-
ESET Smart Security 6 i ESET NOD32 Antivirus 6
... komputer. Obydwa programy firmy ESET wyposażono w skaner Facebooka - ESET Social Media Scanner, pozwalający chronić konto użytkownika na portalu przed złośliwą zawartością. ... samodzielne narzędzie ESET Social Media Scanner, dedykowane do ochrony profilu użytkownika na tym popularnym portalu społecznościowym. ESET Social Media Scanner instaluje się na ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 15,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły o 14% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę video i w serwisach społecznościowych, które rosną o około ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... producenta Mokate (kampanie marek Minutka – 1,3 mln zł i Loyd – 0,2 mln zł). Z powyższej analizy wynika, ze Mokate wykorzystało nie zawłaszczone przez kategorię media i zbudowało w nich znaczne udziały w wydatkach (SOV) wyróżniając na tych polach wspierane marki, jednocześnie nie inwestując w reklamę telewizyjną. Mocne uderzenie producentów ...
-
Pinterest czy Twitter - która platforma jest lepsza dla biznesu?
... biznesie. Czym jest Pinterest? Przez jakiś czas, Instagram był dominującą platformą social media opartą na grafice. Na rynku wystąpiły jednak znaczne zmiany po tym ... aktywnymi użytkownikami. Jeśli Twoim celem jest stworzenie interaktywnej kampanii social media o wysokim zaangażowaniu, Pinterest może okazać się strzałem w dziesiątkę. Po drugie, 81 ...
-
Durczok Gate: internet wre, a reszta milczy
... dzwoniący do studia telewidzowie. Głos rozsądku Podczas gdy największe stare media milczą, serwisy społecznościowe i blogi kipią od komentarzy na temat poniedziałkowej ... przejaw. Może - wreszcie - okaże się, że media społecznościowe i internet to tak naprawdę już „tylko” media, które tak jak i media tradycyjne, nie są nieomylną wyrocznią. Nie ...
-
UOKiK godzi się na przejęcie TVN
... telewizyjnej. UOKiK zgodził się, aby spółka N-Vision (właściciel m.in. stacji TVN) została przejęta przez Southbank Media, spółkę zależną Scripps Networks Interactive. W wyniku transakcji w ręce Southbank Media przejdzie 100 proc. udziałów w kapitale zakładowym N-Vision. Koncentracja przedsiębiorstw została zgłoszona także do irlandzkiego urzędu ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... z porównania najaktywniejszych źródeł publikacji w IMM, Facebook i Twitter to dwa najpopularniejsze media, w których klienci dzielą się opiniami na temat sieci handlowych, ... selfie jednego z użytkowników Twittera z głową państwa zostało udostępnione 1238 razy i podbiło media społecznościowe w kwietniu. Co powoduje, że tweety zyskują na popularności i ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... 3,2 proc. i 5,6 proc. Kolejne trzy sektory w rankingu wydatków zanotowały silne spadki: żywność i finanse o 5,5 proc. oraz telekomunikacja o 8,7 proc.. Największy wzrost widać w sektorze media (+25 proc.), wzrosły też takie sektory jak odzież / dodatki, sprzęty domowe, meble , dekoracje a także motoryzacja (wszystkie o około 5 proc.). Jeśli chodzi ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... bardziej zaawansowane techniki personalizacji, aby maksymalnie dostosować przekaz do odbiorcy. Media społecznościowe chcą nas zachęcić do spędzania z nimi możliwie największej ilości czasu. W ... własnych poglądów. Na Facebooku cały świat przytakuje. Ze względu na działanie social media, karierę zrobiło pojęcie FOMO (Fear of Missing Out, czyli strach ...
-
Polacy nie są gotowi na zakupy online w metaverse
... zawodowo związane z nowoczesnymi technologiami i światem e-commerce. Zielone światło dla zakupów przez media społecznościowe Wcześniejsze pytania dowiodły, że Polacy nie są jeszcze gotowi na ... tematu, ponieważ mimo że zjawisko robienia zakupów online przez media społecznościowe jest szerzej omawiane i o wiele lepiej znane w naszym kraju, większość ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... ,5%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 91 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 48,3%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Automotive” (6,2 mld kontaktów reklamowych i SoV – 8,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce XI 2006
... władzy doszli Kaczyńscy, "stawiają oni interesy narodowe ponad europejskimi". Niemieckojęzyczne media utrzymywały swoje doniesienia w wyważonym tonie - ARD i ZDF informowały obszernie o ... propozycji złożonej Jackowi Bąkowi oraz wycofaniu polskich wojsk z Iraku. Media podejmowały również temat Radia Maryja i sprawy katyńskiej. Interesująca jest ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... suma publikacji dotyczących branży PR. Październikowy ranking osób cytowanych w kontekście PR-u otwiera Piotr Tymochowicz, którego wypowiedzi na temat wizerunku polityków media przedstawiały 9 razy (głównie Superstacja). Na drugim miejscu znaleźli się: Eryk Mistewicz, Sebastian Włodarski i Mateusz Zmyślony, każdy występujący w mediach po 5 razy ...
-
Branża PR w mediach 2008
... public relations w 2008 roku znaleźli się zarówno przedstawiciele agencji PR, jak i niezależni eksperci, a także przedstawiciele instytucji publicznych. Osobą, której wypowiedzi media najczęściej przywoływały w kontekście PR-u był Piotr Tymochowicz (51 materiałów). Był on częstym komentatorem wizerunku partii oraz polityków w aktywnej pod tym ...
-
Najem nieruchomości: 23 proc. stawka VAT na wodę?
... w przypadku gdy wynajmujący wyposaża przedmiot najmu w dodatkowe elementy (np. media), ponieważ obrotem podatnika jest uzgodniona kwota za wykonanie określonej usługi ... z lokalu nie ma zawartej umowy bezpośrednio z dostawcą mediów, wydatki za media stanowiące element świadczenia należnego z tytułu umowy najmu lokalu stanowią wraz z czynszem obrót, ...
-
Jakie sklepy na świąteczne zakupy?
... świątecznych zakupów na ostatnią chwilę, a najczęściej wybieranymi sklepami są Biedronka, Media Markt, Sephora i Rossmann. Zakupy dobrze zaplanowane Aż 3/4 ankietowanych ... sklepach sieci Media Markt. Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się: RTV Euro AGD oraz Media Expert. Te trzy sieci zdecydowanie wyprzedziły pozostałe. Salony Media Markt ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... , w 2015 awansuje na miejsce 7. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest zdecydowanie najszybciej rosnącym medium. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2012 roku ... głównie kosztem prasy. Między 2002 a 2012 udział Internetu w globalnym media miksie wzrósł o 15 p.p., podczas gdy udział czasopism spadł o 12 p.p., a magazynów – o 5 ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
... dominującej publikacji tygodnika, na którą szczególnie chętnie powoływałyby się inne media. Drugie miejsce zajął Newsweek Polska (45), a trzecie przypadło tygodnikowi Wprost ... nazwy), np. Głos Wielkopolski (zamiast: Polska Głos Wielkopolski). Do badania NEWTON Media nie wlicza wzajemnych cytowań i/lub informacji między następującymi grupami tytułów ...
-
Prawo i Sprawiedliwość króluje w mediach
... Ewa Kopacz (3,6 tys.). Kolejne miejsca należały do Pawła Kukiza (3,1 tys.), Władysława Kosiniaka-Kamysza (2,8 tys.) i Ryszarda Galli (0,05 tys.). Petru i Kukiz w social media Kolejność najczęściej występujących polityków w mediach społecznościowych różni się od klasyfikacji medialności liderów w prasie, internecie i RTV. W przypadku social ...
-
Seks, seks i ciągle ten seks
... wpływ na rozwój społeczeństwa, w tym na zmianę komunikacji i przedstawienia zagadnień dotyczących seksualności. Nowe środki masowego przekazu przyspieszają proces seksualizacji kultury. Media tradycyjne także ewoluowały. W prasie, radiu, telewizji i na portalach internetowych opublikowano 74 tys. materiałów na tematu seksu. Najczęściej tematyka ta ...
-
Telemarketer: wizerunek w mediach
... blogach. Spora część informacji negatywnych dotyczyła publikacji o zmianach w prawie konsumenckim, w których telemarketerów przedstawiano często jako natrętnych i niechcianych rozmówców. Media branżowe częściej aniżeli inne przedstawiały zawód jako dobrą podstawę do przyszłej kariery handlowca, czy marketingowca. Internet najaktywniejszym źródłem ...
-
W e-commerce rządzi cena
... to wartość, którą coraz częściej doceniają Polacy – zauważa Krystian Wesołowski z Blue Media, operatora Płatności Online BM. Korzystamy z przelewu, ale lubimy płatności elektroniczne ... jak np. płatności kartą tj. chargeback – wyjaśnia Krystian Wesołowski z firmy Blue Media, operatora Płatności Online BM. Bo jeśli chodzi o ulubione metody płatności, ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... W Stanach Zjednoczonych możliwe jest na przykład wysyłanie kwiatów znajomym bezpośrednio z Messengera. Oprócz tego ciekawą strategią może być rozszerzenie obecności w social media o kanały, które nie są jeszcze przesycone profilami konkurencji. Dynamicznie pozyskujący nowe rzesze użytkowników Snapchat lub cieszący się rosnącą popularnością WhatsApp ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... zdołał zupełnie zdeklasować handel tradycyjny. Ten ostatni musi jednak śledzić zachowania konsumentów i dotrzymywać kroku ich potrzebom. Z badania opracowanego przez Mood Media wynika, że preferencje klientów sklepów stacjonarnych w znacznej mierze uzależnione są od oferowanych im doświadczeń zmysłowych. I choć globalnych konsumentów różnią kultura ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... Care będą stale rosły i trzeba się na to przygotować. Media i użytkownicy się zmieniają Media społecznościowe umożliwiły bezpośredni kontakt klientów z marką oraz możliwość na ... użytkowników, którzy wzięli udział w konkursie wciąż jest zainteresowanych ofertą? Media się zmieniły, użytkownicy również. My również musimy dostosować działania zarówno do ...
-
4 globalne trendy w Customer Experience
... krajach. Jednym z zasadniczych spostrzeżeń, do których doprowadziła analiza Mood Media, jest spójność zaobserwowanych trendów. Wprawdzie customer experience jest zróżnicowane ... doświadczeń klienta inwestuje już nie tylko sprzedaż detaliczna. Lektura Trendbook Mood Media pozwala również przyjrzeć się niezwykłej wręcz globalnej ewolucji, której ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... dynamika -21,8%). KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem telewizji. Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 41,7%, tj. ... i pięć zredukowało. Największy wzrost wolumenu wydatków wygenerował sektor media – o ponad 86,3 mln zł, co stanowi o 43,0% więcej niż w pierwszym półroczu 2021 ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... widoczności kreacji - 53,1%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (8,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,11%) oraz Leisure Time ... online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... Contacts. Na pierwszym miejscu pod względem liczby kontaktów reklamowych znalazła się marka Media Expert z ponad 8 mld kontaktów reklamowych we wszystkich mediach. Drugie miejsce należało ... w dniach od 1 do 28 listopada 2023 wskazuje na wyraźną dominację marki Media Expert, która przez cały analizowany okres prowadziła pod względem liczby dziennych ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... konkretnego produktu - chcą zostać zainspirowani do zakupu atmosferą stworzoną przez sprzedawcę dzięki ekranom i kioskom cyfrowym. Wyniki badania przeprowadzonego przez Mood Media w roku 2023 na ponad 8 000 uczestnikach z całego świata - In-store Customer Trends - pozwalają zgłębić zrozumienie potrzeb klientów i określić strategie potrzebne do ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... się największą popularnością? Jaki udział w reklamowym torcie miały poszczególne media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na ... 18,6%. W pierwszej piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse, motoryzacja, handel oraz żywność. Pod względem wolumenu wzrostu wyróżniał ...
-
Microsoft przyciąga klientów
... ofertę licencjonowania technologii Windows Media na rynek mediów cyfrowych. Nowa propozycja ma być konkurencyjna dla metod licencjonowania ... MPEG 4, jednego z dominujących standardów w branży. Jak wyjaśnia Will Poole, wicedyrektor Windows New Media Platform - działu Microsoft - celem firmy nie jest osiągnięcie ogromnych dochodów z praw do opracowanej ...
Tematy: licencjonowanie, technologia windows media -
7 grzechów głównych w PR
... to zbyt atrakcyjna cena oferowanych produktów. Zdarza się też, że informując media o nowościach możemy zamieścić niedokładne dane lub zaprezentować zdjęcia, na których produkty ... publikacji zyskasz ich życzliwość oraz zwiększysz szansę na publikację materiału. Później inne media będą się na te źródła powoływać. One zyskają czytelników, a Ty rozgłos. ...
-
Reklama w motoryzacji XII 2005
... z grudniem 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 81,5 procent, natomiast liczba emisji była większa o 72 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę motoryzacyjną zanotowała telewizja (102 procent) i radio (96 procent). Od początku roku wydatki na reklamę aut ...
-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... – prezydenckiej kampanii wyborczej, kiedy przekonują do siebie wyborców i rywalizują z przeciwnikami politycznymi. W Rankingu Wyborczym na polityków “nie głosują” wyborcy, lecz media, ponieważ zajmowane przez nich miejsca odzwierciedlają liczbę publikacji, jaką poświęcają im dziennikarze z prasy, radia i telewizji. Ranking daje zatem informację ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem