eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wartość marki
  • Wartość dodana marki nie tylko materialna

    Wartość dodana marki nie tylko materialna

    10:04 18.04.2013

    ... dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier nie do pokonania. Tym samym marki konkurujące ze sobą w tym zakresie w pewnym momencie ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki
  • Marka jako wartość finansowa

    Marka jako wartość finansowa

    11:26 27.04.2011

    ... marki. Marki zazwyczaj traktowało się jako oznakowanie produktu. W trochę pogłębionych opracowaniach, również jako zestaw skojarzeń lub wartości, które otrzymują konsumenci. Jednak w pierwszej kolejności, marka to wartość ... spójny ze strategią biznesową. Dzięki jego skuteczności, wzrośnie wartość i marki, i firmy. Marka to towar, który ma swoją ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... rozpoznawalna, lecz także uznana przez otoczenie; aby zbliżała się do wzorca, zdobywając zaufanie i lojalność klientów. Wartość marki znajduje zatem swoje odzwierciedlenie nie w przedsiębiorstwie, lecz – w umysłach konsumentów. Cechy marki powinny mieć swoje przełożenie na korzyści funkcjonalne (np. samochód ma kierownicę, koła, które pozwalają się ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    11:57 16.07.2010

    ... , żeby zwrot z wydatków na promocję i budowanie marki znalazły odzwierciedlenie w księgach. Warto również zadbać o lepsze raportowanie wartości marki wobec otoczenia. Można to osiągnąć dzięki obszerniejszym notatkom dołączonym do corocznych raportów, uwzględniających takie wskaźniki jak wartość marki, jej udział w rynku oraz zwrot z wydatków ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: