eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › ekwiwalent reklamowy
  • Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    Polscy politycy: kto jest najcenniejszy medialnie?

    09:45 22.07.2021

    ... miejsce, widzimy jaki wpływ na obecność ministra w mediach ma nadzwyczajna sytuacja jaką jest pandemia – komentuje Piotr Gąsiorowski, prezes Instytutu Przywództwa. Ekwiwalent reklamowy to kwotę jaką należałoby zapłacić za publikacje, gdyby były one reklamą. Jego wartość zależy między innymi od objętości materiału, rodzaju ... WIĘCEJ

    Tematy: politycy, ekwiwalent reklamowy, media, monitoring mediów
  • Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    09:06 16.09.2016

    ... i internecie w okresie od 1 czerwca do 15 sierpnia 2016 roku. Badano przede wszystkim wpływ festiwali na promocję miasta-gospodarza. Ilość publikacji medialnych i ekwiwalent reklamowy zostały następnie zestawione z budżetem, który dane miasto przeznaczyło organizowaną imprezę. Przedmiotem badań były: Open’er Festival w Gdyni, OFF Festival Katowice ... WIĘCEJ

    Tematy: festiwale muzyczne 2016, festiwale muzyczne, imprezy masowe, koncerty 2016
  • Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny

    13:58 03.06.2015

    ... , PR Gdańsk, Radio RDC, PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale internetowe: wiadomosci.gazeta.pl (5) AVE - ekwiwalent reklamowy, jedna z technik pomiaru efektywności PR. Polega na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala ... WIĘCEJ

    Tematy: domy dziecka, placówki opiekuńczo-wychowawcze, monitoring mediów, media


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: