eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama kinowa
  • Rynek reklamowy 2006

    Rynek reklamowy 2006

    13:19 07.02.2007

    ... . W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały radio (+10,1 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    00:23 07.12.2006

    ... przebije pod względem udziałów reklamę zewnętrzną, zaś już w 2009 r. jego znaczenie dla reklamodawców będzie większe niż radia. Oprócz internetu tylko reklama kinowa i outdoorowa będą w najbliższych latach rosły powyżej globalnej średniej dla wszystkich mediów - prognozuje ZenithOptimedia.WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Reklama na dużym ekranie

    Reklama na dużym ekranie

    13:11 10.03.2006

    ... reklama kinowa się zalicza). W ich naturze leży mobilność i szeroki wybór możliwości, które można dokładnie dostosować do pożądanej grupy docelowej, specyfiki produktu, branży, czasu i miejsca kampanii. Każda taka akcja promocyjna wymaga jednakże umiejętnej analizy sytuacji, aby zaplanować kampanię precyzyjną i synergiczną, czyli skuteczną. Reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, promocja, formy reklamy, reklama kinowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: