Motoryzacyjni reklamodawcy
2004-11-19 00:07
Przeczytaj także: 5,6 mld PLN na reklamę
Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 mln 676 tys. zł (14,7 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Fiat Auto Poland (10 mln 345 tys. zł, 12 procent), Renault S.A.R.L. Polska (5 mln 989 tys. zł, 7 proc.) oraz Peugeot Polska (5 mln 645 tys. zł, 6,6 procent). W sumie całość wydatków na reklamę aut osobowych w mediach wyniosła w październiku 86 mln 52 tys. zł.W zestawieniu największych reklamodawców wśród firm samochodowych w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy prowadzi niezmiennie Fiat Auto Poland. Nakłady wyniosły 56 mln 13 tys. zł (11,6-proc. udział w całości wydatków na reklamę motoryzacyjną). Skoda Auto jest na drugim miejscu dzięki wydatkom w wysokości 53 mln 916 tys. zł (11,1 procent).
Trzecia lokata stała się udziałem General Motors Polska (49 mln 690 tys. zł, 10,3 procent), która wyprzedziła firmy Toyota Motor (46 mln 424 tys. zł, 9,6 procent) oraz Renault (44 mln 745 tys. zł, 9,2 procent). W okresie od stycznia do końca października całość wydatków na reklamę samochodów osobowych w mediach osiągnęła kwotę 484 mln 567 tys. zł.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?