eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › ekwiwalent reklamowy
  • Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?

    Którzy członkowie ustępującego rządu podbili media?

    12:47 11.12.2023

    ... nigdy nie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem mediów. W tym wypadku zainteresowanie związane jest z osobą Dominiki Chorosińskiej – wyjaśnia prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?

    Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?

    12:31 14.11.2023

    ... kampanii wyborczej. Wartość przekazów z ich udziałem wyniosła odpowiednio 450 mln zł, 421 mln zł i 339 mln zł - podaje Instytut Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwota, jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?

    Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?

    11:00 01.04.2022

    ... przez IMM okresie w kontekście Oscarów wzmiankowały ponad 400 razy. Informacji o filmie „Sukienka” zaś pojawiło się ponad 1,5 tys., generując tym samym ekwiwalent reklamowy w wysokości 11,3 mln złotych. Medialność incydentu z udziałem Willa Smitha O szokującym zdarzeniu na ceremonii rozdania Oscarów 2022 z udziałem Willa Smitha, który ... WIĘCEJ

    Tematy: media, social media, monitoring mediów, Oscary
  • Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    09:45 22.07.2021

    ... miejsce, widzimy jaki wpływ na obecność ministra w mediach ma nadzwyczajna sytuacja jaką jest pandemia – komentuje Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwotę jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    09:06 16.09.2016

    ... i internecie w okresie od 1 czerwca do 15 sierpnia 2016 roku. Badano przede wszystkim wpływ festiwali na promocję miasta-gospodarza. Ilość publikacji medialnych i ekwiwalent reklamowy zostały następnie zestawione z budżetem, który dane miasto przeznaczyło organizowaną imprezę. Przedmiotem badań były: Open’er Festival w Gdyni, OFF Festival Katowice ... WIĘCEJ

    Tematy: festiwale muzyczne 2016, festiwale muzyczne, imprezy masowe, koncerty 2016
  • Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    13:58 03.06.2015

    ... , PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale internetowe: wiadomosci.gazeta.pl (5) AVE - ekwiwalent reklamowy, jedna z technik pomiaru efektywności PR. Polega na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala ... WIĘCEJ

    Tematy: domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, monitoring mediów, media


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: