2011-12-05 11:53
Przeczytaj także: Rynek reklamy - prognozy
Wyniki projektu są bardzo obiecujące z perspektywy współpracy tych dwóch nośników i pokazują duży potencjał marketingowy tkwiący w rozwiązaniach reklamowych opartych na mediaplanach, w których znajduje się oba w/w media. Przemawia za tym zarówno wzrost populacji internautów korzystających jednocześnie z telewizji, zwyczaje związane użytkowaniem mediów (w tym zachowania wspierające proces zakupowy), jak również wyniki osiągane przez kampanie reklamowe, w których online wspiera telewizję.fot. mat. prasowe
Jak często oglądasz/słuchasz/czytasz...?
Jak często oglądasz/słuchasz/czytasz...?
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
Dzień dobry, mam pytanie które zapewne już ktoś przerabiał. Otrzymałam fakturę za kampanie reklamowe z FACEBOOK. Data faktury/płatności ...
Moje pytanie dotyczy popularnej obecnie pracy zdalnej, a konkretniej rzecz ujmując zarabiania na blogach, stronach internetowych w systemie Google ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Zadłużenie wobec telekomów spada
Gdzie Wall Street znajdzie swój dołek?
Kapitał emerytalny w ZUS wzrośnie o ponad 9 proc.
Otrzymana kara umowna a obowiązek zapłaty PIT
Kredyt bez wkładu własnego. Rząd podnosi limity
"Mieszkanie bez wkładu własnego": limity mają wzrosnąć
Jakie mieszkanie na kredyt może kupić dziś średnio zarabiająca rodzina?