eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie marką
  • Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    00:44 25.09.2021

    ... o tym, że kampanie performance działają lepiej, jeżeli ktoś już miał z naszą marką styczność. Dlatego pierwszym krokiem powinno być skupienie się na zbudowaniu ... display i/lub content marketingowe, w których celem może być zasięg i liczba kontaktów z marką. Pomyśl, gdzie mogą szukać informacji klienci, i pokaż się ze swoim komunikatem w atrakcyjny ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki, najlepsza marka
  • 5 faktów o SERM, czyli zarządzaniu reputacją marki w Internecie

    5 faktów o SERM, czyli zarządzaniu reputacją marki w Internecie

    00:36 12.06.2015

    ... w tym negatywne opinie, uparcie trzymające się pierwszej dziesiątki w wyszukiwarce. Co robić w tej sytuacji? Odpowiedź jest prosta: podejmij działania SERM, czyli zarządzanie reputacją marki w sieci. Jest to technika powszechnie stosowana i bardzo skuteczna. Zanim jednak się na nią zdecydujesz, przeczytaj parę faktów na ... WIĘCEJ

    Tematy: SERM, zarządzanie reputacją marki, zarządzanie marką, wizerunek marki
  • Nie ma sportu bez Facebooka?

    Nie ma sportu bez Facebooka?

    12:04 18.11.2014

    Tegoroczny Mundial zgromadził przez ekranami telewizorów tłumy fanów. Okazało się również, że wywołał niemałe zamieszanie w Internecie - w ciągu zaledwie czterech tygodni "ćwierkano" o nim 672 miliony razy - takiej aktywności w mediach społecznościowych nie zanotowano jeszcze nigdy. Podczas finałowej rozgrywki Niemcy - Argentyna na Facebooku ... WIĘCEJ

    Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook
  • Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?

    12:57 29.11.2013

    Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy raport przygotowany przez Sotrender i Mindshare Polska. W ... WIĘCEJ

    Tematy: social media, Facebook, fanpage, marki
  • Zarządzanie marką: ważna spójność

    Zarządzanie marką: ważna spójność

    13:42 20.09.2013

    ... ceni sobie design i humanizm (rozumiany jako pewną łatwość, intuicyjność obsługi).Tutaj zaś dochodzimy do tego, czym jest idea stojąca za marką. Idea wiodąca Jak można zauważyć, na rynku nie ma już produktów „niemarkowych”. Powołanie marki do życia stało się koniecznością, wyzwanie ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Zarządzanie marką: kontroling marki

    Zarządzanie marką: kontroling marki

    14:03 03.12.2012

    ... to znaczy, że kontroling marki jest elementem strategii biznesowej firmy. Program zarządzania marką nawiązuje w swojej filozofii od TQM. U podstaw tego podejścia leży ... , że aby jak najbardziej zbliżyć się do założonych celów, program zarządzania marką musi być realizowany w firmie cyklicznie, powtarzając w odpowiednim czasie wszystkie etapy ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie strategii rynkowej, kontroling marki, marki, marka
  • Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    Nowa strategia marki dla sieci supermarketów

    09:13 15.11.2012

    Rozszerzanie to strategia marki polegająca na wprowadzaniu do oferty usług i produktów z nowej dla firmy kategorii. Strategia ta polega na wykorzystywaniu zasobów materialnych i niematerialnych firmy, czyli marki, wizerunku, placówek, kompetencji lub ludzi. Rozszerzanie biznesu, jako strategia marki bazuje na renomie i pozytywnym nastawieniu ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka
  • Strategie marketingowe: zawężanie marki

    Strategie marketingowe: zawężanie marki

    13:53 18.09.2012

    ... pozycji konkurencyjnej, firmy przyjmują różne strategie biznesowe. Bezpośrednimi konsekwencjami zmian strategii rynkowej są zmiany w zarządzaniu marką i wizerunkiem. Istnieją dwie podstawowe strategie związane z szerokością i marką oferty: strategia rozszerzania i zawężanie marki. W pierwszej firma stara się wejść na nowe rynki, wprowadzić nowe ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką
  • Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie

    11:12 10.04.2012

    ... a co-branding Zakłady Mięsne Henryk Kania współpracują z firmą Disney od 2007 roku. Poza marką Auta 2 i programem wspólnej promocji filmy i produktów, licencja na markę obejmuje także bohaterów ... dolarów USD (stan na 2011 rok). Disney jest według rankingu Interbrand 9 najdroższą marką na świecie. Wartość marki szacowana na ponad 29 mld dolarów. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką
  • Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny

    13:58 02.04.2012

    ... jest jedną z podstawowych strategii wzrostu. Dotychczas firmy motoryzacyjne z sukcesem wprowadziły do swoich portfeli marki premium - tak zrobił Nissan z marką Infiniti, Toyota z marką Lexus i Honda z marką Acura. Idea jest prosta – oferować niewielkie ilości produktów premium o wysokiej cenie i marży. Taka strategia rozszerzania jest dobra na ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: