eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek kosmetyczny
  • Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?

    Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?

    00:50 21.02.2021

    ... roku sprzedaż spadła co prawda o 2,7%, ale rynek jest w długoterminowym trendzie wzrostowym. Zdaniem ekspertów w 2021 roku rynek wróci do obrotów sprzed pandemii. Według szacunków Euromonitor International światowy rynek kosmetyków wzrośnie o prawie 8% do poziomu 525 mld USD. Polski rynek rósł nieprzerwanie od 2006 roku. Jego wartość ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyków, sprzedaż kosmetyków, kosmetyki, rynek kosmetyczny
  • Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?

    Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?

    11:09 03.03.2020

    O dostępnym obecnie na rynku asortymencie kosmetyków powiedzieć, że jest szeroki to zdecydowanie za mało. Mamy specyfiki do pielęgnacji niemal każdej partii ciała. Bez trudu znajdziemy produkty przeznaczone dla alergików, wegan czy stworzone specjalnie z myślą o nastolatkach. Gdzie udajemy się, żeby je kupić? Jakie czynniki decydują o zakupie? ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, rynek kosmetyczny, zachowania konsumentów, drogerie
  • Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski

    Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski

    11:20 06.11.2017

    ... polski rynek kosmetyczny składa się obecnie około 400 podmiotów, wśród których znajdują się zarówno międzynarodowi gracze, jak i polskie duże, średnie i małe firmy, a także mikroprzedsiębiorstwa. Takie zróżnicowanie w strukturze świadczy o różnorodności branży i jest solidnym filarem dla jej działalności. Polski rynek kosmetyczny szósty w Europie ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, preferencje zakupowe, rynek kosmetyczny, branża kosmetyczna
  • Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków

    Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków

    11:00 19.05.2017

    Sprzedaż kosmetyków w naszym kraju ma się dobrze, a za swoje wyniki powinna podziękować przede wszystkim młodym Polkom. Okazuje się bowiem, że podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków stanowią kobiety wieku 18–29 lat stanowią. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki, rynek kosmetyczny, zachowania konsumentów, kobiety
  • Rynek kosmetyków dla mężczyzn rośnie

    Rynek kosmetyków dla mężczyzn rośnie

    00:40 15.10.2015

    Według danych pochodzących z Panelu Indywidualnego GfK, w okresie od sierpnia 2014 do lipca 2015 r. konsumenci przeznaczyli ponad 780 mln zł na zakupy produktów dla mężczyzn do pielęgnacji twarzy i ciała, co stanowiło wzrost o 1 proc. w stosunku do analogicznego okresu wcześniejszego roku. Analizowana kategoria obejmuje 7 segmentów: żele pod ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, kosmetyki dla mężczyzn, kosmetyki, zachowania konsumentów
  • Konsumenci cenią polskie kosmetyki

    Konsumenci cenią polskie kosmetyki

    01:10 27.06.2015

    ... Rynek i Opinia pokazuje, że dla Polaków ma znaczenie, czy kupowane przez nich ... Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online) na własnym panelu badawczym epanel.pl w dniach 14-18.05.2015 wśród osób, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły dowolny produkt kosmetyczny ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie kosmetyki, kosmetyki, preferencje zakupowe, rynek kosmetyczny
  • Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada

    Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada

    00:20 28.06.2014

    ... maja 2013 roku do kwietnia 2014 wydatki Polaków na produkty do opalania, po opalaniu oraz samoopalacze spadły o 8 procent. W ujęciu ilościowym rynek również zanotował dwuprocentowy spadek. Największą popularnością cieszyły się produkty markowe, po marki własne sięgaliśmy znacznie rzadziej. To niektóre z wniosków płynących ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, branża kosmetyczna, kosmetyki do opalania
  • Analiza rynku kosmetycznego 2012

    Analiza rynku kosmetycznego 2012

    09:47 14.03.2012

    Największym kanałem dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce są sklepy drogeryjno-kosmetyczne, które, według szacunków zawartych w najnowszym raporcie PMR "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", w 2011 roku odpowiadały za 41,2% sprzedaży rynku. Segment ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    Polscy konsumenci a dermokosmetyki

    12:02 05.03.2012

    Czy kupujemy dermokosmetyki? Co nas do tego skłania, a co nas przed tym powstrzymuje? Odpowiedzi na te pytania znajdziemy w badaniu przeprowadzonym przez TNS OBOP w pierwszej połowie lutego 2012 r. dla DOZ.pl. KTO KUPUJE DERMOKOSMETYKI Co piąty Polak (20%) kupuje dla siebie dermokosmetyki. Częściej robią to kobiety niż mężczyźni (27% do 12%). Im ... WIĘCEJ

    Tematy: badania konsumentów, preferencje zakupowe, zakupy Polaków, dermokosmetyki
  • Analiza rynku kosmetycznego 2011

    Analiza rynku kosmetycznego 2011

    12:25 21.03.2011

    ... niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na ... ulicach). Poza tym w mniejszych miejscowościach, gdzie nie funkcjonują hipermarkety, sklep kosmetyczny to często jedyne miejsce, gdzie można nabyć kosmetyki. Według deklaracji ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: