eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › targetowanie reklamy
  • Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online

    00:36 17.06.2018

    ... uważają, że ten inteligentny algorytm reklamowy sprawi, że konsumenci będą chętniej reagować na reklamy internetowe, a tym samym zapewni on więcej przychodów reklamodawcom i wydawcom. Podsumowując, konsumenci zobaczą tylko te reklamy, które rzeczywiście do nich przemawiają, co w konsekwencji doprowadzi do zwiększenia ich satysfakcji, większej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, rynek reklamy, reklama cyfrowa, uczenie maszynowe
  • Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?

    14:46 11.12.2017

    ... świat badanie powstało w oparciu o wywiady przeprowadzone z 459 dyrektorami marketingu, które koncentrowały się przede wszystkim na ich opiniach na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku sprzedaży. 30% respondentów zajmuje stanowisko CMO (chief marketing officer), VP ds ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, personalizacja, uczenie maszynowe, targetowanie reklamy
  • Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać

    Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać

    12:43 04.07.2013

    ... i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu - wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna
  • Personalizacja w Internecie

    Personalizacja w Internecie

    12:18 20.06.2012

    ... rozpowszechnianie komunikatów reklamowych. Personalizacja (lub mówiąc językiem marketingowym – targetowanie) reklam to większa skuteczność przy znacznie mniejszych nakładach. Celem ... . Google poszło dalej i obecnie pozwala nawet zobaczyć, dlaczego akurat te reklamy nam się wyświetliły. Możemy także odwiedzić Menedżera Preferencji Reklam i zablokować ... WIĘCEJ

    Tematy: personalizacja, personalizacja w Internecie, targetowanie, targetowanie reklamy
  • Przerwa reklamowa w komórce

    Przerwa reklamowa w komórce

    01:06 29.04.2007

    Specjaliści od strategii marketingowych stale poszukują nowych obszarów działania. Telefony komórkowe prezentują się jako wyjątkowo obiecujące środowisko dla dostarczania wiadomości prezentujących produkty i usługi. Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, rynek reklamy, targetowanie reklamy, reklama w komórce
  • Reklama mobilna przyszłością branży

    Reklama mobilna przyszłością branży

    11:13 20.09.2006

    ... wykorzystywania danych klientów. Aprobata konsumentów Raport ujawnił, że jedynymi kanałami przez które konsumenci w ogóle nie chcą otrzymywać reklamy mobilnej jest SMS i MMS. Inne formy dostarczania reklamy do telefonów komórkowych obejmują dostarczanie przez telefon muzyki, gier, telewizji mobilnej i video, przez treści tworzone przez ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna
  • Klient złapany w sieć

    Klient złapany w sieć

    14:48 22.09.2004

    ... mediach. Targetowanie behawioralne może to zmienić, a klienci w końcu będą złapani w prawdziwą sieć. Sieć ich własnych potrzeb. Na temat możliwości jakie daje Internet reklamodawcom powiedziano już bardzo wiele. Niestety w tej sferze pojawia się zazwyczaj wiele przeszkód i wątpliwości. Dlatego obecnie w sieci, reklamy najczęściej umieszczane ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, kampanie reklamowe, targetowanie reklamy, planowanie kampanii reklamowych w Internecie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: