-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
... Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor . Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły prawie 4 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, która przeznaczyła kwotę ponad 2,9 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Skoda Auto Polska (2,3 mln zł), General Motors Polska (1,9 mln zł) oraz ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... na reklamę w internecie. W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki przeznaczone na ten cel ... Polska, Grupa ZPR Media, Havas Media, IDG, Interia, IPG Mediabrands, LEADR, Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Reklama w Internecie 2012
... na reklamę w Internecie. O ile utrzyma się wzrostowy trend, przekroczymy kolejną granicę wartości rynku. Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli szacunki IAB Polska i firmy PwC pokazują, że pierwsze trzy miesiące 2012 roku przyniosły branży wzrost na ... na wydatki reklamowe w polskim ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
... i outdoor, stając się drugim po telewizji nośnikiem przyciągającym największe budżety reklamowe. Autorzy badania AdEx analizującego wydatki na reklamę online - firma doradcza PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz stowarzyszenie IAB Polska - prognozują dalszy rozwój rynku reklamy w Internecie. Badanie AdEx 2008 Wartość całego polskiego rynku reklamy ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... Polska w pierwszym kwartale. W pierwszym półroczu 2017 r. wydatki na reklamę w dziennikach spadły o 19,6 mln zł, notując tym samym silną ujemną dynamikę na poziomie 16,7%. Jest to więc przyśpieszenie tempa spadków z początku 2017 r. Dzienniki to klasa mediów, która najmocniej traci budżety reklamowe. Bezpłatny dostęp do najświeższych informacji na ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... na na ekranach królowały rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... żywności przeznaczyli na reklamę mniej o 142,0 mln zł (dynamika -19,4%). Uwagę zwracały redukcje budżetów takich firm jak Ferrero Polska, Nestle Polska, a także Storck. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszym kwartale roku 2022 wzrosty zanotowały wszystkie media z wyjątkiem telewizji oraz magazynów. Najszybciej rosły wydatki na reklamę zewnętrzną – o 34 ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... za pierwszych pięć miesięcy roku najwięcej na reklamę w mediach wydała firma Renault. Wydatki amerykańskiego koncernu wyniosły 7,1 mln zł, co stanowi 12,4 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję obroniła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 6,7 mln zł (11,8 procent ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... i motoryzacja. Te branże globalnie zmniejszały swoje wydatki na reklamę, ale jeśli chodzi o internet ich wydatki wzrastały w tempie dwucyfrowym – dodaje prezes IAB Polska. Informacje o badaniu IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z PwC od 2007 roku, a jego ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... wydatki na reklamę on-line w urządzeniach mobilnych nadal stanowiły zaledwie 0,6% rynku, podczas gdy np. w Wielkiej Brytanii jej udział był kilkukrotnie większy – zwraca uwagę Paweł Wesołowski, Director Assurance, PwC. W czołówce rankingu branżowego nastąpiły zmiany, jednak na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... na poziomie o 9,8% rok do roku. Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
... rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 9 mln 632 tys. zł (14 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault Polska (8 mln ...
-
Fiat największym reklamodawcą
... Polska (58 mln 276 tys. zł, 9,8 procent), Toyota Motor (53 mln 52 tys. zł, 8,9 procent). W roku 2004 wydatki na reklamę ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... na reklamie display i nie zawierały rozbicia na poszczególne formy internetowej promocji. Widać to po szacunkowej wartości rynku reklamy online, która w 2007 roku, kiedy to po raz pierwszy jako osobne kategorie uwzględnione zostały wydatki na ...
-
Motoryzacyjni reklamodawcy
... Skoda Auto Polska - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 ...
-
Rośnie rynek reklamy online
... Polska przoduje w Europie Środkowo – Wschodniej (w badaniach pominięto kilka krajów naszego regionu, np. Bułgarię czy Słowację). Wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... na reklamę w Internecie. W minionym roku wydatki przeznaczone na ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych (np. w prasie), które nie filtrują klientów i nie podchodzą do nich w zindywidualizowany sposób, lecz mają hurtowy charakter. Trafiają do wszystkich – czyli do nikogo. Po czwarte – dzięki silnikom behawioralnym, które umożliwiają re-targeting, firmy mają szansę na ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... są przeznaczane na reklamę typu display (np. banery zanotowały spadek o 5%), za to na reklamę wideo firmy w Polsce wydały 30% więcej niż w 2016 r. Badanie IAB Polska potwierdza, że wideo jest obecnie najbardziej wzrostowym formatem reklamy. Ilość wydatków na reklamę wideo w ciągu roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social ...
-
Rynek telewizyjny w 2010 roku
... w Vancouver - najlepiej oglądana seria skoków zgromadziła przed telewizorami 9,1 mln widzów. Z kolei wydatki reklamowe w telewizji w ubiegłym roku wyniosły 15 mld zł, a najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever Polska, który w 2010 roku wydał na kampanie telewizyjne 815,9 mln zł. Według TNS OBOP, pierwszych pięciu reklamodawców wydało ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... na świecie. Jak wykazała najnowsza fala badania IAB AdEx, wydatki na tę formę marketingu w Polsce w porównaniu z ubiegłym rokiem zwiększyły się o 17% i osiągnęły wartość 1 mld 578 mln zł. Do internetu trafia już co siódma złotówka przeznaczana na reklamę ...
-
Rynek telewizyjny w 2009 r.
... ) oraz L'Oreal Polska (353 mln zł) wydało łącznie 2,2 mld zł, czyli 18% wszystkich wydatków reklamowych w 2009 roku. W 2009 roku najwięcej zarobił TVN, przyciągając 2,9 mld zł z budżetów reklamowych. Tym samym reklamodawcy wydali w TVN 23,6% wszystkich wydatków poniesionych w ubiegłym roku na reklamę telewizyjną. Nie poszczęściło ...
-
Dialog z telewizorem
... , Tele2 od marca 2003). Rekordzistą wśród operatorów telefonii stacjonarnej, jeśli chodzi o wydatki na reklamę telewizyjną jest bez wątpienia Telekomunikacja Polska, która w okresie ostatnich sześciu miesięcy (od grudnia ’03 do maja ’04) przeznaczyła na ten cel 62,6 mln złotych według danych cennikowych Expert Monitor. Blisko o połowę ...
-
Koszty reprezentacji a odliczenie VAT
... Przed 2007 r. wydatki obu kategorii dawały prawo do odliczenia podatku naliczonego VAT. Po zmianie kosztem podatkowym są wyłącznie wydatki na reklamę, zaś wydatki na reprezentację nie stanowią kosztów uzyskania przychodów. Odliczamy VAT od reprezentacji W powyższej sytuacji mamy do czynienia z oczywistym naruszeniem zasady stałości. Polska po dniu ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... na rynku reklamy będzie miał digital? Które rynki reklamowe będą rozwijać się najszybciej w 2022 roku? Które branże będą inwestować w reklamę w największym stopniu? Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę ... na znaczeniu. Niewielki wzrost odnotuje natomiast reklama radiowa – wzrost w 2022 roku na poziomie 2%. Polska i ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... na rok rosną też wydatki na zakup usług turystycznych. Jak podaje ministerstwo, wydatki turystów zagranicznych związane z pobytem w Polsce wzrosły o 7% do 34,95 mld zł, zaś wydatki na ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... na polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w górę Wartość oglądanych przez nas w internecie reklam to 3 mld zł. To oznacza, że do sieci trafia co czwarta złotówka wydawana na reklamę w Polsce. Na reklamę ... treści, szacuje się na 22 mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw, ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... na reklamę w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... państwa. Dla odmiany bardzo wysoko sytuuje się Polska, w której według badań przeprowadzonych przez MEC ... wydatki na reklamę cyfrową w Polsce rosną bardzo szybko. Według Interactive Advertising Association Europe (IAB Europe) i IHS Markit, wydatki na treści reklamowe publikowane w Internecie wzrosły w 2015 r. o 21,8%. To jedno z najwyższych wskazań na ...
-
Agencje reklamowe w kłopotach. Długi rosną, zamówień brak
... się polska branża kreatywna? Kto w branży kreatywnej ma największe długi? Według prognoz Dentsu Global Ad Spend Forecasts w tym roku wydatki na reklamę zwiększą się w Polsce o niecałe 2 proc. Rynek zawdzięcza wzrost w głównej mierze inflacji cen usług medialnych, a nie wzrostowi działalności reklamowej. Wskazuje na to spadek wydatków na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany w badaniu przeprowadzonym na 27 podmiotach ... podają, iż analizując wydatki na reklamę internetową pod kątem poszczególnych segmentów, należy zwrócić uwagę na dynamicznie rosnący udział różnych form reklamy ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... wydatki na reklamę poszczególnych kategorii produktowych są bardzo zróżnicowane. Z orientacyjnych szacunków wynika, że w skali roku 2010 na każdego z 9 milionów internautów odpowiedzialnych za zakupy chemii gospodarczej wydano 1 zł na reklamę online. Najwięcej z tej perspektywy zainwestowały dostawcy usług finansowych, którzy wydali 31 zł na ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... reklamowych na całym świecie to lokalne lub zlokalizowane marki medialne. W Polsce preferowaną platformą jest Allegro. Planowane wydatki na reklamę Według przewidywań wydatki na ... , Holandia, Indie, Indonezja, Japonia, Kolumbia, Korea, Meksyk, Niemcy, Nowa Zelandia, Polska, RPA, Rumunia, Słowacja, Tajwan, USA, Wielka Brytania, Wietnam i Włochy). ...