eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › programmatic buying
  • 5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku

    08:45 15.01.2019

    ... technologii jeśli chodzi o programmatic w 2019 roku. Innym, równie ważnym pod tym względem elementem jest plik ads.txt, który zyskał popularność w 2018 roku i jest postrzegany jako skuteczna alternatywa dla poprawy bezpieczeństwa w technologii programmatic. 4) Sztuczna inteligencja W 2019 roku programmatic zostanie przeniesiony na wyższy ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Mobile i programmatic - duet doskonały?

    Mobile i programmatic - duet doskonały?

    10:54 26.07.2018

    ... konsumentem a marką. Aplikacje mobile są obecnie najlepszą platformą dla reklam w modelu programmatic, zarówno pod względem możliwości wykorzystania danych, jak i niezawodności. Banery reklamowe umieszczane w aplikacjach, wykorzystujące programmatic generują średnio 3 razy większe zaangażowanie konsumentów niż te standardowe. Z analiz Sociomantic ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, reklama online
  • Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    Programmatic to już 80 proc. reklamy display

    11:59 25.04.2018

    ... roku wartość zakupów powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym ma osiągnąć 193 mln dolarów, co oznacza wzrost rzędu 91,2 proc. rdr. Przypomnijmy, programmatic buying to jeden ze sposobów zakupu powierzchni reklamowej w internecie. Charakteryzuje się tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Reklamodawcy uczestniczą ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych

    13:13 07.03.2018

    ... programmatic mógł być w pełni wykorzystany, potrzebne są dobre jakościowo dane. A tych niestety brakuje. O istotnym wpływie, jaki programmatic buying ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej
  • Kolejne mity nt. programmatic buying obalone

    Kolejne mity nt. programmatic buying obalone

    00:48 19.09.2017

    ... powierzchni reklamowej w sieci. Jakie jednak są realia? 1. Programmatic buying osłabia sprzedaż bezpośrednią. To bardzo powszechna opinia wśród większych firm/wydawnictw, w których strukturach istnieje dział sprzedaży reklam. Jeśli firma dba o prawidłowe zarządzanie programmatic buying, to wówczas wydawca dysponować będzie dwoma budżetami: jeden ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying

    Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying

    00:25 08.09.2017

    ... dokonujemy zakupów oraz szukamy informacji o produkcie. Programmatic buying pozwala na skuteczniejsze kampanie, a co za tym idzie, większe przychody wydawców i twórców aplikacji mobilnych. 6. Programmatic buying nie nadaje się do kampanii wielokanałowych Faktycznie, programmatic początkowo używano głównie w reklamach w wyszukiwarkach. Jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Programmatic nie tylko dla e-commerce

    Programmatic nie tylko dla e-commerce

    10:41 01.09.2016

    Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali

    Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali

    00:20 23.08.2016

    ... Programmatic buying – technologia na złoty medal Jak w przypadku każdej zaawansowanej technologii, marketerzy potrzebowali trochę czasu, aby się z nią oswoić i zrozumieć jak wielki tkwi w niej potencjał. Ostatnie badania IAB Polska pokazały, że reklamę w modelu programmatic ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, Customer Lifetime Cycle, programmatic buying, Big Data
  • Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?

    10:55 12.08.2016

    Eksperci z RTB House postanowili przyjrzeć się, co wywiera największy wpływ na efektywność reklamy wyświetlanej na urządzeniach mobilnych. Wyniki przeprowadzonej analizy dowodzą, że na klientów najlepiej działają duże formaty oraz wiele produktów na jednym banerze. Uzyskane dane pochodzą ze zrealizowanych w niemal 40 krajach kampanii reklamowych, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, banery, CTR, strategia reklamowa
  • Skuteczna reklama online czyli jaka?

    Skuteczna reklama online czyli jaka?

    11:21 03.06.2016

    Już co 3. Polak korzysta z możliwości blokowania reklamy internetowej, co daje Polsce 2. wynik w Europie, wynika z najnowszych badań. Nie jest to dobra wiadomość dla e-wydawców, dla których przychód z reklam stanowi kluczowe źródło zarobku. W których miejscach, w jaki sposób wyświetlać, jakie formy i rodzaje reklam wybrać, aby zmaksymalizować ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: