09:01 02.10.2012
... abonamentu TV jest możliwość oglądania wydarzeń transmitowanych na żywo w wysokiej jakości. Oglądanie telewizji było zwyczajowo aktywnością wykonywaną w grupach. Potwierdzają to badania, które wskazują, że 70 proc. respondentów przynajmniej raz w tygodniu rozmawia z innymi osobami w pokoju, podczas oglądania TV. Niemal tyle samo osób ...
10:29 21.01.2011
... badania przeprowadzonego przez TNS OBOP, w ubiegłym roku osoby w wieku powyżej 60. roku życia spędziły przed ... osiągnęło w 2010 roku udziały w rynku seniorów na poziomie 8,6%, a TVN24 na poziomie 6,6%. W przypadku ogółu polskich telewidzów było to odpowiednio 4,8% i 4,2%. „Pomimo iż dostęp do telewizji kablowo-satelitarnej wśród osób powyżej 60. ...
12:03 06.09.2010
... oglądalności - średnio 2 godz. 40 min – była środa 11 sierpnia 2010 r. Był to jednocześnie dzień, w którym Polacy najkrócej oglądali telewizję w 2010 r. Z badania przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika również, że w okresie wakacyjnym cztery największe stacje na rynku telewizyjnym – TVP1, TVP2, Polsat, TVN – uzyskały ...
13:00 11.06.2010
... polskiej reprezentacji - podaje TNS OBOP. Z badania TNS OBOP wynika, że w okresie 1998 - 2008 największą widownię zgromadził finałowy mecz Mistrzostw Świata we Francji w 1998 r. pomiędzy drużyną gospodarzy i Brazylią. Spotkanie to śledziło średnio 13,2 mln (36%) polskich telewidzów, przy 77% udziale w rynku telewizyjnym. Co ...
10:27 18.05.2010
... połowa społeczeństwa (44%) w najbliższym czasie nie zamierza przejść na odbiór telewizji cyfrowej. Z badania On Board PR Ecco Network i PBS DGA wynika, że blisko połowa (44 ... & Entertainment w On Board PR Ecco Network. Cena nadal ważniejsza niż technologia Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network i PBS DGA przy wyborze platformy cyfrowej i ...
13:14 15.02.2010
... w wieku powyżej czwartego roku życia. Statystyczny Polak najwięcej czasu poświęcił na oglądanie zmagań w Turynie w 2006 r. - 7 godzin i 15 minut - wynika z badania TNS OBOP. Z badania TNS OBOP wynika, że trzy miliony Polaków nie widziało ani jednej transmisji z Turynu, z kolei prawie 200 tysięcy rodaków poświęciło ...
11:16 04.02.2010
... przed nadejściem kryzysu. Dla Polaków podstawowymi źródłami informacji o kryzysie były Internet (46%) i telewizja (43%). Wynik ten nie zaskakuje, skoro wg badania internauci spędzają w Internecie niemal 18 godzin tygodniowo, telewizję oglądają przez 14,5 godziny, a na czytelnictwo prasy poświęcają zaledwie 4 godziny. Dla porównania ...
11:29 03.02.2010
... powyżej 40 roku życia oraz osoby z wyższym wykształceniem (34%). Komentarz Michała Kota, Kierownika Zespołu Badań Ilościowych w Ipsos: "Na podstawie wyników badania widzimy, że odbiór reklam telewizyjnych w ciągu ostatnich 3 lat ustabilizował się, dzięki czemu przeciętny konsument treści telewizyjnych stał się bardziej przewidywalny ...
11:54 21.12.2009
... oglądanych programów. Komentarz prof. dr hab. Wiesława Godzica - medioznawcy, wykładowcy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Z przeprowadzonego na zlecenie UPC Polska badania wynika, że w czasie świątecznych spotkań oglądamy program telewizyjny; że nie wstydzimy się tego; a najbardziej lubimy filmy oglądane po wielokroć. Wniosek ...
02:05 22.10.2009
Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej - wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy ...
Wynagrodzenia w handlu w 2021 roku
Rynek wierzytelności - co może przynieść przyszłość?
Obligacje. Jak działa immunizacja? Jak ograniczyć ryzyko rynkowe?
Wpis do KRS. Co może sąd rejestrowy?
3 kwestie, o których musisz pamiętać przy zmianie formy opodatkowania
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL