eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ROPO
  • Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    Omnichannel. Tego nie można lekceważyć

    12:47 13.10.2016

    ... do jego potrzeb. Omnichannel nie powinien być lekceważony. Tak zwany efekt ROPO (research online, purchase offline) jest coraz bardziej rozpowszechnioną praktyką wśród polskich ... po korzystniejsze oferty. Porównywarki cen wpisują się jednak także w odwrotny model ROPO. Przykładem mogą być oferowane przez większość z nich aplikacje na smartfony. ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, ROPO, zakupy, zakupy przez Internet
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... formach kontaktu. Zgromadzone dane pozwolą lepiej ocenić wartość klienta i zbudować profil, który może zostać wykorzystany w dalszych działaniach marketingowych. ROPO (Research Online Purchase Offline) . Wielu konsumentów przed dokonaniem zakupu szuka odpowiednich produktów w Internecie, a następnie dokonuje zakupu w sklepie stacjonarnym ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online
  • Do kina czy na film?

    Do kina czy na film?

    11:12 12.05.2015

    ... czasu, jako ważny powód rzadszych wizyt w kinie. Planowanie i efekt ROPO – magia biletu W większości przypadków wyjście do kina jest zaplanowane (73% wskazań ... repertuar ulubionych lub najwygodniej zlokalizowanych kin. Często zachodzi także efekt ROPO, czyli „research online, purchase offline”. Bilety najczęściej rezerwujemy przez internet, ... WIĘCEJ

    Tematy: czas wolny, kino, bilety do kina, ROPO
  • Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?

    00:12 24.08.2014

    ... wartości robią w sklepach tradycyjnych. Jak sterować wydatkami na reklamę kierowaną do klientów „wielokanałowych”? Popularnymi wśród sprzedawców w ostatnim czasie zjawiskami są ROPO i showrooming. Pierwsze dotyczy wyszukiwania produktów w sieci, by następnie kupić je w sklepie tradycyjnym. Według Accenture, nawet 78 proc. użytkowników z USA kupuje ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, showrooming, zakupy, decyzje zakupowe
  • Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium

    11:28 23.02.2010

    Rola Internetu w procesie zakupu kosmetyków to nowe badanie rynku zlecone przez IAB Polska, a zrealizowane przez PBI i GfK Polonia. Wyniki badania potwierdzają przewidywania IAB dotyczące polskiego Internetu - jego użytkownicy niezwykle chętnie wykorzystują sieć szukając informacji, które ułatwiają im podejmowanie decyzji zakupowych. Głównym celem ... WIĘCEJ

    Tematy: zakup kosmetyków, rynek kosmetyczny, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • Planowanie podróży offline czy online?

    Planowanie podróży offline czy online?

    13:56 19.01.2010

    TNS OBOP zrealizował dla Google projekt badawczy mający na celu analizę efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline) w segmencie usług turystycznych, czyli zbadanie zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu wycieczki w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Według ... WIĘCEJ

    Tematy: ROPO, strategie zakupowe, Research Online Purchase Offline, zachowania konsumentów
  • Internet wspiera handel tradycyjny

    Internet wspiera handel tradycyjny

    13:56 13.01.2010

    ... badawczy mający na celu zbadanie tzw. efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), czyli zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Z przedstawionych ... spotkania z ankieterem zakupiły sprzęt RTV/AGD. To pierwszy tego typu projekt badawczy w Europie Środkowo-Wschodniej analizujący efekt ROPO ... WIĘCEJ

    Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, Internet, sprzedaż tradycyjna


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: