eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › lokalizacja biura
  • Jak wybrać dobry lokal biurowy?

    Jak wybrać dobry lokal biurowy?

    12:45 30.03.2011

    ... na jednego pracownika pozwalająca w sposób optymalny rozmieścić poszczególne stanowiska pracy wynosi 5 mkw. Absolutnym minimum w tym wypadku jest 3,5 mkw. Powierzchnia wynajmowanego biura powinna uwzględniać najbliższe plany rozwojowe związane z naszą firmą. Pozwoli nam to unikać sytuacji, w której lokal w przeciągu kilku miesięcy okazuje się ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek nieruchomości, lokal użytkowy, powierzchnie biurowe, biura
  • Jak wybrać lokalizację biura?

    Jak wybrać lokalizację biura?

    13:17 17.11.2010

    ... działań stwarzających biznesowi możliwość istnienia. Na podwyższenie prestiżu naszego biura korzystnie wpłynie także sąsiadujące otoczenie – a więc dostępność do tzw. małej architektury oraz terenów zielonych. Jak twierdzi krakowski psycholog Ewa Kowalska lokalizacja biura w pobliżu terenów zielonych przyczynia się także do wyostrzenia uwagi ... WIĘCEJ

    Tematy: biura, lokalizacja biura, lokalizacja biur, rynek biurowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: