eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie marką
  • Akwizycje a strategia marki

    Akwizycje a strategia marki

    13:48 13.12.2011

    ... i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne i ekonomiczne narzędzia komunikacji, optymalizuje formy aktywności marketingowej oraz ułatwia zarządzanie narzędziami marketingu. Aby cele stawiane przed marką firmy powstałej w wyniku akwizycji można było osiągnąć, należy przeanalizować sytuacje firm przed fuzją i zaprogramować nową wizję ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marki, zarządzanie marką, wizerunek marki, zarządzanie wizerunkiem marki
  • Marka jako wartość finansowa

    Marka jako wartość finansowa

    11:26 27.04.2011

    ... się niezwykle popularna wśród młodzieży. W efekcie, generuje więcej pieniędzy, a jej wartość stale rośnie. Zarządzania marką nie należy mylić z marketingiem. Ten jest głównie instrumentem wsparcia sprzedaży, a zarządzanie marką jest czymś bardziej skomplikowanym, ponieważ polega na dopasowaniu strategii marketingowej do strategii biznesowej firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki
  • Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    Kupowanie fanów jako model biznesowy?

    13:39 01.02.2011

    Istnieje podejrzenie, że większość marek kupuje sobie fanów. Tylko nieliczne mogą się pochwalić posiadaniem społeczności, która działa na fan page'ach, kierując się sympatią wobec produktu. Co więc ma robić reszta firm, szczególnie tych, które dopiero pojawiają się na rynku? Przede wszystkim nie wolno iść na łatwiznę. Swoją pozycję marki budują i ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja marki, kupowanie fanów, budowanie świadomości marki, zarządzanie marką
  • Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    Strategie marketingowe: rozszerzanie marek

    13:06 26.01.2011

    ... i niezawodności. To właśnie jedne z kluczowych cech, które zostały przeniesione na nowe produkty pod marką Cat – buty, odzież i zegarki. W swoim wzornictwie są trochę toporne, ale jednocześnie oddają charakter ... Francji. Potem już był cały świat. Dzięki takiemu sposobowi rozszerzania, Coca-Cola stała się najbardziej wartościową marką świata (70,4 ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki
  • Skuteczne zarządzanie marką

    Skuteczne zarządzanie marką

    00:04 16.08.2010

    ... zarządzanie marką jest niezwykle prosta: jeżeli marka stanowi tak znaczący procent wartości firmy, to należy ... wytworzyć cash flow? Klient kupuje, gdy marka ma historię. Chodzi tu o zaufanie i pozytywne doświadczenia związane z marką, o dobrą reputację i dobre imię. To tłumaczy, dlaczego dojrzałe marki są najbardziej wartościowe na świecie. Kolejnym ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, marka, strategia marketingowa, wizerunek marki
  • Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu

    11:57 16.07.2010

    ... . Zarządy są obsadzane najczęściej przez ludzi związanych bardziej z finansami, przez co marketing i zarządzanie markami pozostawia się trochę na boku. Poza tym, stosunkowo mało prezesów ma doświadczenie marketingowe. W rzeczywistości zarządzanie markami zasługuje na znacznie większą uwagę. Stosunek członków zarządu do nich powinien się ... WIĘCEJ

    Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki

poprzednia  

1 2



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: