-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na ...
-
Internet wg IAB w 2004
... Polska opracowało raport pt. "Internet 2004. Polska, Europa i świat". Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników Internetu w Polsce i na świecie, wydatków na reklamę ... z 29 do 31 proc., by na koniec 2004 roku ustabilizować się na poziomie 27 proc. Rok 2004 to także rok branży FMCG w Internecie. Wydatki tej branży podwoiły się ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych prześcigną nawet wydatki na reklamę desktopową. Dlatego dane składające się na ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... przez IAB Polska (www.iabpolska.pl) dane pokazują, że przeszło 40 % Polaków korzysta z Internetu, 45 % Internautów zrobiło zakupy w sklepach internetowych, a wydatki na reklamę online wciąż ... szyld lub reklamę zewnętrzną firmy zaledwie przez kilka sekund (np. jadąc samochodem), łatwo, więc o wniosek, że domena powinna być na tyle charakterystyczna, ...
-
Tydzień 20/2003 (12-18.05.2003)
... na poziomie 1,15mld zł (wzrost o 14,8%) i zysk rzędu 180mln zł (wzrost o 90%). W pierwszych trzech miesiącach 2003 roku wydatki na reklamę w Polsce spadły o 1%, a na reklamę ...
Tematy: -
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... Wydatki na reklamę Po raz pierwszy Internet Standard zapytał polskie sklepy internetowe o ich wydatki na marketing. Roczny budżet marketingowy 80% badanych sklepów nie przekroczył 25 tys. zł, ale prawie 5% przeznaczyło na ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... na ponad 60 mld zł, co oznacza wzrost 20 proc. rok do roku. Choć z najnowszego raportu IAB po dwóch kwartałach tego roku wynika, że pierwszy raz od bardzo dawna wydatki na reklamę ... sektor handlu internetowego na pewno zyska na znaczeniu w kontekście całej gospodarki. Paweł Szukalski, członek zarządu, Comperia.pl: Choć Polska należy w tym roku do ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 19/2016
... na świecie od 1,5 do 2 bln USD. Odpowiada to ok. 2 proc. światowego PKB. Oszacowano, że globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld USD. W tym obszarze pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na ... tym zbiorze. Na liście pod hasłem „Polska” znajduje się ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 25/2016
... wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld USD. Głównym beneficjentem wzrostu tych wydatków będzie internet. Tracić będą media drukowane. Podczas oficjalnej wizyty w Polsce delegacji chińskiej z przewodniczącym Chińskiej Republiki Ludowej Xi Jingpiniem, w trakcie Polsko-Chińskiego Forum Biznesowego zaprezentowano ciekawą koncepcję. Polska ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... tekstu dowiesz się m.in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie najwięcej? Jaki rodzaj reklamy ... #O BADANIU IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z PwC od 2007 roku, a jego wyniki ...
-
Reklama w motoryzacji I 2005
... się na badania firmy Expert-Monitor. Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... reklamę kinową o prawie 7,8 mln zł (dyn. 106%). Natomiast największy spadek wolumenu budżetu na reklamę w kinie zaliczył sektor finanse – reklamodawcy z tego sektora zmniejszyli wydatki ... 0,8%. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Polska gospodarka w 2024 r. według wstępnego szacunku GUS, rozwijała się w ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... na nią najwięcej to: telekomunikacja (Grupa Orange, nc+), handel (Jeronimo Martins i Lidl Polska), branża spożywcza (m.in. Ferrero, Dr. Oetker), medialna (Grupa Pracuj Solutions), finansowa (PKO Bank Polski S.A. i Bank Zachodni WBK), farmaceutyczna (np. Aflofarm), elektroniczna (Grupa Samsung) i dziecięca (Nestle Polska). Najwięcej na reklamę ...
-
Rynek telewizyjny I-VI 2009
... : pierwsza połowa meczu Polska – Chorwacja w ramach Mistrzostw Świata w ... na poziomie 5,6 mld zł (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów), co oznacza - mimo kryzysu - wzrost o 5,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2008 r. Najwięcej na reklamę przeznaczyły firmy z sektora „żywność” (1,13 mld zł), natomiast największy wzrost wydatków na reklamę ...
-
Oglądalność TV w wakacje 2010
... wydatki na reklamę emitowaną w czasie tegorocznych wakacji stanowiły 68% średnich miesięcznych wydatków ponoszonych w okresie styczeń – czerwiec, co w porównaniu do zeszłorocznych wakacji (2009 r.) oraz do wakacji z 2008 r. oznacza wzrost odpowiednio o 3 i 10 punktów procentowych. W lipcu i sierpniu br. najwięcej na reklamę ...
-
Agencje interaktywne w 2009 r.
... Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, podsumowującego wydatki na kreacje (produkcję) w Internecie za poprzedni rok. Jego realizatorem na zlecenie IAB Polska jest polski oddział PricewaterhouseCoopes (PwC), z którą to firmą IAB współpracuje przy badaniu wydatków na reklamę internetową IAB ...
-
Kampanie launchingowe w TV 2004
... na ten cel Polska Telefonia Cyfrowa, która na kampanię Heyah wyłożyła 33 842 574 zł. Drugi był Polkomtel, który na reklamę MIX PLUS GSM wydał 22 345 160 zł, a na wprowadzenie marki Sami Swoi 21 404 170 zł. Na czwartym miejscu uplasował się PTK Centertel, który na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 31/2018
... wydatki na rozwiązania oparte o blockchain sięgną w Europie poziomu 3,5 mld USD. Z tych prognoz wynika, że rozproszony łańcuch bloków największym zainteresowaniem cieszyć się będzie w obszarze finansów (43 proc. wydatków na tę technologię pochodzić będzie z tego sektora) na ... reklamę ...
-
Telewizja w pierwszym kwartale 2007
... 2006 roku, pierwszy kwartał b.r. przyniósł wzrost wydatków poniesionych przez reklamodawców na reklamę* o 19,1% W największych stacjach wydano łącznie prawie 1,5 mld zł. Najwięcej na reklamę swoich produktów w tych stacjach przeznaczył Unilever-Bestfoods (72,2 mln zł), Nestle Polska (58,4 mln zł) oraz Procter&Gamble (49,5 mln zł). Informacje ...
-
E-commerce: jak zwiększyć sprzedaż?
... wydatki na internet będą rosnąć, a jego prognozy zbieżne są z przewidywaniami napływającymi wprost z Doliny Krzemowej, które mówią, że wydatki na nowe technologie stworzone na ... naszym kraju tak ogromna, że Polska znajdzie się na czele rankingu dt ... zwrot z wydatków na reklamę, potrzebne są doświadczenie i umiejętne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi ...
-
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... wyniósł 40%, co w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego daje poziom wyższy o 11 punktów procentowych. Według raportu IAB Polska w tym samym okresie w naszym kraju wydatki na reklamę w wyszukiwarkach stanowiły tylko 7% wszystkich budżetów na promocję internetową, co pokazuje olbrzymie możliwości wzrostu tego rynku w Polsce.
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... na jednym zakupie przygoda klientów z Shopee się kończyła. Ogromne wydatki na marketing i słaba sprzedaż – w 2022 r. przychody wyniosły 40,74 mln zł, koszty ponad 400 mln zł, w tym ok. 50 mln zł na reklamę – spowodowały, że po niespełna półtora roku działalności w Polsce Shopee z dnia na ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... na reklamę internetową, która ciągle budzi zainteresowanie wśród konsumentów - respondenci badania LeadR i IRCenter, pytani o to, gdzie poszukiwaliby informacji na temat operatorów telekomunikacyjnych, w 65 procentach przypadków wskazywali na ... Polska ze stycznia 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona. Należy mieć na ... wydatki, ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... na rynku. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której nie możemy uzyskać rejestracji lub po jakimś czasie pojawią się roszczenia ze strony podmiotów, które korzystały z ochrony prawnej przed nami. Wydatki na wprowadzenie nowej marki produktu lub firmy na ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... na całym świecie inwestycje w CRM w roku 2001 wyniosły 20 mld dol. Dwa lata później podwoiły się do 46 mld dol. W roku 2010 wydatki ... na reklamę ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 mln zł, przy czym monitoring Expert Monitor nie obejmuje wydatków internetowych. Eksperci oceniają, że firmy Danone, Arla i Muller wydają rocznie na reklamę ...
-
Reklama w motoryzacji VIII 2004
... na ten cel 6,22 mln złotych (20,5 procent rynku). Kolejne pozycje na liście największych reklamodawców zajęły firmy: Fiat Auto Poland - 6,06 mln zł (20 procent), General Motors Polska - 2,49 mln zł (8,2 procent), Peugeot Polska - 2,4 mln zł (7,9 procent) oraz Ford - 2,12 mln zł (7 proc.). Łącznie na reklamę ...
-
IAB o polskiej e-reklamie
... zasięgu internetu w naszym kraju. Z wydatkami na reklamę rzędu 16mln€ w 2003 roku Polska ustępuje znacznie gigantom (UK – 560 mln €, Francja – 460 mln €, Niemcy – 416mln €, Włochy – 103 mln €, Holandia – 40€), ale jest na tym samym poziomie co Belgia (18 mln €), a przekracza wydatki Słowenii (2,7 mln €), Grecji (7 mln €), Irlandii ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Polska składka do tego funduszu wyniesie 57 mln euro. Informacje na ... wydatki Stanów Zjednoczonych na obronność, wzrastające zagrożenie międzynarodowe i walka z terroryzmem. Globalne wydatki na obronność wyniosły w 2014 roku 1,75 bln USD, a budżet obronny USA odpowiadał za 34 proc. tej sumy. Rządowe wydatki Polski na ... – Ceny za reklamę są w tym roku ...
-
Ranking kredytów i pożyczek gotówkowych IV 2014
... wydatki ... Polska Sprawdź kredyt 5 765 zł 466,01 zł 16,00% 5,90% 16 Bank Pocztowy Sprawdź kredyt 5 790 zł 465,17 zł 12,99% 4,00% 17 mBank Sprawdź kredyt 6 018 zł 473,63 zł 14,00% 5,50% Założenia: Kwota kredytu 5 000 zł "na ... wspierającej ją kampanii promocyjnej. Z pewnością większość z nas widziała reklamę telewizyjną w ciekawy sposób pokazującą, że nie ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat kampanii operatora P4 zbadano na ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2012 i prognoza I kw. 2013
... polska gospodarka ma się dobrze jest 3,2 proc. - to zaledwie 19! przedsiębiorców na 600 badanych. ... na zachowanie płynności finansowej. Realizowane są więc niezbędne wydatki związane z bieżącą działalnością firmy i jej utrzymaniem. Przedsiębiorstwa informują o większych, niż kwartał wcześniej wydatkach na remonty, modernizacje oraz marketing i reklamę ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
... na wdrożenie planu rozwoju eksportu są wydatki poniesione po dniu złożenia wniosku o udzielenie wsparcia do dnia określonego w umowie o udzielenie wsparcia. Do wydatków kwalifikujących się do objęcia wsparciem na wdrożenie planu rozwoju eksportu zalicza się wydatki ...