eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › komunikacja interpersonalna
  • Feedback: co to jest i jak go udzielać? 3 sprawdzone metody

    Feedback: co to jest i jak go udzielać? 3 sprawdzone metody

    12:08 18.08.2021

    Feedback odmieniamy w biznesie przez wszystkie przypadki, a jednak udzielanie informacji zwrotnej może przysparzać problemów. Jakich błędów nie popełniać przy udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej? Czym NIE jest feedback – Feedback to nie krytyczny atak, nie ocena okresowa, ale też nie tylko pochwała i spijanie sobie z dziubków – wyjaśnia ... WIĘCEJ

    Tematy: feedback, komunikacja w firmie, komunikacja interpersonalna, informacja zwrotna
  • Komunikacja wewnętrzna kuleje. Pracownicy nie wiedzą, jak pandemia wpływa na firmę

    Komunikacja wewnętrzna kuleje. Pracownicy nie wiedzą, jak pandemia wpływa na firmę

    09:59 03.11.2020

    ... sobie zdawać sprawę, że niepewność w tej kwestii nie przyczynia się ani do zaufania, ani też do zaangażowania pracowników. W kryzysowej sytuacji komunikacja w firmie zyskuje zupełnie nadrzędne znaczenie. Z opublikowanego przez ManpowerGroup i HRlink raportu „Ocena nowej rzeczywistości rynku pracy – perspektywa pracowników i pracodawców” wynika, że ... WIĘCEJ

    Tematy: kondycja firmy, pandemia, koronawirus, employer branding
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?

    Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?

    11:37 12.03.2020

    ... przez koronawirusa (np. dzieci, które muszą zostać w domu). Twoja lojalność wobec pracowników w trudnych chwilach zwróci się zwiększoną lojalnością wobec firmy. Komunikacja zewnętrzna ws. koronawirusa: Wykaż przede wszystkim troskę o ludzi – konsumentów, interesantów, pracowników, a nie o firmę czy jej marki. To ludzie muszą być ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie
  • 5 kroków w kierunku wydajniejszego spotkania biznesowego

    5 kroków w kierunku wydajniejszego spotkania biznesowego

    09:51 31.10.2019

    Co decyduje o efektywności spotkania biznesowego? Z pewnością nie wystarczy tu punktualność jego uczestników i zajęcie właściwego miejsca przy stole. Oto 5 kroków, które zdaniem dra Nigela Oselanda, psychologa środowiskowego z Workplace Unlimited, przybliżą nas do organizacji możliwie najwydajniejszego zebrania. Jeżeli spotkanie biznesowe nie ... WIĘCEJ

    Tematy: spotkanie biznesowe, komunikacja interpersonalna, zebranie
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    Komunikacja wewnętrzna w firmie. Strategia, zasady, narzędzia

    15:02 07.10.2019

    ... % respondentów), w szczególności umożliwia prowadzenie spójnej komunikacji (87%), zwiększenie zaangażowania wśród pracowników (84%) oraz ułatwia przyciąganie talentów do organizacji (81%). Ponieważ komunikacja wewnętrzna w firmie ma duży wpływ na istotne dla firmy czynniki, warto zastanowić się, jakie podjąć kroki, żeby ją usprawnić. Jeśli ... WIĘCEJ

    Tematy: employer branding, HR, komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna
  • Czy feedback w pracy ma znaczenie?

    Czy feedback w pracy ma znaczenie?

    12:12 13.08.2019

    ... lepsze wyniki i uniknąć tych samych błędów – podkreśla Monika Hryniszyn, Dyrektor Personalna i Członek Zarządu Randstad Polska. Jak dodaje ekspertka, taka bieżąca komunikacja to nie tylko przestrzeń doceniania pracowników i budowania ich zaangażowania, ale też element wspierający ustawiczny rozwój zespołu. I rzeczywiście - aż 55% badanych ... WIĘCEJ

    Tematy: informacja zwrotna, feedback, zarządzanie pracownikami, komunikacja interpersonalna
  • Nowoczesny savoir-vivre w biznesie

    Nowoczesny savoir-vivre w biznesie

    12:08 15.07.2019

    Spotkanie biznesowe to nie lada wyzwanie, a o sukcesie zdecydować może również to, jakie wrażenie zrobimy na rozmówcy. W tym kontekście coraz rzadziej jednak używa się pojęcią „savoir-vivre”. Jedną z przyczyn jest być może fakt, że kojarzone jest ono ze stosowaniem sztywnych reguł i przedkładanie ich ponad naturalną swobodę. Jeżeli jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: biznesowy savoir vivre, kultura biznesu, spotkanie biznesowe, otoczenie biznesowe
  • Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    Częsty feedback wpływa na jakość pracy

    10:43 24.05.2019

    Feedback płynący od pracodawcy nie powinien już być uważany za przykry i wykonywany jedynie od czasu do czasu obowiązek. Dlaczego? Świadczą o tym przede wszystkim opinie samych pracowników. Już 2/3 z nich uważa, że informacje zwrotne przekładają się na jakość pracy. O konieczności przeprowadzenia zmian w tym zakresie przekonują również eksperci, ... WIĘCEJ

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników
  • Czy wiesz, jak prowadzić dyskusję?

    Czy wiesz, jak prowadzić dyskusję?

    00:10 05.04.2019

    Szykujesz się do poprowadzenia dyskusji z pracownikami lub podczas szkolenia? Jeżeli tak, powinieneś pamiętać, że rola prowadzącego jest zupełnie kluczowa dla przebiegu takiego spotkania. Jak zatem pokierować rozmową, aby jej uczestnicy wynieśli z niej jak najwięcej? Oto kilka wskazówek. Charakter dyskusji powoduje, że powinna ona skłaniać jej ... WIĘCEJ

    Tematy: wystąpienia publiczne, sztuka prezentacji, dyskusja, komunikacja interpersonalna
  • Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    Obojętność i brak feedbacku. Czego nie lubi pokolenie Z?

    13:28 11.03.2019

    Pokolenie Z coraz silniej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. W ciągu kolejnej dekady to właśnie ono zarządzać będzie pokaźną częścią gospodarki. Z tego też powodu już dziś warto zastanowić się, czego oczekują jego przedstawiciele. Jakie metody i postawy komplikują komunikację z "Zetami" oraz zabijają drzemiącą w nich motywację? Pokolenie Z to ... WIĘCEJ

    Tematy: feedback, komunikacja interpersonalna, komunikacja w firmie, motywowanie pracowników

 

1 2 ... 4

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: