Rynek telewizyjny w 2010 roku
2011-01-10 00:15
Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Polacy a transmisja skoków narciarskich
fot. mat. prasowe
Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji
fot. mat. prasowe
10 najchętniej oglądanych programów 2010
Z kolei wydatki reklamowe w telewizji w ubiegłym roku wyniosły 15 mld zł, a najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever Polska, który w 2010 roku wydał na kampanie telewizyjne 815,9 mln zł.
fot. mat. prasowe
Wydatki na reklamę telewizyjną w ostatnich latach
Według TNS OBOP, pierwszych pięciu reklamodawców wydało łącznie 2,7 mld zł, czyli 18% wszystkich wydatków reklamowych w 2010 roku. W 2010 roku najwięcej zarobił TVN, przyciągając 3,1 mld zł z budżetów reklamowych.
fot. mat. prasowe
Wydatki pięciu najaktywniejszych reklamodawców
oprac. : Aleksandra Baranowska-Skimina / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek telewizyjny w 2009 r.
-
Rynek telewizyjny I-VI 2009
-
Telewizja bez kobiet, debata publiczna to męska rzecz?
-
Wiadomości TVP 1 nie dla kobiet? Gdzie jest równouprawnienie?
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
-
Reklamy telewizyjne już nie ryczą
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
-
Telewizja płatna w Polsce
-
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni