-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... tendencji wzrostowej w tym segmencie reklamy zewnętrznej. Dokładne zestawienie ... wydatki na wielki format. Obecny lider w wydatkach na ten segment reklamy tj. Hyundai w ubiegłym roku zajmował pozycję nr 5. W pierwszej dziesiątce zeszłego roku znajdowali się również UIP, Unilever, Orange, Grupa Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy ...
-
Mecz piłki nożnej jako koszty uzyskania przychodu firmy?
... , że celem reklamy w działalności gospodarczej jest przyciągnięcie odbiorców do oferty przedsiębiorcy. W szczególności, celem reklamy jest oddziaływanie bezpośrednio ... wszelkiego rodzaju nagrody, premie i diety oraz wydatki związane z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników. Mogą również obejmować wydatki ponoszone na rzecz pracowników ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,98% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,33%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,97%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,02%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,73%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 2,12%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,65% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,88%. Trzecie miejsce należało do Allegro.pl z udziałem 1,79%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,15% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie miejsce należało do ING Bank Śląski z udziałem 1%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 1,7% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 1,69%. Trzecie miejsce należało do banku PKO BP z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,82% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,36%. Trzecie miejsce należało do Play z udziałem 1,56%. RYNEK REKLAMY ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... niepubliczny. Od reklamy należy odróżnić również informację handlową o towarach i firmie (np. zawiadomienie o istnieniu firmy, oferowanych produktach i ich cenach). Różni się ona od reklamy tym, iż nie zawiera w sobie elementów wartościujących przedmiot sprzedaży, ani zachęcających do jego nabycia. Wydatki te, podobnie jak wydatki na reklamę ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez wiele lat liderem zestawienia branż korzystających z reklamy telewizyjnej. Pieniądze te częściowo przypłynęły do sektora handlu, który w omawianym okresie niemal podwoił wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange, z udziałem na poziomie 1,84%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY ...
-
Nieodpłatne świadczenia: przekazanie a podatki
... uzyskania przychodów? Odpowiedź doradcy podatkowego: Zaliczając wydatki poniesione na zakup przedmiotów z logo firmy do kosztów podatkowych należy mieć na względzie, czy ich rozdawanie ma charakter reklamowy, czy też reprezentacyjny. W ustawach podatkowych nie ma definicji reklamy i reprezentacji. Jednak z orzecznictwa i piśmiennictwa wynika, że ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... czynników, wydatki na reklamę cyfrową w Polsce rosną bardzo szybko. Według Interactive Advertising Association Europe (IAB Europe) i IHS Markit, wydatki na treści reklamowe publikowane w ... jakości prezentowanych treści. Docelowo należy też wyzbyć się agresywnej reklamy, będącej głównym powodem stosowania aplikacji blokujących treści. Co dalej? ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... cyfrową reklamodawcy z branży turystycznej? Co jest głównym założeniem cyfrowej reklamy turystycznej? W których krajach prognozowany jest najszybszy wzrost wydatków na reklamę ... reklamy turystycznej stracił prawie połowę swojej wartości w 2020 roku (46%), podczas gdy cały rynek reklamowy skurczył się zaledwie o 4%. Zenith szacuje, że wydatki na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 11,5 proc. względem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... wydatki na reklamę lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... reklamy kontekstowej: dwukrotny wzrost w ciągu 5 lat Według badania AdEx 2015 FY wydatki ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Po przeciętnych wynikach roku wcześniejszego – który pomimo pandemii dla reklamy w internecie zakończył ...
-
Usługi reklamowe w podatkach i księgach rachunkowych
... Faktura taka nie będzie stanowić podstawy do odliczenia VAT naliczonego, dopóki nie nastąpi zapłata przedpłaty (zaliczki). 2.2. Moment ujęcia reklamy w kosztach uzyskania przychodów Wydatki na zakup reklamy to koszty pośrednio związane z przychodami (wiążą się one z całokształtem prowadzonej przez podatnika działalności gospodarczej i nie można ich ...
-
Udział w targach a reprezentacja i reklama
... oraz w wynajętych pomieszczeniach restauracyjnych i związane z tym koszty usług gastronomicznych. W związku z tym Spółka wystąpiła z zapytaniem, czy powyższe wydatki można w całości uznać za koszty reklamy, które stanowią koszty uzyskania przychodów? W przedmiotowej sprawie urząd skarbowy zajął następujące stanowisko: „(…) Zgodnie z art. 15 ust ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... badania napawają optymizmem i świadczą o rosnącym zaufaniu reklamodawców do tej formy reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia ...
-
Piłka nożna sportem zmniejszającym podatek dochodowy od firmy
... klientów. Wydatki na ich nabycie mogą zostać w takich okolicznościach zaliczone do kosztów uzyskania przychodów jako koszty reklamy, o ile fakt wykorzystywania przedmiotowych strojów sportowych przez pracowników nie wiąże się z okazałością, wytwornością w reprezentowaniu przedsiębiorstwa Wnioskodawcy. Także pozostałe wydatki w omawianym ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... wydatki na reklamę po trzech kwartałach 2020? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na reklamę? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Na początku minionego roku absolutnie nic nie wskazywało, aby rynek reklamy ... . Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Sprzedaż nieruchomości na cudzym gruncie: prawo do odliczenia VAT
... . „Artykuł 17 ust. 2 lit. a) szóstej dyrektywy (…) należy interpretować w ten sposób, że okoliczność, iż poniesione przez podatnika będącego deweloperem wydatki z tytułu kosztów reklamy, kosztów administracyjnych i prowizji agentów nieruchomości, jakich dokonał on w ramach sprzedaży mieszkań, przynoszą korzyść również osobie trzeciej, nie stoi na ...
-
Promocje sprzedażowe a podatki
... sprzedaży, a nie reklamę produktów. W konsekwencji, wydatki związane z jej organizacją i prowadzeniem zaliczają do nielimitowanych kosztów uzyskania przychodów. Pozostałe rodzaje akcji, tj. konkursy, loterie i tzw. promocje inne nienazwane, najczęściej są niestety uznawane za działania o charakterze reklamy. O ile to, co należy rozumieć przez ...