eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promowanie marki
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... opinie o możliwościach innowacyjnych. Marketerzy głusi na te głosy pozbawiają się bardzo dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    11:17 27.08.2012

    ... jest dowodem zaangażowania użytkownika, który staje się ambasadorem marki. Jak pokazuje najnowsze badanie IIBR „Marki w serwisach społecznościowych jedynie co piąty użytkownik Facebooka ... podlegać tym samym prawom co tradycyjne media. O projekcie syndykatowym „Marki w serwisach społecznościowych” Badanie ilościowe zostało zrealizowane metodą CAWI ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Polskie marki nie dbają o fanów?

    Polskie marki nie dbają o fanów?

    13:57 21.06.2012

    ... wprowadzić w życie otwartą i responsywną metodę komunikacji. Firmy ze standardem „Socially Devoted” mogą służyć jako wzór do naśladowania i pokazywać, w jaki sposób marki na całym świecie mogą pozytywnie wpływać na zaangażowanie klientów poprzez wykorzystanie bardziej reaktywnych i otwartych strategii social media. "Poprzez zidentyfikowanie firm ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    12:27 13.04.2012

    Polskie strony marek na Facebooku lepiej angażują fanów niż międzynarodowi giganci. Z analizy catNapoleon.com wynika, że 10 największych światowych marek ma średnio 25,5 mln fanów. W czołowej polskiej "10" średnia to 748,2 tys. Są więc 34 razy mniejsze! A jednak średnia liczba aktywnych użytkowników w Polsce to 34 661. Giganci od Coca-Coli po ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Polscy internauci a firmy w social media

    Polscy internauci a firmy w social media

    00:25 26.12.2010

    ... dyskusje z internautami o nowych produktach. Facebook a decyzje zakupowe internautów Jak pokazały wyniki badania, dla blisko połowy respondentów posiadających na liście znajomych marki lub firmy, „polubienie” ich profili w serwisach społecznościowych nie skłania do kupowania większej ilość produktów. Wpływa jednak na częstsze rekomendowanie firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: badania społeczne, Polacy, badania internautów, internauci


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: