-
Zachowania konsumentów: cena liczy się mniej niż zaufanie do marki
09:44 26.01.2024
... ciągle ma ona znaczenie, ale konsumenci większą wagę przywiązują do takich kwestii jak zaufanie do marki czy szeroka oferta produktowa. To jeden z wniosków, jaki ... od niej zostały ocenione takie czynniki, jak zaufanie oraz szeroki wybór. Współczesny konsument przejawia zaufanie do marki sklepu i ceni szeroką ofertę produktową, wybierając detalistów z ...
Tematy: handel detaliczny, jakość obsługi klienta, zachowania konsumentów, zakupy -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... kilku narzędzi odpowiedzialnych za różne obszary. Rekomenduję stworzenie systemów monitorowania również marki i kluczowych słów kryzysowych, influencerów i konkurencji, które szybko ujawnią negatywne trendy, zanim staną się większym problemem i przeniosą się do mediów. 7. Dokonaj przeglądu sytuacji i wyciągnij wnioski Po zakończeniu kryzysu warto ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
... jest dla nich niewątpliwie dynamika, z jaką pracownicy zdołali dostosować się do pracy zdalnej. Badanie pokazuje również, że rozmiar wyzwań, jakie ... działa tak jak dotychczas. Najczęściej wymienianym narzędziem (69% wskazań) są dedykowane newslettery kierowane do pracowników. Newslettery okazały się kluczowym narzędziem w „epoce home office”. ...
Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
11:43 17.04.2020
... . Firmy już powoli wracają do komunikowania bieżącego, robią to jednak online. Warto zastanowić się jak przenieść codziennie działania marki w formę zdalną, internetową. ... kryzysu prowadzą aktywną i otwartą komunikację z klientami, mają większe szanse zyskać zaufanie. Warto zadecydować jak często chcesz się komunikować z klientem i przestrzegać tego. ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki