Przerwa reklamowa w komórce
2007-04-29 01:06
Przeczytaj także: Marketing telefoniczny a reklama SMS
Firma Global Mobile Technologies (GMTech) opracowała technologię o nazwie Push-It, która pozwala na wysyłanie multimedialnych reklam do wszystkich użytkowników, którzy wcześniej ściągnęli na swój telefon specjalny program. Dlatego jedynym wymaganiem, co do telefonu jest to, żeby miał on możliwość połączenia z internetem.Próby wysyłania reklam do grup docelowych poprzez komórki były już podejmowane przez Smart Technologies i Globe Telecom. W odróżnieniu od Push-It, które umożliwia wysyłanie informacji multimedialnych, firmy te ograniczyły się tylko do SMS-ów.
Technologia Push-It jest obecnie prezentowana tylko ogłoszeniodawcom, twórcom reklam i prasie. Oparty na niej serwis ma być w pełni funkcjonalny pod koniec 2007 roku.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
-
Tekstowe reklamy Google Mobile Ads w Polsce
-
Reklama mobilna przyszłością branży
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?