-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
09:36 25.10.2023
... należy wskazać np. oznaczanie samego przedsiębiorcy (bez oznaczenia charakteru reklamowego), zastosowanie hashtagów na końcu długiego oświadczenia lub sytuację, w której dotarcie do takiej informacji wymaga od konsumenta dodatkowych czynności (np. kliknięcia na komunikat "dowiedz się więcej"). Prawidłowemu oznaczeniu reklam mogą posłużyć zalecane ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe -
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
11:52 30.08.2023
... długo wcześniej. Bezwzględnie konieczne jest wyróżnienie materiałów reklamowych i odróżnianie reklam od przekazów niekomercyjnych, co wynika z art. 7 ust. 11 pkt ustawy o ... Komisji Europejskiej, za nieprawidłowe ujawnienie informacji należy wskazać np. oznaczanie samego przedsiębiorcy (bez oznaczenia charakteru reklamowego), zastosowanie hashtagów ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online -
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
09:22 29.09.2022
... nieudzielanie urzędowi wyjaśnień. W lipcu Prezes UOKiK postawił pierwsze zarzuty nieprawidłowego oznaczania reklam w mediach społecznościowych. Postępowania dotyczą 3 influencerów i reklamodawcy. Przypominamy, że odpowiedzialność za prawidłowe oznaczanie treści reklamowych spoczywa na influencerach, agencjach reklamowych i reklamodawcach. Za brak ...
Tematy: reklama, reklamy, reklama online, reklama w internecie