eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › kryptoreklama
  • Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    09:36 25.10.2023

    Prowadząc działalność w mediach społecznościowych należy liczyć się z przepisami prawa regulującymi taką działalność także poza Internetem. Przekonują się o tym boleśnie kolejni influencerzy, którym Prokuratura stawia zarzuty dotyczące nielegalnej reklamy, a także ci, którzy otrzymują od Prezesa UOKiK kary za kryptoreklamę i wprowadzanie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe
  • Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    11:52 30.08.2023

    Niespełna rok po opublikowaniu "Rekomendacji Prezesa UOKiK dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych" i po licznych działaniach w ramach kampanii #OznaczamReklamy, Prezes UOKIK wymierzył pierwsze kary za kryptoreklamę i wprowadzanie konsumentów w błąd w mediach społecznościowych. Ponad 5 mln kary ... WIĘCEJ

    Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online
  • Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    09:22 29.09.2022

    Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie
  • Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    13:33 10.08.2022

    Pierwsze zarzuty UOKiK dla trzech influencerów i ich reklamodawcy postawione 25 lipca i wcześniejsze decyzje UOKiK o ukaraniu czołowych polskich twórców SM za brak współpracy to pokłosie starań urzędu o uregulowanie branży influencer marketingu w Polsce. Kwestia oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych nie ma obecnie dedykowanych ... WIĘCEJ

    Tematy: influencer marketing, influencer, influencerzy, kryptoreklama
  • Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    11:55 24.06.2022

    ... dla obowiązku oznaczania pozostaje, czy dany post został opłacony jednorazowo, czy też jest częścią realizacji długofalowej współpracy z partnerem handlowym. Kryptoreklama szkodzi marce W czasach, gdy wizerunek tworzony przez przedsiębiorstwa w e-commerce stanowi jeden z głównych wyznaczników sukcesu sprzedażowego przedsiębiorstw ważne jest, by ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama
  • Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK

    Czy influencerzy promują scam? Sprawdzi to UOKiK

    11:13 29.11.2021

    Prezes UOKiK Tomasz Chróstny sprawdzi, czy influencerzy promują tzw. scam. Prowadzone są też 4 postępowania w sprawie nałożenia kary na influencerów, którzy nie współpracowali z Urzędem podczas pierwszego etapu postępowania dotyczącego kryptoreklamy. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny przygląda się działalności reklamowej influencerów w mediach ... WIĘCEJ

    Tematy: scam, influencerzy, UOKiK, kryptoreklama


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: