eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › fan page
  • Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?

    Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?

    00:22 03.06.2014

    Bez mediów społecznościowych o sukces w Internecie może być niezwykle trudno. Z analizy przeprowadzonej przez agencję We Are Social wynika, że konto na portalu społecznościowym posiada już co drugi polski internauta. To bardzo istotne dane z punktu widzenia e-sprzedawców - droga z Facebooka, Twittera czy Instagramu do sklepu internetowego to ... WIĘCEJ

    Tematy: portale społecznościowe, sprzedawcy, sklepy internetowe, Facebook
  • Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    Profile marek w social media zawiodły marketerów?

    11:17 27.08.2012

    Tylko 18% użytkowników Facebooka jest w stanie wskazać ostatnią polubioną przez siebie markę. Ponad połowa (52%) nie potrafi przywołać takiej informacji z pamięci, a jedna trzecia w ogóle nie ma w zwyczaju klikać "Lubię to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Branża turystyczna a Facebook

    Branża turystyczna a Facebook

    10:33 31.07.2012

    ... ciągu ostatnich 12 miesięcy największe fan page turystyczne powiększały się w tempie 2,27 proc. To niewiele. Dla porównania: fan page reklamujące żywność rosły w tempie 7, ... tymi, które prowadzą producenci żywności (FMCG). Prześledziliśmy rozwój 10 największych fan page’y w ciągu roku. Widać, że FMCG znacznie szybciej pozyskuje nowych, potencjalnych ... WIĘCEJ

    Tematy: branża turystyczna, turystyka, serwisy turystyczne, usługi turystyczne
  • Polskie marki nie dbają o fanów?

    Polskie marki nie dbają o fanów?

    13:57 21.06.2012

    Socialbakers ogłasza ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie Social Customer Service. Żadna z marek polskich nie znalazła się w zestawieniu. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują że branże: telekomunikacyjna, lotnicza i finansowa najszybciej reagują na socialowe zgłoszenia fanów. Według badania, firmy kierujące się tzw. standardem ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    Facebook: polskie marki pokonują gigantów

    12:27 13.04.2012

    ... fan page'ach uznanych marek (7 327). Także porównanie wskaźników ilustrujących aktywność użytkowników wskazuje przewagę lokalnych stron. Engagement Rate dla światowego Top 10 wynosi 0,01 podczas gdy ER polskich fan page ... na Facebooku stacja radiowa (Radio ESKA), czy zabawny fan page bohaterów reklam TP SA. W zestawieniu międzynarodowym występują ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, media społecznościowe, fan page, polskie marki
  • Marki samochodowe na Facebooku

    Marki samochodowe na Facebooku

    10:46 15.12.2011

    Agencja social media brand karma we współpracy z fanpagead prezentuje ranking najlepszych marek motoryzacyjnych na Facebooku. Obecnie najbardziej angażujący, i do niedawna najliczniejszy, jest fanpejdż KIA Motors Polska. Swoje profile na Facebooku posiadają prawie wszystkie marki samochodowe obecne na polskim rynku. Liderem pod względem ... WIĘCEJ

    Tematy: marki samochodowe, najpopularniejsze marki samochodów, Facebook, fan page
  • Facebook - trendy IX 2011

    Facebook - trendy IX 2011

    10:13 07.10.2011

    W ramach cyklicznego badania Facebook.Trends realizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z Fanpage.Ad, przeprowadzona została pierwsza w Polsce analiza najbardziej angażujących społeczności w regionie CEE we wrześniu bieżącego roku. W oparciu o aktywności podejmowane przez fanów na stronach markowych możemy się dowiedzieć, iż we ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, portale społecznościowe, social media, fan page
  • Polskie kobiety a fan page na Facebooku

    Polskie kobiety a fan page na Facebooku

    10:52 20.04.2011

    ... Fan Page stanowiły kobiety. Tylko 197 osób spośród aktywnych użytkowników podało swój wiek. Dominujące grupy to 16-24 lata (44,7%) oraz 25-34 lata (42,6%). 1/3 użytkowników badanych Fan Page ... WIĘCEJ

    Tematy: kobiety, Facebook, portale społecznościowe, social media
  • Kampania społecznościowa na Facebooku

    Kampania społecznościowa na Facebooku

    13:25 28.03.2011

    ... promocji. Tzw. – fan page, czyli tzw. strony, za pomocą których można promować różne przedsięwzięcia. Każda strona skupia swoich fanów, czyli profile osób, które interesują się aktywnie stroną. Strona na FB daje także możliwość komunikowania się z osobami będącymi naszymi fanami. Fan page w serwisie Facebook stanowi ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania społecznościowa, kampanie społeczne, Facebook, fan page


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: