zł), Fiat Auto Poland (38,6 mln zł), Citroen Polska (32,1 mln zł) oraz Renault Polska (30,1 mln zł).
W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, zwyciężył 60-sekundowy spot Forda S-MAX. Wydatki na akcję wyniosły ponad milion zł, a reklama została wyemitowana 6 razy. W rankingu reklam najczęściej ukazujących się na antenie wygrał natomiast spot Peugeot 207 z biedronkami. Materiał został pokazany w stacjach telewizyjnych łącznie 626 razy.
W podobnej statystyce od początku roku liderem jest odpowiednio spot Opla Astry II (wydatki 5,7 mln zł) oraz Kia Sportage (1.488 emisji).
oprac. : Izabela Okrój / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
-
Reklama w motoryzacji VI 2005
-
Reklama w motoryzacji V 2005
-
Reklama w motoryzacji IV 2005
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013