-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... tak aby jak najlepiej służył potrzebom kluczowych odbiorców. 3. Pomóż kupującym zrozumieć i „poczuć” Z każdym dniem marketing treści przyciąga większą liczbę konkurentów. ... właśnie to pomaga na dostarczeniu doświadczenia, które przykuje uwagę potencjalnego klienta i pomorze wyróżnić Twoją markę na tle innych. W marketingu znane jest powiedzenie, że ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... przez 14 godzin na dobę. Wystarczy skojarzyć ze sobą te dwa fakty aby zrozumieć, dlaczego to właśnie reklama mobilna stała się teraz języczkiem u wagi dla branży ... marketingu wyróżnią się zatem ci gracze, którzy będą wiedzieli, jak trafić do konkretnego klienta ze spersonalizowaną ofertą, przygotowaną na urządzenia mobilne. A to oznacza, że wygrają ci ...
-
5 głównych trendów w analityce Big Data
... . zupełnie świeżych danych. Firmy szukają dróg, aby je rozszyfrować, zrozumieć, a w końcu spieniężyć. Chodzi im już nie tylko o wykorzystanie własnych cyfrowych ... zwłaszcza tych, którzy będą najbliżsi cyfrowemu portretowi najlepszego klienta przedsiębiorstwa – tłumaczy Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies. Wzbogacanie danymi wewnętrznych systemów ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... pomaga lepiej zrozumieć zachowania klientów, dzięki czemu można wygenerować odpowiedni przekaz i znaleźć najlepszy kanał do jego dostarczenia. 61% badanych mówi wręcz o "hyperpersonalizacji", co w istotny sposób pomoże w tworzeniu marketingu typu 1:1. 57% szefów marketingu uważa, że AI będzie znacząco oddziaływać na klienta poprzez automatyczne ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... dokładnej ich analizy. 2. Słuchaj klientów Podstawą działania firmy jest model zorientowany na klienta. Należy na bieżąco rozwiązywać ich problemy oraz słuchać, co ... potwierdzić lub zaprzeczyć danej kwestii. Przed rozpoczęciem badań ankietowych trzeba zrozumieć o co należy pytać, dlatego konieczne jest przeprowadzenie wstępnych badań jakościowych, ...
-
Cyfrowa rewolucja w płatnościach nie czeka na spóźnionych. Co robią banki?
... , instytucje finansowe muszą nie tylko wdrażać nowe technologie, ale przede wszystkim projektować kompleksowe doświadczenia klienta. Kluczowe będą elastyczność, szybka reakcja na zmiany i inwestycje w dane oraz AI, które pozwolą zrozumieć potrzeby klientów lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Transformacja trwa – i nie czeka na spóźnionych. Ci ...
-
Mowa ciała w technikach sprzedaży
... mowę ciała do klienta Sprzedawca musi przede wszystkim umieć dostosować mowę ciała do mowy ciała klienta. Spróbuj się dopasować do klienta tak, aby komunikacja między ... żona, przyjaciel, ich dziecko czy być może nawet kochanek lub kochanka – i spróbuj zrozumieć, o czym rozmawiają. Aby posiąść umiejętność rozumienia różnych sygnałów wysyłanych przez ...
-
3 gorące trendy w e-commerce
... zakupowej klienta Na ścieżce zakupowej klienci często korzystają z wielu kanałów, narzędzi subskrypcji i rejestracji. Mając na uwadze niezwykle dużą wartość, jaką ma dla branży e-commerce doświadczenie klienta, przekładające się na budowanie zaufania i lojalności wobec firmy, jej produktów i usług, dostawcy aplikacji muszą nie tylko zrozumieć ...
-
CRM - czy to się opłaca?
... CRMguru.com) Customer Relationship Management jest to implementacja strategii skierowanej "na klienta", która prowadzi do przeprojektowania wszelkich działań, wymaga zmian procesów pracy, która jest wspierana (a nie kierowana) przez technologię CRM. Należy zrozumieć, że CRM jest "łańcuchem reakcji" hamowanym raczej przez nowe strategie ...
Tematy: -
Najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży
... . Pytania sprzedawcy pomagają Ci zrozumieć czego szukasz i kierują myślami. Twoja pierwsza odpowiedź - zgodnie z regułą konsekwencji - wpływa także na treść kolejnych odpowiedzi. Sprzedawca stawiając umiejętnie dobrane pytania pomaga także klientom uświadomić ich potrzeby. Pytania pomagają wyjaśnić wątpliwości klienta. 2. Dobre pytanie jest ...
-
Jak zwiększyć efektywność firmy?
... , jakimi są organizacje. Podobnie jak w przypadku czytania, próbując zrozumieć co dzieje się w firmie, w relacjach w zespole, w relacjach z otoczeniem, w jakim funkcjonuje firma ... są spostrzegane jako dobrodziejstwo – bo jest to informacja od zmotywowanego klienta, który robi przysługę firmie. Chce dać firmie darmową, a w rzeczywistości bezcenna ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... klienta ze sklepem, oddziaływanie na jego emocje i zmysły, odpowiadanie na jego oczekiwania. Zwrot towaru to ważny touchpoint klienta z marką, mimo że zapoczątkowany rezygnacją klienta z zakupu. Powody są różne - mógł on źle zrozumieć ... sklep stałych dochodów od powracającego klienta. Według badań uniwersytetów w Waszyngotnie i Wirginii klienci, ...
-
Ocena ryzyka w faktoringu
... odbiorcami, a także stosowane przez przedsiębiorcę terminy płatności. Faktor musi ponadto zrozumieć specyfikę branży, w której działa potencjalny klient oraz zasady współpracy między ... towaru. - Często kluczową rolę odgrywają informacje pozyskane od samego klienta na temat prowadzonego przez niego biznesu oraz charakteru współpracy z odbiorcami ...
-
Bankowość mobilna: jest dobrze, a może być jeszcze lepiej
... relacji z bankiem przez klienta za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej. Tylko 27 proc. funkcjonalności zgodnych jest z najlepszymi praktykami rynkowymi. Poziom ten spada do zaledwie 10 proc. przy sprawdzaniu możliwości zakończenia relacji z bankiem poprzez kanały cyfrowe. – „O ile można zrozumieć, że ułatwienie zamknięcia konta ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... polskich konsumentów z różnymi markami została oparta na bazie specjalnej metodologii KPMG Sześciu Filarów™ Customer Experience, pozwalającej zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
... pomysłu. Możliwość bezpłatnego przetestowania produktu lub usługi w określonym czasie – dzięki temu klient może zrozumieć, jak faktyczny zakup wpłynie na jego codzienność lub prowadzenie biznesu. Wysoka jakość obsługi klienta – serdeczni, ale profesjonalni sprzedawcy to niekiedy główny powód, dla którego konsumenci decydują się powtórzyć ...
-
Customer experience równie ważny jak sam produkt
... skutecznie dopasować obsługę i budować zaangażowanie w oparciu o dane historyczne klienta. Zestawmy te dane z faktem, że aż 57% nabywców przestanie kupować produkty lub usługi w jednej firmie, gdy jej konkurent zapewni lepsze doświadczenia. To pozwala zrozumieć, dlaczego troska o indywidualne doświadczenia każdego nabywcy jest dziś tak ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... problemów, Oczekiwania, Czas i wysiłek, Personalizacja oraz Empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji marki. W raporcie KPMG znalazło się również zestawienie TOP ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... klientów i udziałów rynkowych, szybkością i kosztami wejścia na nowe rynki. Aby zrozumieć przyczyny i wielkość tych różnic, należy na podstawie modeli spółek ... możliwości realizacji zamówienia do chwili spłaty wszystkich przeterminowanych należności. Jeżeli na rachunku klienta nie ma w danym dniu wymagalnych należności, to dział finansów przesyła ...
-
Banki powinny znać potrzeby konsumentów
... , które skłaniają klienta do zakupu danego produktu” – dodaje Zbigniew Szczerbetka. „Korzystanie z usług banków jest pochodną wielu potrzeb. Zrozumienie tych potrzeb oraz sposobu, w jaki przekształcają się one w chęć zakupu produktu finansowego i ostateczną decyzję wydaje się kluczowe. Pozwoli to bankom lepiej zrozumieć swoich klientów ...
-
Ekspansja zagraniczna zwiększa zyski
... przedsiębiorców wyrażone w ramach ankiety: Lokalizacja firmy dogodna klientowi usprawnia rozwiązywanie jego problemów (75%). Osadzenie firmy blisko klienta pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby i uwarunkowania rynkowe (73%) oraz zwiększyć skuteczność marketingową (60%). Zapoznawanie przedsiębiorców z lokalnymi stowarzyszeniami i organizacjami ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... zatrudniając specjalistów z tych dziedzin. Ze względu na dużą konkurencyjność na rynku, walcząc o klienta kancelarie są bardziej otwarte na negocjacje cen swoich usług. Co ... konsumentowi spójny obraz produktu i komfort w podejmowaniu decyzji zakupowych. Należy zrozumieć, że nie polega to na tworzeniu alternatywnych kanałów sprzedaży, ale próbie ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... kroku. - Remarketingu nie da się ustawić w 5 minut. Trzeba zrozumieć ścieżkę i cykle zakupowe klienta, a później tak przygotować kreacje, aby się w nie wpasować ... remarketingu nie chodzi o spamowanie reklamami. 5. Brak zrozumienia klienta Każdy biznes powinien rozumieć oczekiwania i potrzeby klienta. Mimo to, niewiele podmiotów decyduje się na ...
-
Szwajcarska bankowość prywatna. Jak działa i kto może być jej klientem?
... aspiracyjnym. Według eksperta dzięki takiej wstępnej analizie majątku można lepiej zrozumieć cele zarządzania nim i potencjalne zagrożenia. Jest to pierwszy krok we współpracy z zarówno ... lub doradca co miesiąc zajmuje się spłatą rachunku z karty, tak by dla klienta wszystko przebiegało bezobsługowo. Właściwie może się wydawać, że szwajcarski ...
-
CRM dla dużych i małych
... klientami. Istotę Customer Relationship Management w powyższym znaczeniu powinni przyswoić sobie i zrozumieć pracownicy firmy jeszcze przed przystąpieniem do wdrożenia. Bez ... procesu takiego wdrożenia, jego założeń i celów. Systemy wspierające obsługę klienta, w tym CRM, to głównie procedury określające zasady postępowania w kontaktach z klientami. ...
Tematy: -
Usługi bankowe: zaostrzenie procedur
... niektóre instytucje będą wymagały szerszej niż dotychczas informacji na temat swojego klienta. Dotyczy to w szczególności: banków, SKOKów, zakładów ubezpieczeń na życie, domów ... także pozyskiwanie dodatkowych informacji o kliencie z różnych źródeł tak, by zrozumieć istotę prowadzonych przez niego transakcji. „Podstawowym kluczem do rozpoznania, ...
-
Historia kredytowa Ukraińców staje się jasna
... na 1 osobę wynosi 1 511 zł. Korzyści z zagranicznej wymiany informacji kredytowej Chcąc zrozumieć czym jest wymiana informacji kredytowej oraz jaki spełnia cel, wystarczy ... tak w Polsce, jak i w innych krajach to kompleksowa wiedza na temat klienta, a jednocześnie znaczące usprawnienie procedury rozpatrywania decyzji kredytowej. W dobie bankowości ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... wykształcenia nowego pojęcia „empatycznego marketingu", czyli takiego, który pozwala zrozumieć indywidualne potrzeby klientów i osiągnąć wysoki stopień personalizacji, nawet ... klientami. Czy wysokie nakłady na AI przynoszą oczekiwane rezultaty? W obsłudze klienta zawsze wyzwaniem było zapewnienie spójnych doświadczeń i komunikacji niezależnie od ...
-
Usługi dla biznesu: 5 kroków do udanych tranzycji biznesowych
... w styczniu czy lutym minionego roku specjaliści wspierający organizację w tranzycji wiele czasu inwestowali w bezpośrednie spotkania oraz wyjazdy do siedziby klienta, aby m.in. lepiej zrozumieć i poznać środowisko i specyfikę firmy oraz nawiązać bezpośrednie relacje z klientem, to teraz wszystkie tego typu spotkania zostały ograniczone praktycznie ...
-
Opowieść chirurga mózgu
... bez umieszczenia ich w kontekście (czyli w opowieści) stają się nudne i uciekają z pamięci klienta. Kiedy te same fakty i statystki wpleciesz do narracji, możesz ... instynktownie tworzą historie. Psychologowie poznania opisują jak ludzki umysł starając się zrozumieć i zapamiętać wydarzenia porządkuje fakty w ciąg zdarzeń od pierwotnego pragnienia ...
-
Dysonans kulturowy a organizacja firmy
... i łatwość wykorzystywania posiadanej władzy, rozumienie swojej roli jako pracownika w firmie i wobec klienta. Dysonans kulturowy to zatem sytuacja, w której ludzie uświadamiają sobie odmienność ... ocenę tego, co ktoś powiedział lub zrobił, należy próbować zrozumieć lub zinterpretować daną sytuację, patrząc na nią przede wszystkim z punktu widzenia ...
-
Rynek mieszkaniowy w ciągłym chaosie
... sposób nie da się zbudować dobrego kredytu hipotecznego – taniego i o stałych kosztach dla klienta. Bankier.pl uważa, iż bez profesjonalnej bankowości hipotecznej, być może ... bo koniec roku bliski i czas wyników finansowych też jest bliski. Można to zrozumieć. Wystarczy jednak zapytać dotychczasowych ich klientów, ile nerwów kosztowały ich wiosenne ...
-
Misja firmy
... To jest o tyle ważne, że ktoś czytający misję ma ją zrozumieć i ogarnąć, zatem nie może być ona za długa. Zdanie to powinno mieć jasno ... wskazywania, czego unika Zrozumiała – pisana językiem prostym, zrozumiałym dla każdego klienta oraz pracownika Prawdziwa – mająca potwierdzenie w rzeczywistej działalności biznesowej Wskazująca działania firmy ...
-
Będzie nowy rejestr pośredników nieruchomości
... zarządcy oraz reguły wykonywania zawodu przede wszystkim zabezpieczające interes klienta. PFRN wprowadza Kodeks etyki pośredników w obrocie nieruchomościami i ... reglamentacji ponadgranicznej. Kraje Unii Europejskiej, w tym Polska, będą musiały pewnego dnia zrozumieć, że trudno jest stać się przodownikiem gospodarczej integracji w Europie i wzmacniać ...
-
Coaching: czego o nim nie wiesz?
... który jako niezaangażowany emocjonalnie w problem pracownika, patrząc z boku, potrafi pomóc zrozumieć problem. W procesie uczenia się i opanowywania nowych technik sprzedaży handlowcy powinni ... intensywnie. Ważne jest, aby forma pomocy była dobrana do potrzeb klienta, ale jestem przekonany, że najważniejsze jest podjęcie działania naprawczego i tak ...