-
Reklama kontekstowa 2014
... odnotował największy wzrost zainteresowania w porównaniu z poprzednią edycją raportu. Ponad 52% ankietowanych zauważa, że wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na reklamę mobilną stanowiły średnio 8,9% wydatków na kampanie w sieciach kontekstowych ...
-
Reklama firmy w koszty uzyskania przychodu podatku dochodowego
... odpowiednio udokumentowany. Wydatki firmowe muszą być udokumentowane fakturą czy rachunkiem. W przypadku zakupów reklamowych zza granicy, np. zakupu reklamy na Facebooku, ... potrzeby udowodnić, że poniesione wydatki służyły celom reklamowym i nie stanowiły darowizny. Oklejenie reklamą auta W przypadku zakupu reklamy na samochodzie firmowym, warto ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... się w cyfrową erę, w której żyjemy”, dodał Erkan Soy. IDC przewiduje, że wydatki na software AI dedykowany marketingowi i pokrewnym branżom odnotują bardzo dużą ... które koncentrowały się przede wszystkim na ich opiniach na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku ...
-
Reklama a koszty uzyskania przychodów
... reklamy są bardzo różne. Zastanówmy się, jak wydatki ... reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Obecnie przepis ten wskazuje, iż za koszty uzyskania przychodów nie uznaje się wydatków na reprezentację. Nic natomiast nie mówi o reklamie. Wydatki ...
-
Na próbce towaru obowiązkowe logo firmy?
... reklamy. W przeciwnym razie kosztem podatkowym się nie staną - uznał Naczelny Sąd Administracyjny. Na potrzeby reklamy spółka wydawała swoim kontrahentom, oraz do własnych salonów sprzedaży, produkowane przez nią bądź kupowane wyroby sanitarne. Zadała pytanie, czy wydatki ...
-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... na reklamę samochodów. Największe wydatki generuje reklama internetowa. Gdyby koszty reklamy przeliczać na jedno sprzedane ... reklamy jednego sprzedanego auta to odpowiednio 2.360 zł i 2.692 zł. Która marka najhojniejsza? Zdecydowanym liderem pod względem pojemności budżetu reklamowego na ten rok pozostaje Skoda. To jedyny koncern, którego wydatki ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... pod względem profilu (look-a-like audiences) do zindentyfikowanych wcześniej konsumentów – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Internetowy rynek reklamy nieprzerwanie rośnie Wydatki reklamowe w internecie utrzymują dwucyfrowy wzrost. W 2018 roku kanał ten odnotował 18% zwiększenie wpływów. Na 2019 r. Zenith prognozuje ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... wydatki na reklamę sprzętu AGD? Który z krajów będzie przodować pod względem rozwoju reklamy sprzętu AGD? Według prognoz agencji mediowej Zenith, wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii sprzętu AGD wyniesie w 2021 roku 12,6% i będzie wyższy niż wzrost reklamy ... prognozuje, że w latach 2020-2023 wydatki marek sprzętu ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... niektórych komentatorów poglądowi, że jest to już medium przestarzałe. Przewiduje się, że wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną w tym roku o około 8%, ustępując jedynie dynamice wzrostu wydatków reklamowych w Internecie i w kinie. Jednakże reklamy telewizyjne nadal będą stanowić ponad połowę wartości rynku.” – mówi Maciej Klimek, Starszy ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... reklamy outdoorowej i kina stanowiła w tym roku szczególne wyzwanie, ponieważ byli zmuszeni zrekompensować sobie utratę widowni z pustych ulic miast i zamkniętych kin. Przełożyło się to na jeszcze większe wydatki ... przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... reklamy pochodziło z reklamy telewizyjnej. Do 2024 roku ma to już być 24,9%. Duży wzrost reklamy kinowej i OOH W 2022 roku, oprócz digitalu, wystrzelą także rynki reklamy ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... natomiast na trzecim – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... budżety tam, gdzie wydaje im się, że wydatki są najbardziej zbędne - czyli w reklamie. Okres posuchy na rynku reklamy w tradycyjnych mediach może stać się złotym ... one bowiem zbyt nachalną formę reklamy, która sprawia, że użytkownicy przestają świadomie na nią reagować. Kontekst czy intekst? Reklamy kontekstowe swoje początku czerpią z firmy znanej ...
-
NKUP-y a refakturowanie kosztów
... Wydatki te jednocześnie w sposób pośredni promują firmę. Pojęcie reprezentacji dotyczy kontaktów podatnika w stosunkach z innymi podmiotami i pozostaje w związku z zakresem prowadzonej przez podatnika działalności. Zgodnie z ugruntowanym poglądem, do kategorii wydatków mających na celu osiągnięcie przychodów zalicza się między innymi koszty reklamy ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. Największe cięcia dotyczyły telekomunikacji (spadek o 4,3 mln zł, tj. 31,4 proc.) i ... UIP i TVN. Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. ...
-
Reklama kontekstowa 2011
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln złotych, czyli ponad 18% więcej niż w 2010. W 2011 wydatki ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... sektora telekomunikacja, który w poprzednich latach był jednym z najbardziej aktywnych reklamowo sektorów. W ujęciu globalnym należy zauważyć, iż w I półroczu 2011 roku z możliwości reklamy wielkoformatowej skorzystało 207 firm. Rok później takich firm było 213 (wzrost o 2,9%). Średni kwartalny budżet reklamowy w I półroczu 2012 roku wyniósł 223 ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... reklamy telewizyjnej. Według danych ZenithOptimedia wydatki ...
-
Pisanie i zarabianie na blogu - jak ustalić koszty podatkowe?
... Tymczasem, jak czytamy w interpretacji, „wnioskodawca uzyskuje przychód z tytułu dzierżawy strony internetowej, na której umieszczane są reklamy, a nie z tytułu prowadzenia bloga. Zatem wydatki związane z prowadzeniem bloga nie mogą stanowić kosztów uzyskania przychodów z działalności gospodarczej wnioskodawcy, której przedmiotem jest udostępnianie ...
-
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
... powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na reklamę i działania marketingowe są więc coraz powszechniejsze. Warto pamiętać, iż obok klasycznej reklamy swoich produktów- np. w mediach czy prasie, przedsiębiorca może także zawierać z podmiotami takimi jak ...
-
Koszty uzyskania przychodów: strój sportowy jako odzież służbowa?
... wydatki, o których mowa, mogą zostać uznane za koszty podatkowe pracodawcy, uzależnione jest od tego, czy są to wydatki na reklamę, czy na reprezentację podatnika . W ustawie o PDOP brak jest definicji reprezentacji i reklamy ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki ...
-
Internet wg IAB w 2004
... Wydatki tej branży podwoiły się w porównaniu do roku 2003. Jednym z czynników wzrostu reklamy on-line było pojawienie się firm z innych kategorii, które dotychczas nie wykorzystywały Internetu jako narzędzia swojej promocji. Do nowych podmiotów i branż na rynku reklamy ...
-
Reklama na dużym ekranie
... Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy ... telewizyjnego i nośników PRO. Rosnący wzrost wydatków na kino, kiedy wydatki na telewizję spadają, świadczy o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... oparta o SMS czy WAP od roku, odpowiednio, 2002/2003 i 2004. W roku 2007 wydatki na reklamę mobilną podwoją się w stosunku do poziomu z roku 2006 do ... kanałami przez które konsumenci w ogóle nie chcą otrzymywać reklamy mobilnej jest SMS i MMS. Inne formy dostarczania reklamy do telefonów komórkowych obejmują dostarczanie przez telefon muzyki, ...
-
Reklama na samochodzie a koszty podatkowe
... jego źródła (koszt pośredni). W praktyce zależeć to będzie oczywiście od treści tej reklamy i czynności spółki. Warto w tym zakresie wskazać, iż w ostatnio obserwowanej ... 2010 r., sygn. akt III SA/Wa 1502/09. Czym innym zatem są wydatki na usługę, w której samochód jest używany, a czym innym wydatki na sam samochód: paliwo, koszty ubezpieczenia itd. ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... i Orange. Po stronie spadkowej należy odnotować brak aktywności reklamowej firmy T-Mobile, która do niedawna należała do największych reklamodawców na rynku reklamy wielkoformatowej; Podróże i turystyka – głównym czynnikiem wzrostu znaczenia sektora jest pojawienie się nowego gracza – OLT Express. W ujęciu globalnym należy zauważyć, iż ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... zarówno działalności reklamowej– prezentuje wydatki sieci sklepów związane z emisją reklam w prasie, ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... reklamowych. Już ponad jedna czwarta kampanii prowadzonych w sieci sięga po reklamy wideo typu preroll, midroll i postroll (według raportu AdMonitor Gemiusa ... dłuższej perspektywie bowiem przełoży się to na reputację portalu, a także – zracjonalizuje wydatki reklamowe (wskaże właściwe ścieżki dotarcia do odbiorcy, pozwoli wypracować skuteczne ...
-
Mobile i programmatic - duet doskonały?
... tworzyć efektywne kampanie przy pomocy modelu programmatic reklamy mobilnej? Siła reklamy mobilnej Szacuje się, że w 2018 wydatki na reklamę mobilną mogą wynieść nawet 116,1 ... razy większe zaangażowanie konsumentów niż te standardowe. Z analiz Sociomantic Labs wynika, że reklamy w aplikacjach generują o 50% większą sprzedaż od tych umieszczanych na ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... wideo na żądanie (SVOD), która umożliwia odbiorcom unikanie bezpośredniej reklamy, sprawi, że będzie to jeszcze trudniejsze, podobnie jak wycofanie ... udział sprzed pandemii, który w 2019 r. wynosił 6,8%. Wydatki na reklamę w branży FMCG podążą za wzrostem całego rynku, wychodząc z 11% spadku w 2020 r. Wydatki w branży FMCG spadły w 2020 r. ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
... jednak Lidl odnotował więcej publikacji prasowych. Lidl zainwestował dwa razy więcej w reklamy niż Biedronka, by pojawiać się ze swoimi przekazami reklamowymi w mediach trzy ... a 31 grudnia 2012 roku. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku ... wzrost, którego przyczyn - jak podkreślają analitycy domów mediowych - upatrywać należy w niespodziewanie słabych wynikach stacji telewizyjnych. - Wydatki w telewizji zwiększyły się tylko o 0,6 procent, podczas gdy rok wcześniej wzrost wyniósł aż 7,2 procent. ...
-
Dynamiczny remarketing
... wyświetlano reklamy, były treść i tematyka strony odwiedzanej przez użytkowników. Obecnie najefektywniejsze formy reklamy ... wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w 2014 r. Wszystko wskazuje na to, że branża e-commerce w najbliższych latach nadal będzie się dynamicznie rozwijać. Postępująca specjalizacja reklamy ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... wydatki na reklamę mobilną wyniosą 51 proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy cyfrowej – w ciągu trzech kwartałów tego roku wydatki ...