-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... samochodowych, Specjalista/ka ds. kadr, Kucharz/ka, Specjalista/ka zastosowań informatyki, Specjalista/ka ds. marketingu i handlu, Kierownik ds. obsługi biznesu, Monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych, Doradca klienta. Poszukiwane zawody są zróżnicowane ze względu na lokalne specyfiki rynków pracy. Na terenie Warszawy wśród ...
-
Praca zarobkowa kontra studia
... ogłoszeń oferujących pracę czasową. Zatrudnienie w takiej formie oferowane jest na stanowiskach takich jak asystentka biurowa, młodsza księgowa, recepcjonista, specjalista ds. obsługi klienta, pracownik call center ale także spawacz, czy Lider Projektu lub Dyrektor Oddziału.
-
Wynagrodzenia w przemyśle ciężkim w 2013 roku
... kierowników i o 80% niższe od płac dyrektorów i osób zasiadających w zarządzie. Co czwarty pracownik szeregowy zarabiał ponad 4 000 PLN. Im wyższy był szczebel ... zarabiali pracujący w działach: gospodarki magazynowej (3 700 PLN), produkcyjnym (3 780 PLN) i obsługi klienta (4 000 PLN). W przemyśle ciężkim w 2013 roku najwyższe, przekraczające 5 000 ...
-
Diners Club wprowadził e-konto dla firm
... sprawdzenie każdego wydatku, np. związanego z podróżą służbową i upewnienie się, że pracownik posługujący się kartą nie zapomniał o dostarczeniu faktury niezbędnej do rozliczenia ... ten cel – Renato Wardin. E-konto umożliwia również łatwy kontakt z Biurem Obsługi Klienta Diners Club, konsultacje usług oraz szybkie złożenie reklamacji transakcji, która ...
-
Umowa uaktywniająca z nianią. Czy to się opłaca?
... , jeżeli niania będzie podlegała ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu. Pomocy przy wypełnieniu dokumentów zgłoszeniowych udzieli każdy pracownik Sali obsługi klienta ZUS. Na podstawie takiej umowy nianie podlegają obowiązkowo ubezpieczeniom: emerytalnemu i rentowemu oraz ubezpieczeniu wypadkowemu. Natomiast ubezpieczenie ...
-
Gala finałowa XVII edycji programu "Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców - Bankowa Nagroda Jakości"
... małym bankom lokalnym, w których stawia się na indywidualne podejście do klienta z sektora MSP, nowoczesność stosowanych rozwiązań, wiarygodność placówki i co ... przejściu dwóch etapów weryfikacji otrzymuje raport oceniający ilościowo i jakościowo systemy obsługi klientów z sektora MSP, uwzględniający wyniki Banku na tle wszystkich uczestników ...
-
PUE, czyli jak ZUS ułatwia życie
... bez tajemnic - ePłatnik usprawni pracę małym i średnim firmom Na pue.zus.pl każdy pracownik może sprawdzić, czy pracodawca odprowadza za niego składki na ubezpieczenia społeczne, ... w poniedziałek po południu (do godziny 18.00) gdyż wtedy nasze sale obsługi klienta świecą pustkami i swoją sprawę można załatwić szybko i sprawnie – zachęca Iwona ...
-
Kogo szukali rekruterzy w VII 2017 r.?
... co 10 ofertę. 9% osób, które otrzymały propozycję pracy, specjalizowało się w Sprzedaży oraz Obsłudze Klienta. Nie jest również zaskoczeniem, że rekruterzy zwracają uwagę na ... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I kw. 2018
... analiz GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... . Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search wśród ponad 2,6 mln profili ...
-
RODO, WhatsApp, RCS, czyli komunikacja mobilna 2018
... . Zaawansowane algorytmy pozwalają zmniejszyć wydatki związane z zapewnieniem wystarczającej liczby pracowników działu obsługi klienta. Boty są na pierwszej linii kontaktu, jeśli klient ma bardziej skomplikowaną sprawę do załatwienia wtedy do akcji może wkroczyć pracownik. Szacuje się, że boty mogą obniżyć koszty customer service nawet ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w ... Do analizy danych potrzebne są odpowiednie narzędzia IT, które każdy pracownik może z łatwością obsłużyć. Pozwalają one na szybkie generowanie odpowiedzi, raportów i wyników, ...
-
Ukraińcy chcą prostej pracy
... cieszą się stanowiska pracy w sektorze sprzedaży. Niecałe 5 proc. szuka w Polsce ofert zatrudnienia jako sprzedawca usług bankowych i ubezpieczeniowych, pracownik sieci sklepów i obsługi klienta oraz kasjer. Najmniej ankietowanych pracowników ze Wschodu poszukuje prac biurowych w administracji czy banku (ponad 1 proc.), a jedyne 0,5 proc. badanych ...
-
Reputacja firmy to 63% jej wartości rynkowej. Co na nią wpływa?
... średnio za 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw, a wpływ na nią mają m.in. takie czynniki jak: jakość produktów i usług, pracownicy, jakość obsługi klienta, poszanowanie prywatności klientów lub pracowników, kultura organizacyjna czy wyniki finansowe. Jak czytamy w komunikacie z badania, reputacja firmy jest wartością cenioną coraz ...
-
3 zasady cyberbezpieczeństwa dla firm na 2021 rok
... im czasu na opracowanie tej strategii. Dlatego trzeba dopilnować, by każdy pracownik firmy wykonywał swoje zadania w dziedzinie cyberbezpieczeństwa. Na przykład: mimo że ... - w świecie, w którym ogromne zbiory danych są coraz bardziej potrzebne do poprawy obsługi klienta - mogą pomóc w lepszym wykorzystaniu danych. Już teraz niektóre organizacje łączą ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... zawodowe. Nieznacznie wyprzedzili oni w minionym roku specjalistów ds. obsługi klienta (w obu przypadkach 13% ofert). Na kolejnych miejscach zestawienia znaleźli ... przedsiębiorstw reprezentujących produkcję FMCG oraz z branży budowlanej i inżynieryjnej (po 6%). Pracownik fizyczny poszukiwany W 2022 roku utrzymała się także pozytywna tendencja ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... ocenia je przychylnie: dla 55 proc. stanowią użyteczne wsparcie. Co dziesiąty pracownik deklaruje, że AI zastąpiło go wykonywaniu określonych zadań. 35 proc. ... generujące treści i grafiki (39 proc.) oraz czatboty i automatyczne systemy obsługi klienta (38 proc.). Trzecie miejsce zajmują w tym zestawieniu translatory z języków obcych (35 proc ...
-
Poznaj 4 sposoby, jak sprawdzić wiarygodność firmy/kontrahenta
... tym związane takie jak podatki, składki ZUS, koszty pracownicze czy koszty obsługi administracyjnej, księgowej i prawnej. Warto pamiętać, że na przestrzeni ostatnich lat ... Wystarczy, że w menu wybierzesz Przychody (dla KPiR), wybierzesz (lub dodasz nowego klienta, jeśli go nie wprowadziłeś) i klikniesz „Status podatnika VAT – Biała lista. Podatników ...
-
Jakość usług w bankach
... dla mnie dość arogancko i sztucznie." Poniżej przykład idealnego potraktowania klienta przez doradcę - "Pracownik był bardzo rozmowny i miły. Od razu przeszedł do konkretów. Zadawał ... zdołał przekonać Klienta do produktu, odpowiedzi pozytywnych w podejściu klasycznym było 42%, a nowoczesnym 40%. Klasyfikacja poziomu obsługi ze względu na konsultację ...
-
BIK: co warto wiedzieć?
... dla kredytodawców miało powstanie BIK? Każdy pracownik banku doskonale wie jak istotne znaczenie ... spłacie lub zaprzestanie spłacania kredytu. Informacje dotyczące obsługi zaciągniętego kredytu, kredytodawcy aktualizują przynajmniej raz w ... momentu poinformowania klienta przez kredytodawcę o zamiarze przetwarzania danych klienta bez jego zgody. ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... . Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem i opiszemy go, a potem zostaniemy poproszeni o kontakt następnego dnia i telefon odbierze inny pracownik, jesteśmy sfrustrowani, gdy musimy ponownie opisać nasz problem ...
-
Ranking salonów samochodowych
... obsługi. Klienci dokonywali oceny w następujących kategoriach: Powitanie Zrozumienie potrzeb klienta ... pracownik opowiadał podczas jazdy o samochodzie podkreślając jego zalety (95,6%) i starał się, by klient czuł się komfortowo (94,4%). Jedyny element, nad którym sprzedawcy mogliby popracować, to podsumowanie przebiegu jazdy wraz z pytaniem klienta ...
-
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
... obsługi nowego produktu można rozwiązać poprzez stworzenie systemu szkoleń i adaptacji pracowników. Skuteczne jest wykorzystanie do tego celu lekcji nagranych na wideo. Powinny one wyszczególniać wszystkie funkcje związane z tym procesem: pracę z plikiem klienta ... Składa się on z listy czynności, które pracownik musi wykonać w ciągu dnia. Plan ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... i wewnętrzną salonu, samochodów oraz personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. Do przeprowadzenia badania zaangażowano przede ... klienta. Średni wynik na poziomie 73,3 proc. sygnalizuje, że w tym obszarze występują wymagające poprawy braki. Pierwszym z nich okazało się być powitanie – mimo że w ponad 95 proc. salonów pracownik ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... korporacyjna opiera się w głównej mierze na zasadach indywidualnego podejścia do każdego klienta. Dlatego też klientami tego segmentu opiekują się najczęściej przygotowani do tego ... im pieniędzmi), z biegłą znajomością obsługi komputera i programów związanych z rachunkowością. Poza tym pracownik działu finansowego musi odznaczać się skrupulatnością, ...
-
Dodatkowa przerwa w pracy
... obsługę klienta ... obsługi danego działu. Możesz postanowić, że przerwa nie przysługuje codziennie lecz np. tylko w określone dni tygodnia, albo np. 4 razy w miesiącu, bez wskazywania, w jakie dni. Przykład: WZÓR Pracownikowi w każdy poniedziałek przysługuje 1- godzinna przerwa niewliczana do czasu pracy. Konkretny czas korzystania z przerwy pracownik ...
-
Jak złożyć reklamację?
... obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy" (art. 3 ust. 5). To oznacza, że brak instrukcji obsługi ... wykonane należycie. Zgodnie z art. 634 kc - pracownik pralni - przyjmujący zamówienie jest zobowiązany ... o ryzyku związanym z cechami powierzonego materiału, brak reakcji klienta na powyższą informację może być potraktowany ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... też na stoliku obok stanowiska obsługi - mówi tajemniczy klient ISC W biurach podróży ... klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja pomocy w wybraniu korzystnej oferty Za największe niedociągnięcia polskich biur podróży uznano: powitanie - pierwszy kontakt może wiele popsuć, nawet gdy po chwili pracownik ...
-
Komu się opłaca outsourcing usług księgowych?
... obsługi ani aktualizowanie kwalifikacji. Jeśli pracownik się nie sprawdzi, biuro wyznaczy nam innego opiekuna. Firma outsourcingowa dysponuje zwykle znaczną liczbą specjalistów, więc również nieobecność któregokolwiek z nich nie wpływa na cenę obsługi ... temu mogą przeanalizować procesy księgowe zachodzące w firmie klienta, wskazać metody optymalizacji ...
-
Skuteczny przedsiębiorca: 10 wskazówek
... zarabiania pieniędzy tzn. podczas obsługi klientów. I nagle w cudowny sposób okaże się, że nie musisz siedzieć w firmie i czuć się jak zwykły pracownik, by zarabiać pieniądze ... , które musi znać skuteczny przedsiębiorca. Szczególnie wtedy, gdy zlecenie od klienta przeciąga się ponad ustalony czas, ustalony zakres lub granice dopuszczalne prawem ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... ocenę jakości obsługi podczas najważniejszego elementu badania, czyli konsultacji na temat wybranych produktów? Klienci najmocniej krytykowali pierwszy kontakt z pracownikiem. Na pytanie „Czy pracownik, do ... Polsce jedynie 59,9%). Sytuacja dziwi o tyle, że to od budowania lojalności klienta w dużej mierze zależy czy wróci on do danego sklepu, czy uda ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... obsługi produkcji. Następny krok to marketing. Tylko jedna osoba z zespołu znała się na tym, a więc wynajęto jeszcze jednego specjalistę. Razem mieli opracować strategie marketingową. Następny krok to sprzedaż. Wykorzystano usługi hurtowników. To jeszcze jednak nie wszystko. Liczy się też sprawna obsługa klienta ... firmy. Każdy pracownik musi wiedzieć ...
Tematy: -
Jak nie przegrać wojny cenowej
... nie mniej ważny jest dla nich poziom obsługi, terminowość czy jakość produktów. Poza tym ... klienta, - znajomość typów osobowości klienta, - elastycznego stosowania różnorodnych technik negocjacyjnych, - wiedzy o branży i produkcie, - rozumienie realiów biznesowych klienta ... element dumy zawodowej to świadomość, że pracownik jest ważny dla szefów: jeżeli ...
-
Karty kredytowe tańsze czy droższe?
... do każdego takiego miejsca musiał wcześniej dotrzeć pracownik jednej z kilku działających na rynku firm. ... jednak rozwiązanie to nie jest wygodne dla klienta – może on bowiem płacić taką kartą jedynie w ... sposobów płatności. Dzięki temu można wyeliminować konieczność bardzo kosztownej obsługi banknotów i monet. A przecież koszty te również są ukryte ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... na rynku – zna przewagę. W takiej organizacji pracownik jest zdeterminowany i potrafii się poświęcać. W najbliższym czasie ... klienta). Strategia rynkowa w należyty sposób uzmysłowiła menedżerom tej firmy, że klienci uważają ich produkty za markowe, a co za tym idzie oczekują więcej od oferty, sposobów jej komunikacji, atmosfery w salonach oraz obsługi ...
-
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce. 17-23 listopada 2025 r.
... świecie, w którym każdy może skopiować produkt, doświadczenie klienta staje się największą przewagą konkurencyjną. Opowiem ... - 10 kluczowych zasad, które każdy pracownik powinien znać”, • wykład „Klasyfikacja i kwalifikacja ... luksusem” Urząd Miasta Krakowa, Punkt Obsługi Przedsiębiorców: warsztaty „Pierwsza Firma. Krok po Kroku” Urząd Statystyczny ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem