12:08 18.08.2021
Feedback odmieniamy w biznesie przez wszystkie przypadki, a jednak udzielanie informacji zwrotnej może przysparzać problemów. Jakich błędów nie popełniać przy udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej? Czym NIE jest feedback – Feedback to nie krytyczny atak, nie ocena okresowa, ale też nie tylko pochwała i spijanie sobie z dziubków – wyjaśnia ...
09:59 03.11.2020
... sobie zdawać sprawę, że niepewność w tej kwestii nie przyczynia się ani do zaufania, ani też do zaangażowania pracowników. W kryzysowej sytuacji komunikacja w firmie zyskuje zupełnie nadrzędne znaczenie. Z opublikowanego przez ManpowerGroup i HRlink raportu „Ocena nowej rzeczywistości rynku pracy – perspektywa pracowników i pracodawców” wynika, że ...
11:37 12.03.2020
... przez koronawirusa (np. dzieci, które muszą zostać w domu). Twoja lojalność wobec pracowników w trudnych chwilach zwróci się zwiększoną lojalnością wobec firmy. Komunikacja zewnętrzna ws. koronawirusa: Wykaż przede wszystkim troskę o ludzi – konsumentów, interesantów, pracowników, a nie o firmę czy jej marki. To ludzie muszą być ...
09:51 31.10.2019
Co decyduje o efektywności spotkania biznesowego? Z pewnością nie wystarczy tu punktualność jego uczestników i zajęcie właściwego miejsca przy stole. Oto 5 kroków, które zdaniem dra Nigela Oselanda, psychologa środowiskowego z Workplace Unlimited, przybliżą nas do organizacji możliwie najwydajniejszego zebrania. Jeżeli spotkanie biznesowe nie ...
15:02 07.10.2019
... % respondentów), w szczególności umożliwia prowadzenie spójnej komunikacji (87%), zwiększenie zaangażowania wśród pracowników (84%) oraz ułatwia przyciąganie talentów do organizacji (81%). Ponieważ komunikacja wewnętrzna w firmie ma duży wpływ na istotne dla firmy czynniki, warto zastanowić się, jakie podjąć kroki, żeby ją usprawnić. Jeśli ...
12:12 13.08.2019
... lepsze wyniki i uniknąć tych samych błędów – podkreśla Monika Hryniszyn, Dyrektor Personalna i Członek Zarządu Randstad Polska. Jak dodaje ekspertka, taka bieżąca komunikacja to nie tylko przestrzeń doceniania pracowników i budowania ich zaangażowania, ale też element wspierający ustawiczny rozwój zespołu. I rzeczywiście - aż 55% badanych ...
12:08 15.07.2019
Spotkanie biznesowe to nie lada wyzwanie, a o sukcesie zdecydować może również to, jakie wrażenie zrobimy na rozmówcy. W tym kontekście coraz rzadziej jednak używa się pojęcią „savoir-vivre”. Jedną z przyczyn jest być może fakt, że kojarzone jest ono ze stosowaniem sztywnych reguł i przedkładanie ich ponad naturalną swobodę. Jeżeli jednak ...
10:43 24.05.2019
Feedback płynący od pracodawcy nie powinien już być uważany za przykry i wykonywany jedynie od czasu do czasu obowiązek. Dlaczego? Świadczą o tym przede wszystkim opinie samych pracowników. Już 2/3 z nich uważa, że informacje zwrotne przekładają się na jakość pracy. O konieczności przeprowadzenia zmian w tym zakresie przekonują również eksperci, ...
00:10 05.04.2019
Szykujesz się do poprowadzenia dyskusji z pracownikami lub podczas szkolenia? Jeżeli tak, powinieneś pamiętać, że rola prowadzącego jest zupełnie kluczowa dla przebiegu takiego spotkania. Jak zatem pokierować rozmową, aby jej uczestnicy wynieśli z niej jak najwięcej? Oto kilka wskazówek. Charakter dyskusji powoduje, że powinna ona skłaniać jej ...
13:28 11.03.2019
Pokolenie Z coraz silniej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. W ciągu kolejnej dekady to właśnie ono zarządzać będzie pokaźną częścią gospodarki. Z tego też powodu już dziś warto zastanowić się, czego oczekują jego przedstawiciele. Jakie metody i postawy komplikują komunikację z "Zetami" oraz zabijają drzemiącą w nich motywację? Pokolenie Z to ...
eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Oprocentowanie kredytów hipotecznych rekordowe, ceny mieszkań nadal rosną
Nowe obligacje skarbowe (prawie) ochronią przed inflacją
Branża leasingowa najmocniej prześwietla firmy handlowe
Co się dziś dzieje na węgierskim BUX-ie?
Wakacje kredytowe w drodze. Kto za nie zapłaci?
Dzień Matki nie dla czekających na zaległe alimenty
Nadchodzi Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza dla sklepów internetowych?