eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zaufanie do marki
  • Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki

    Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki

    09:44 26.01.2024

    ... ciągle ma ona znaczenie, ale konsumenci większą wagę przywiązują do takich kwestii jak zaufanie do marki czy szeroka oferta produktowa. To jeden z wniosków, jaki ... od niej zostały ocenione takie czynniki, jak zaufanie oraz szeroki wybór. Współczesny konsument przejawia zaufanie do marki sklepu i ceni szeroką ofertę produktową, wybierając detalistów z ... WIĘCEJ

    Tematy: handel detaliczny, jakość obsługi klienta, zachowania konsumentów, zakupy
  • 7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy

    12:47 05.11.2020

    ... kilku narzędzi odpowiedzialnych za różne obszary. Rekomenduję stworzenie systemów monitorowania również marki i kluczowych słów kryzysowych, influencerów i konkurencji, które szybko ujawnią negatywne trendy, zanim staną się większym problemem i przeniosą się do mediów. 7. Dokonaj przeglądu sytuacji i wyciągnij wnioski Po zakończeniu kryzysu warto ... WIĘCEJ

    Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy
  • Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa

    00:36 25.04.2020

    ... jest dla nich niewątpliwie dynamika, z jaką pracownicy zdołali dostosować się do pracy zdalnej. Badanie pokazuje również, że rozmiar wyzwań, jakie ... działa tak jak dotychczas. Najczęściej wymienianym narzędziem (69% wskazań) są dedykowane newslettery kierowane do pracowników. Newslettery okazały się kluczowym narzędziem w „epoce home office”. ... WIĘCEJ

    Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii

    11:43 17.04.2020

    ... . Firmy już powoli wracają do komunikowania bieżącego, robią to jednak online. Warto zastanowić się jak przenieść codziennie działania marki w formę zdalną, internetową. ... kryzysu prowadzą aktywną i otwartą komunikację z klientami, mają większe szanse zyskać zaufanie. Warto zadecydować jak często chcesz się komunikować z klientem i przestrzegać tego. ... WIĘCEJ

    Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: