-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... szkolenie personelu, który ma bezpośredni kontakt z interesariuszami (np. działem obsługi klienta), w celu zgłaszania tego, co słyszą lub widzą decydentom z zespołu ... marek z mniejszymi budżetami reklamowymi taką „twarzą” może być dyrektor generalny, pracownik lub społeczność konsumentów, którzy mogą publicznie bronić reputacji marki, odcinając ją ...
-
Firma odporna na wyciek danych - jak to zrobić?
... , których dane zostały skopiowane. Były pracownik zabrał je ze sobą, gdy opuszczał firmę. Trend Micro- firma doświadczyła wycieku danych przez pracownika, który miał dostęp do bazy danych obsługi klienta zawierającej nazwiska, adresy e-mail i numery zgłoszeń serwisowych. Nieuczciwy pracownik sprzedał wrażliwe dane zewnętrznemu podmiotowi. Jak ...
-
6 prognoz Salesforce jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy
... obsługi klienta. Generatywna sztuczna inteligencja może prowadzić do obniżenia kosztów ich rekrutacji, ponieważ zwiększa poziom samoobsługi i poprawia produktywność agentów – Ed Thompson, strateg rynkowy, Salesforce. 4. Firmy będą wykorzystywać swoje dane i sztuczną inteligencję, aby działać szybciej i bardziej produktywnie. Przeciętny pracownik ...
-
Ile kosztuje karta kredytowa?
... Oferta banków w zakresie obsługi bardzo podobnych kart jest więc mocno zróżnicowana. Expander porównał jaki będzie całkowity koszt obsługi trzech wybranych ... . Gdy złożymy pismo wypowiadające umowę o kartę, zadzwoni do nas pracownik banku z propozycją pozostawienia karty za darmo. Czasami będzie ... limitu. W przypadku przekroczenia limitu z winy klienta ...
-
Pakiet medyczny dla mikrofirm od Citi Handlowy
... bankowym opiekunem mogą złożyć dyspozycję korzystania z wybranego pakietu medycznego. Z prywatnej obsługi medycznej mogą korzystać właściciel i jego pracownicy w liczbie nie większej niż ... średniego miesięcznego salda w wysokości 1000 zł na wszystkich rachunkach firmowych klienta w Citi Handlowy bank obniża cenę wybranego pakietu o 10 zł za ...
-
Zawody przyszłości. Jedyna szansa?
... wyeliminować błędy związane z emocjonalnością ludzkich działań. Znikną również zawody tłumaczy, czy pracownicy działów obsługi klienta – mówi Michał Młynarczyk, Prezes Devire. Z kolei w Wielkiej Brytanii na wysokie ryzyko utraty profesji ... obiektów do drukarek 3D Projektant rzeczywistości wirtualnej – VR Animator wolnego czasu Aktor Pracownik ...
-
Nowe technologie w przemyśle: rozszerzona rzeczywistość
... w zakresie montażu nowych modeli samochodów czy obsługi sprzętu laboratoryjnego. AR sprawdza się również w logistyce ... być pakowane przesyłki, które otrzymują. Wcześniej pracownicy klienta polegali na swoim doświadczeniu, przyklejając etykiety na ... rozdzielczej, oraz tryb egzaminu – w którym pracownik musi w pełni samodzielnie wykonać proces montażu, a ...
-
Pracodawca Godny Zaufania 2024. Oto laureaci
... potrzeb Osób z Niepełnosprawnościami (OzN), takie jak: asystent ds. marketingu online czy specjalista ds. obsługi klienta. Każdy pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego dzięki dopasowanym szkoleniom z zakresu obsługi programów Microsoft Office, komunikacji interpersonalnej oraz zarządzania czasem. Co ważne, w ramach programu zapewniane jest ...
-
Więcej pracy dla absolwentów liceów i techników
... . Absolwenci liceów ogólnokształcących mogą znaleźć w sieci oferty pracy na takie stanowiska, jak sekretarka, pracownik administracji biurowej, windykator, przedstawiciel handlowy, pracownik telefonicznego centrum obsługi klienta, a także ostatnio bardzo popularny doradca finansowy. Zaledwie 13 proc. to oferty dotyczące stanowisk kierowniczych ...
-
Płace stoją, zatrudnienie spada
Więcej firm zwalnia pracowników niż przyjmuje nowych a prace tracą głównie osoby z działów produkcji, sprzedaży oraz administracji i obsługi klienta - wynika z ostatniej edycji badania "Plany Pracodawców" opracowanego przez Instytut Badawczy Randstad i TNS. Firmy zatrudnienie redukują bardzo rozważnie, zwalniają najczęściej pojedynczych ...
-
Płace osób znających różne języki obce w 2012 roku
... na tych samych stanowiskach są co najmniej o 36% wyższe, jeżeli pracownik zna francuski. Największą korzyść osiąga kierownik projektu. Więcej zarabiają także ... inne czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są większe o ...
-
Podatek VAT i dochodowe: ważne zmiany w roku 2015
... miesiąc wzrasta do 400 zł. Nowe przepisy odnoszą się również do sytuacji, gdy pracownik korzysta z samochodu na potrzeby prywatne, nie przez cały miesiąc, ale przez ... każdym państwie, w którym ma klienta (choć może to zrobić). Alternatywą jest tu system MOSS (z ang. mini one stop shop, czyli mały punkt kompleksowej obsługi). Przedsiębiorca, który ...
-
Specjalista ds. marketingu
... oczekują znajomości drugiego języka na poziomie komunikatywnym. Konieczna jest umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office. Mile widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, ... branży to ok. 1,5 - 2 tys. zł. Ok. 3 - 4 tys. dostać może na początek pracownik, który trafił do korporacji w stolicy. Specjalista, który ma motywację i będzie ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
Dobrze płatna praca istnieje, brakuje odpowiednich kandydatów
... ścieżki kariery oraz inicjuje niezbędne działania rozwojowe. Na tym stanowisku pracownik działu HR ma wpływ na realizację zadań poprzez budowanie motywacji, ... - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Contact Centre – Agent z językami obcymi Działy obsługi klienta należą do jednych z niewielu, w których wciąż rośnie zapotrzebowanie na osoby ...
-
Polecenie zapłaty - oszczędza czas, buduje reputację
... niż pracownik etatowy. Prawie co trzeci przedsiębiorca przyznaje, że ... formularze na swoich stronach internetowych i w punktach obsługi (wymagana jest zgoda pisemna). Podpisany formularz ... , korzystanie z polecenia zapłaty jest jednym z elementów oceny wiarygodności płatniczej klienta. – Regulowanie należności poprzez tę usługę często jest standardowym ...
-
Praca w BPO/SSC: 3 najważniejsze trendy
... naukowy aż dla 39%. Oczywiście idealną sytuacją jest gdy potencjalny pracownik łączy w sobie wysoko rozwinięte umiejętności społeczne i pożądane cechy psychofizyczne z wykształceniem i ... umiejętność pracy w zespole, kreatywność, dobra organizacja pracy, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta oraz na efekt. Co ciekawe, aż 62% firm przyznało, że ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
... odbiór może wynikać np. z czystej złośliwości, czyli tzw. hejtu. Zwolniony pracownik restauracji może zamieścić na fanpage’u złośliwy komentarz zniechęcający do odwiedzenia ... reakcję i wsparcie innych klientów marki. Zła obsługa klienta? Nawet jeśli firma spełnia wysokie standardy w zakresie obsługi klienta, to zawsze może pojawić się wyjątek ...
-
Wolne zawody. Czego profesjonaliści chcą od banku?
... pokazało również, że ankietowani nadal oczekują odpowiednio niskich kosztów bankowej obsługi. Poza dostępem do bankowości mobilnej profesjonaliści wskazują bezpłatne wypłaty z ... kompleksowej oferty – rozliczeniowej i kredytowej, które uwzględnią rozwiązania zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego. Jak wynika z raportu Deutsche Bank, ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w I 2018
... kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera w styczniu br., posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... oraz Kadry i płace. Podstawą usługi rekrutacyjnej Jobile jest realizacja direct search w imieniu klienta. HR Researcher wykonuje direct search wśród ponad 2,5 mln profili ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w II kw. 2018
... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ... się najczęściej takie kompetencje jak project management, zarządzanie zespołem, obsługa klienta czy negocjacje. Przydatne linki: - Oferty pracy - Szablony CV - List ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy w III kw. 2018
... otrzymujących propozycje pracy). Tuż za podium uplasowały się osoby o specjalizacji Obsługa klienta (8% osób, które otrzymało propozycję pracy od rekrutera). Kandydaci ... GoldenLine, większość kandydatów, którzy otrzymali wiadomość od rekrutera, posiada umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz prawo jazdy kat. B. Pozostałe często występujące ...
-
Jak znaleźć odpowiedniego pracownika produkcji?
... . Niestety ogłoszenia publikowane przez agencje rekrutacyjne, które nie uwzględniają nazwy klienta, są traktowane jako mniej interesujące. Te zabiegi mają bezpośredni wpływ na ... benefity to: obiad za „złotówkę”, autobus pracowniczy czy możliwość szkolenia się np. z obsługi wózków widłowych. Ważniejsze od benefitów są jednak relacje z szefem. Czasem ...
-
Monitor Rynku Pracy: wyraźne obawy o bezrobocie i likwidację firmy
... , podkreśla Monika Fedorczuk, ekspert rynku pracy Konfederacji Lewiatan. Co 4 pracownik boi się o bezrobocie, a 2 na 10 likwidacji firmy Co 4 Polak obawia się ... państwowych. 10% firm wprowadziło zabezpieczenia takie jak ścianki z pleksiglasu w punktach obsługi klienta. Respondenci badania wskazali także, że 9% zakładów pracy nie podjęło żadnych ...
-
Znajomość języków obcych gwarancją pracy nawet w kryzysie?
... . Duże firmy często wprowadzają zmiany mające na celu optymalizację procesów, dlatego nowy pracownik musi być otwarty na nowe rozwiązania i metody pracy. Dodatkowo istotna jest komunikatywność, ... dają możliwość rotacji pomiędzy zespołami, co oznacza, że na przykład z działu obsługi klienta możemy przejść do księgowości, dalej wykorzystywać język ...
-
6 trendów w e-commerce w 2025 roku
... obszarów, a ich wprowadzanie będzie jeszcze bardziej intuicyjne. W idealnej wersji pracownik będzie mógł powiedzieć do mikrofonu: „zaproponuj asortyment czapek, szalików i rękawic na ... prywatności. Kolejne zmiany pośrednio wymuszają na e-sklepach coraz wyższe standardy obsługi klienta. I być może to na nie właśnie warto zwrócić uwagę w pierwszej ...
-
SKID wspiera leasing pracowniczy w Metall Power
... Wypłata jest zakontraktowana w złotówkach a następnie przeliczana na EURO. Na potrzeby klienta uwzględniono możliwość rozliczania pobranych zaliczek (w walucie krajów Unii Europejskiej) ... kontrahentami. Logika działania mechanizmu została zapożyczona z logistycznego modelu obsługi magazynów. Oprogramowanie MacroSoft uwzględnia obciążenia podatkowe w ...
-
Wynagrodzenia handlowców w 2004 r.
... w dziale eksport/import. Proponuje się tam zarobki powyżej 2 600 zł brutto. W porównaniu z działem obsługi klienta różnica w zarobkach wynosi niemal 900 zł. Jeśli wziąć pod uwagę ... premii, a co dziesiąty aż 6 000 zł. Dla porównania, 6 000 zł brutto otrzymuje pracownik szeregowy w dziale sprzedaży za 4 miesiące pracy. Jak w każdej branży, tak i w ...
-
Prawa konsumenta w Europie - przewodnik
... gdzie nasz rynek obsługują rozbudowane, ale działające na odległość centra obsługi klienta. W tym zakresie, obok ECK ważną funkcje mogą również spełniać instytucje ... Natomiast producent gwarantował możliwość naprawy w szybkim terminie i we wszystkich krajach UE. 5. Pracownik ECK w Polsce po zapoznaniu się ze sprawą, stwierdził, że zostały naruszone ...
-
Błędy użytkowników przyczyną utraty danych
... . Pierwsza linia ochrony skupia się wokół osób zajmujących się obsługą danych. Firmy muszą opracować i aktualizować politykę ochrony ważnych danych, ich obsługi, przechowywania oraz niszczenia. Obejmuje ona również osobistą odpowiedzialność za dane. Zgodnie z informacjami uzyskanymi od firm, w których najrzadziej dochodzi do utraty ...
-
Elastyczne formy zatrudnienia mało popularne
... sprzedawcy, Web community managera, konsultanta, pracownika do telefonicznego biura obsługi klienta, lekarza i lekarza specjalisty. Pozostałe oferty dotyczyły telemarketerów oraz ... pracodawcy możliwość 3-miesięcznego okresu próbnego. Jeśli w tym okresie uzna, że pracownik nie jest efektywnym flexi-pracownikiem, może wycofać się z umowy. Flexi-praca ...
-
Zarządzanie kadrami: elementy, techniki i plany
... to głównie szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub szkolenia z zakresu obsługi konkretnych maszyn i urządzeń. Znasz już podstawowe elementy bieżącej kontroli ... nie zostać zaskoczonym gdy brakuje ludzi do realizacji zlecenia klienta, znajdziesz w książce T. Listwana „Zarządzanie kadrami” (Wydawnictwo C.H. Beck, 2006). Wszelkie skróty ...
-
Wyniki finansowe SKOK-ów I-VI 2009
... roku ubiegłego, trzy kasy zostały wchłonięte przez silniejsze podmioty, jedna rozpoczęła działalność w 2009 r.). Liczba sieci dystrybucji produktów SKOK (oddziałów i punktów obsługi klienta) wzrosła z 1 692 do 1 767. Przeciętne zatrudnienie w kasach zwiększyło się z 7 065 do 7 936 osób (więcej o 871 pracowników). Liczba członków SKOK zwiększyła ...
-
Jak wybrać lokalizację biura?
... i częściej lokują w Polsce wybrane działania wspierające przedsiębiorstwa – zwłaszcza IT czy centra obsługi klienta. To z kolei przyczynia się do rozwoju rynków biurowych w naszym kraju. ... Jeżeli teren nie jest dobrze skomunikowany, należy się liczyć z tym, że każdy pracownik będzie musiał dojeżdżać do pracy własnym samochodem, a to oznacza, że na ...
-
Wigilia: jak długo czynne sklepy?
... trafiają do menedżerów, decydujących o godzinach otwarcia. Dla nich najważniejszy jest komfort klienta, bo to on przynosi pieniądze do sklepu. W tym roku najszybciej w ... pracę w niskich temperaturach i pozbawieni godziwego posiłku regeneracyjnego - podkreślają przedstawiciele obsługi marketów. Ruch od rana do wczesnego popołudnia W ocenie handlowców ...
-
Jest praca dla informatyków
... agencję doradztwa personalnego Sedlak & Sedlak serwisu wynagrodzenia.pl, pracownik działu IT podpisujący pierwszą w swoim życiu umowę o pracę może liczyć na 2,5 tysiąca zł, podczas gdy osoba pracująca w dziale marketingu już tylko 2 tysiące złotych, a działu obsługi klienta jedynie 1,5 tysiąca zł miesięcznie. A przecież to tylko początek ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem