-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2023
... Messenger z zasięgiem 61,64%. Youtube poza podium z zasięgiem 60,95%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zwycięża ZPR Media, na pozycji drugiej GRUPA RAS Polska, na trzecim Grupa Polsat-Interia W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2023
... %. Youtube poza podium z zasięgiem 58,88%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo zmiana na miejscu lidera. Zwycięża ZPR Media, GRUPA RAS Polska spada na pozycję drugą, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2023
... z zasięgiem 59,56%. Youtube poza podium z zasięgiem 58,14%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2024
... z zasięgiem 58,73%. Youtube poza podium z zasięgiem 56,39%. Wydawcy - stream audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo liderem jest ZPR Media, GRUPA RAS Polska na pozycji drugiej, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa RMF. Badanie Mediapanel. Do ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2024
... audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w kwietniu liderem jest GRUPA RAS Polska. ZPR Media na miejscu drugim, na trzecim Grupa Polsat-Interia. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2024
... audio i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w czerwcu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2024
... i wideo W zestawieniu audytowanych playerów wideo w lipcu liderem jest GRUPA RAS Polska. Grupa Polsat-Interia na miejscu drugim, na trzecim ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Najcenniejsi medialnie politycy 2024. Liderem Donald Tusk
... niecałe 21 mln zł. To wskazuje, że lewica dalej nie potrafi przebić się szeroko ze swoim przekazem, aby zainteresować nim media. Barbara Nowacka, z publikacjami wartymi 40,51 mln zł, zajmuje najwyższe miejsce spośród liderów lewicy, co świadczy o jej aktywności i umiejętności zdobywania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci Media Expert, która bardzo aktywnie reklamowała się we wszystkich trzech badanych ... SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2024 został Media Expert, który wygenerował 5,2 mld kontaktów reklamowych online, docierając do 81, ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I-II 2025
... playerów wideo w styczniu i w lutym liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Grupa ZPR Media. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Nie tylko transmisje sprzedażowe na żywo. Gdzie podąża social commerce?
... do lamusa. Dziś social media to także prężnie działający rynek handlowy. Coraz większą popularnością cieszą się m.in. transmisje sprzedażowe ... ponad milion użytkowników w skali roku. Z kolei dane Statista pokazują, że globalna wartość sprzedaży przez social media przekroczy w tym roku 1,2 biliona dolarów, co oznacza już 17% całego rynku e-commerce. W ...
-
42% Polaków codziennie korzysta z social mediów jako źródła informacji, ale tylko 6% uważa je za bardzo wiarygodne
... na dziesięciu (41 proc.) postrzega je jako neutralne. To pokazuje, że media społecznościowe są powszechnym kanałem dostępu do informacji, ale Polacy niekoniecznie ... zmanipulowanych, co w dłuższej perspektywie może komplikować budowanie wiarygodnej i rzetelnej narracji Media społecznościowe to dziś jedno z głównych źródeł informacji dla Polaków, ale ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
... klientów. Firmy „Socially Devoted” wyznaczają nowy globalny standard, który może zostać przyjęty przez inne przedsiębiorstwa w celu ulepszenia ich strategii social media." Badania przeprowadzone przez Socialbakers wykazały, że: Firmy odpowiadają średnio na jedynie 30 procent opinii fanów wyrażanych w mediach społecznościowych. W porównaniu do ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... niezbędna jest wiedza o tym, które kanały i platformy będą O rankingu Media Reactions Media Reactions to coroczne badanie zmieniającego się krajobrazu mediów, a jego celem ... mediowych i właścicieli mediów w podejmowaniu decyzji dotyczących mediów. W 2022 roku badanie Media Reactions przynosi wyniki badania opinii ok. 18 000 konsumentów i 1000 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... gospodarka rośnie najwolniej od 2009 roku. - Pierwsza połowa roku pokazuje, że inwestycje w media spadają. Najwięksi reklamodawcy weryfikują efektywność swoich działań i tną budżety – ... rekordowe liczby widzów. Na zwiększenie udziałów telewizji w globalnym media miksie wpłynął również wzrost wydatków reklamowych w krajach rozwijających się, ...
-
Zaległy czynsz rzadziej niż dług w elektrowni
... krajach Unii ok. 7% obywateli ma problem z zapłatą rat kredytowych (właściciele mieszkań) lub czynszów (najemcy). Znacznie częściej Europejczycy zalegają z opłatami za media, a relatywnie rzadko z ratami pożyczek lub z ratami leasingowymi. Ogólnie lepsza sytuacja płatnicza ma miejsce w tzw. krajach „starej Unii”. Znacznie częściej z opłatami ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... społeczności w Internecie” - przypomina Łukasz Jadaś, specjalista ds. badań internetu i social media w IMM. Konta firmowe na Facebooku czy Twitterze często traktowane są ... marce, lecz na potrzebach i problemach dyskutantów w social media, monitoring tego rodzaju daje social media managerom pełną listę okazji do wykorzystania przez działy marketingu, ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... Google+, Twitter i Pinterest w tym kontekście wskazuje między 6 proc. a 10 proc. użytkowników social media. Zdecydowanym ulubieńcem marketerów w Polsce jest Facebook. Nic więc dziwnego, że ... – dodaje Łucja Gdala. Lubię, więc 5 razy częściej kupuję Na zakupy w social media zdecydowanie wpływa to, czy jesteśmy fanami marek. Osoby, które marki „lajkują” ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... publikowanych na łamach portali internetowych. Co piąty ankietowany wertuje w ich poszukiwaniu media społecznościowe oraz codzienną prasę (odpowiednio 21 i 22%), a 8% zasięga języka na blogach ... mediów społecznościowych. Te 21% dla których źródłem informacji są media społecznościowe to mniej niż połowa w porównaniu do amerykańskiego wyniku (PEW) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... kreacji - 49,52%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time ... mld kontaktów reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu we wrześniu była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,25 mld kontaktów reklamowych, docierając do 87,64 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w październiku 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach wśród wszystkich marek wyniósł 4,77%. Na drugim miejscu ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 1,81%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,45 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w listopadzie 2024 znalazła się marka Media Expert - jej udział w wydatkach wśród wszystkich marek wyniósł 6,4%. Na drugim miejscu ... się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 3,06%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,60 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... widoczności kreacji - 48,7%. Na kolejnych miejscach podium znalazły się branże „Media, books, CD&DVD (9,95 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 11,3% oraz ... kontaktów reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w marcu 2025 była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 2,6 mld kontaktów reklamowych, docierając do 88,9% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,7% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem ... reklamowych). Top reklamodawcy radiowi Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w październiku 2025 była marka Media Expert - wygenerowała ona 2,7 mld kontaktów reklamowych, docierając do 87% ...
-
Kryzys a wpływ mediów na obawy Polaków
... ”. Nie wszyscy Polacy uważają, że media rozbudzają strach przed kryzysem. Niespełna jedna trzecia dorosłych Polaków jest zdania, że media informując o sytuacji gospodarczej kraju są ... (39%) oraz osoby bezrobotne. Zaledwie 7% Polaków zgadza się z opinią, że media wpływają uspokajająco na społeczeństwo pokazując drogi wyjścia z kryzysu. „Im częściej ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... mniejszy od oczekiwanego wzrost rynku jest spowodowany przede wszystkim słabszymi niż przewidywano wynikami czwartego kwartału. W tym okresie inwestycje we wszystkie media poza Internetem i radiem spadły. Największy (liczbowo, nie procentowo) spadek zaobserwowano na rynku telewizyjnym, jednak także spadki w pozostałych mediach obniżyły wynik ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na reklamę w Internecie wzrosły o 16,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, częściowo dzięki błyskawicznemu wzrostowi wydatków na reklamę video i w serwisach społecznościowych, które rosną o około ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-II 2014 r.
... wydarzeniach itp., o których informowały inne tytuły prasowe. Nowa metodologia NEWTON Media Zdarza się, że media z tej samej grupy medialnej wzajemnie przytaczają swoje treści. Do ... badaniach uwzględniano wewnętrzne cytowania, jednak od początku 2014 roku NEWTON Media zmienia metodologię swoich rankingów, aby przedstawić jakie zainteresowanie wzbudza ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy pozostaje wciąż reklama online. ZenithOptimedia prognozuje, ... znacznego wzrostu liczby użytkowników social media korzystających z urządzeń mobilnych, rosną wydatki na reklamę display w social media – według analityków ZenithOptimedia do ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2016
... za nią Rzeczypospolita oraz Fakt – wynika z zestawienia opracowanego przez Newton Media. Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Olsztyńska, na ... od 1 do 30 czerwca 2016 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np ...
-
5 faz koronakryzysu. Jaki czeka cię scenariusz i po co ci komunikacja?
... dokonanych przez specjalizującą się w komunikacji kryzysowej agencję Alert Media Communications. Według analizy Alert Media Communications (na podstawie ostatnich tygodni ... wykażą się unikalną sprawnością zarządzania. Koronakryzys to termin używany przez Alert Media Communications już od lutego br. na określenie komunikacyjnego trzęsienia ziemi, ...
-
Do którego sklepu po telewizor i lodówkę?
... . Konsumenci o wyższych dochodach (zarabiający powyżej 4000 zł), prywatni przedsiębiorcy, kierownicy, menadżerowie, a także studenci preferują sieć Media Markt. Ci ostatni często zaglądają także do Saturna. Klienci Media Markt mogą pochwalić się lepszą sytuacją finansową niż przeciętnego Polaka – są właścicielami samochodu (nierzadko dwóch i więcej ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... TVP – 29%, Grupa TVN – 27% oraz Grupa Polsat – 26%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi (brak możliwości przerywania programów blokami reklamowymi), przy czym wzrosło w porównaniu ...
-
Refaktura mediów: podatek VAT i CIT
... wynajmującego (spółkę) ująć w kosztach uzyskania przychodów na ogólnych zasadach. Koszty mediów mają bowiem związek z osiąganymi przychodami z tytułu najmu. Wydatki na media są bezpośrednio związane z przychodami, jakie spółka uzyskuje z tytułu umowy najmu. A zatem powinny być ujęte w roku podatkowym, w którym osiągnięte zostały odpowiadające ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... . internautów zamieszcza bowiem recenzje hoteli, w których mieszkało, 40 proc. ocenia restauracje, w których byli. Nic więc dziwnego, że według Brytyjczyków to media społecznościowe będą w przyszłości najpoważniejszym źródłem rekomendacji i mogą wpływać na decyzje turystów. Pod wpływem informacji na Facebooku i innych podobnych platformach. Już ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem