-
Gwałtowny wzrost wydobycia ropy od czerwca
Decyzja Arabii Saudyjskiej oraz jej sojuszników z OPEC+ o znacznym zwiększeniu wydobycia ropy naftowej od czerwca 2025 roku - o dodatkowe 411 tys. baryłek dziennie – wywołała gwałtowne reakcje na globalnych rynkach surowcowych. Tak dynamiczne działanie ze strony kartelu zaskoczyło inwestorów oraz analityków, ponieważ oznacza ono odejście od ...
-
Kolor jako znak towarowy, czyli jak barwa może chronić markę
W świecie brandingu kolor to coś więcej niż estetyka - to element tożsamości marki. Dla konsumenta charakterystyczny odcień może natychmiast przywołać konkretne skojarzenia z produktem, jakością czy stylem życia. Kolor jako znak towarowy to nie to samo co wzór przemysłowy - kolor może pełnić funkcję odróżniającą markę i być chroniony jako znak ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
Wprawdzie coraz częściej dobiegają nas głosy dotyczące zmęczenia obecnością influencerów i prowadzonymi przez nich akcjami reklamowymi, to jednak duży wpływ tej grupy na wyniki sprzedaży w e-commerce pozostaje faktem. Kolejnym tego potwierdzeniem jest najnowsze badanie zrealizowane przez Takefluence. Wynika z niego m.in., że w minionym roku liczba ...
-
Sztuczna inteligencja napędzi PKB. Są jednak warunki
O tym, że rozwój sztucznej inteligencji może mieć realne i istotne przełożenie na światowy wzrost gospodarczy, mówi się nie od dziś. Aby jednak stało się to faktem, konieczne jest - jak pisze PwC Polska - odpowiedzialne, zorientowane na budowę społecznego zaufania, podejście do strategii. Należy sobie bowiem zdawać sprawę, że napędzany AI wzrost ...