eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › drogeria
  • Analiza rynku kosmetycznego 2012

    Analiza rynku kosmetycznego 2012

    09:47 14.03.2012

    Największym kanałem dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce są sklepy drogeryjno-kosmetyczne, które, według szacunków zawartych w najnowszym raporcie PMR "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2012. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2012-2014", w 2011 roku odpowiadały za 41,2% sprzedaży rynku. Segment ten rozwija się ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Analiza rynku kosmetycznego 2011

    Analiza rynku kosmetycznego 2011

    12:25 21.03.2011

    Kobiety wybierają sklepy specjalistyczne na zakupy kosmetyków, podczas gdy mężczyźni kupują tego typu produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych - to niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Najlepsze sklepy drogeryjne 2010

    Najlepsze sklepy drogeryjne 2010

    12:37 04.10.2010

    Najbardziej pomocni okazali się Czesi, o aspekty wizualne najlepiej dbają Węgrzy, a w budowaniu lojalności przodują Słowacy - do takich wniosków doszli tajemniczy klienci, którzy na zlecenie firmy ISC przeprowadzili 172 wizyty w największych, polskich i zagranicznych, marketach drogeryjnych. Polska w klasyfikacji generalnej zajęła dopiero 4 ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, drogeria, drogerie
  • Delko zadebiutuje na GPW

    Delko zadebiutuje na GPW

    14:14 20.08.2009

    Działająca na terenie całej Polski hurtownia kosmetyczno-chemiczna Delko zadebiutuje wreszcie na warszawskim parkiecie. Planowała wejść na giełdę już w 2007 r. Delko wchodzi na giełdę, by pozyskać kapitał na realizację strategii, która zakłada m.in. umocnienie pozycji lidera na rynku dystrybucji produktów drogeryjnych, poprzez przejęcia i ... WIĘCEJ

    Tematy: drogerie, rynek kosmetyczny, rynek artykułów drogeryjnych, produkty drogeryjne
  • Kosmetyki luksusowe w Polsce

    Kosmetyki luksusowe w Polsce

    00:02 05.10.2004

    Jak wynika z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, po kosmetyki luksusowe Polacy najczęściej udają się do tradycyjnych perfumerii lub drogerii (42 procent). Zakup w drogeriach lub perfumeriach zdecydowanie preferują kobiety - 46 procent w porównaniu z 36 procentami dla mężczyzn. Drugim pod względem popularności miejscem zakupu kosmetyków ... WIĘCEJ

    Tematy: kosmetyki luksusowe, rynek kosmetyków luksusowych, drogeria, perfumeria


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: