eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Facebook - trendy IX 2011

Facebook - trendy IX 2011

2011-10-07 10:13

Facebook - trendy IX 2011

Podsumowanie. Wrzesień 2011 © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (6)

W ramach cyklicznego badania Facebook.Trends realizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z Fanpage.Ad, przeprowadzona została pierwsza w Polsce analiza najbardziej angażujących społeczności w regionie CEE we wrześniu bieżącego roku.

Przeczytaj także: Polskie kobiety a fan page na Facebooku

fot. mat. prasowe

Podsumowanie. Wrzesień 2011

Podsumowanie. Wrzesień 2011


W oparciu o aktywności podejmowane przez fanów na stronach markowych możemy się dowiedzieć, iż we wrześniu Czesi i Polacy najczęściej komentowali wpisy umieszczone przez marki. Węgrzy i Rumuni najczęściej lajkowali treści markowe, natomiast Słowacy mieli największy odsetek spośród badanych krajów, postów umieszczanych na tablicach marek.

fot. mat. prasowe

Czechy. Top Brand Fanpages. Wrzesień 2011

Czechy. Top Brand Fanpages. Wrzesień 2011


Wśród najbardziej angażujących społeczności w regionie możemy wyodrębnić segment motoryzacyjny, który dominował w Czechach, Słowacji i Rumunii, społeczności kosmetyczne angażujące przede wszystkim Czechów i Słowaków, społeczności parentingowe i mediów kobiecych na Węgrzech czy marki produktów spożywczych w Rumunii.

fot. mat. prasowe

Polska. Top FMCG. Produkty Spożywcze Fanpages. Wrzesień 2011

Polska. Top FMCG. Produkty Spożywcze Fanpages. Wrzesień 2011


 

1 2

następna

oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: