eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › post sponsorowany
  • Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    Reklama w Internecie a obowiązujące prawo

    09:36 25.10.2023

    ... "dowiedz się więcej"). Prawidłowemu oznaczeniu reklam mogą posłużyć zalecane w Rekomendacjach Prezesa UOKiK określenia, takie jak: reklama, materiał sponsorowany bądź płatna współpraca. Zresztą hashtagi: #postsponsorowany, #materiałsponsorowany, #współpracareklamowa, #reklama, #materiał reklamowy znalazły się też w dobrych praktykach „Przewodnik ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe
  • Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych

    11:52 30.08.2023

    ... zastosowanie wyróżniającej się i odpowiednio dużej czcionki, można też skorzystać z funkcjonalności serwisów społecznościowych, które oferują oznaczanie materiałów reklamowych (np. post sponsorowany). Istotne jest również odpowiednie umiejscowienie oznaczeń informujących o reklamie - w myśl Rekomendacji, powinno się je stosować na początku opisu ... WIĘCEJ

    Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online
  • Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK

    09:22 29.09.2022

    Prezes UOKiK przygotował rekomendacje dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych. Jak w prawidłowy sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie
  • Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    Influencer marketing - UOKiK chce nowych regulacji

    13:33 10.08.2022

    ... widocznych np. ukrytych pod nazwą użytkownika, może stanowić praktykę wprowadzającą w błąd twierdzi urząd. UOKiK zaleca przejrzystość i wskazuje, że jeśli post jest sponsorowany powinien być oznaczony co najmniej jako współpraca reklamowa lub komercyjna. Zarzut kryptoreklamy Tymczasem 25 lipca urząd postawił zarzuty kryptoreklamy nie ... WIĘCEJ

    Tematy: influencer marketing, influencer, influencerzy, kryptoreklama
  • Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji

    11:55 24.06.2022

    ... postu sponsorowanego, należy z niej skorzystać (np. na Instagramie). W pozostałych przypadkach post należy oznaczyć jako sponsorowany, zamieszczając odpowiedni dopisek lub hashtag wskazujący na istniejącą współpracę pomiędzy publikującym post a partnerem. Należy jednak zastrzec, że odpowiedzialność za kryptoreklamę ponosi przede wszystkim ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, media społecznościowe, influencerzy, reklama


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: