2012-03-14 09:47
Sprzedaż art. kosmetycznych w sklepach drogeryjno-kosmetycznych © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Analiza rynku kosmetycznego 2011
Sieci drogerii to kanał, który obecnie najszybciej umacnia swą pozycję. Dzieje się tak na skutek zwiększania liczby placówek przez poszczególne sieci, a zwłaszcza Rossmanna, który w zeszłym roku otworzył 100 nowych punktów. Ponadto, drogerie sieciowe zwiększają sprzedaż na pojedynczą placówkę. Sieci przyciągają atrakcyjną ofertą cenową, częstymi promocjami, szerokim asortymentem średniej półki cenowej oraz służącą pomocą obsługą. Są również dogodnie zlokalizowane: w centrach handlowych, na głównych ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu, co sprawia, że można w nich zrobić zakupy po drodze, bez potrzeby udawania się gdzieś dalej.fot. mat. prasowe
Sprzedaż art. kosmetycznych w sklepach drogeryjno-kosmetycznych
W 2011 sprzedaż kosmetyków w drogeriach przekroczyła 7,8 mld zł
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Delko zadebiutuje na GPW
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
Sprzedaż kosmetyków w Polsce rośnie
Rynek kosmetyczny kwitnie
Rynek kosmetyczny: w 2009 powstanie 200 drogerii
Polscy eksporterzy kosmetyków. Dlaczego zasłużyli na brawa?
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
Polski rynek kosmetyczny rośnie szybciej niż francuski
Jak młode Polki nakręcają sprzedaż kosmetyków
Jak zbudować system wynagrodzeń w firmie sprzedażowej?
Jak zbudować zespół na talentach Gallupa?
Kupno mieszkania na kredyt czy jednak wynajem?
Już 22 sierpnia mija termin na zmianę formy opodatkowania. Czy warto przejść na skalę podatkową?
GUS o średniej krajowej w VII 2022: wzrost o 15,8% r/r
BTC/USD silnie spada do dolnego ograniczenia kanału 2-miesięcznego trendu wzrostowego
Zamówienia publiczne: zmiana wynagrodzenia umownego z uwagi na nadzwyczajny wzrost cen?