eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Rynek telewizyjny w 2010 roku

Rynek telewizyjny w 2010 roku

2011-01-10 00:15

Rynek telewizyjny w 2010 roku

Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (4)

W 2010 roku statystyczny Polak poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 42 minuty dziennie, czyli o ponad 7 minut więcej niż rok wcześniej - podaje raport sporządzony przez TNS OBOP.

Przeczytaj także: Polacy a transmisja skoków narciarskich

fot. mat. prasowe

Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji

Udziały pięciu najchętniej oglądanych stacji

Jak wynika z raportu, najpopularniejszą stacją pozostała TVP1 - udziały stacji wyniosły 19,56%. W porównaniu z rokiem poprzednim oznacza to spadek o 1,9 pkt. proc. Programem o największej widowni była transmisja skoków narciarskich z 20 lutego 2010 r. podczas Olimpiady w Vancouver - najlepiej oglądana seria skoków zgromadziła przed telewizorami 9,1 mln widzów.

fot. mat. prasowe

10 najchętniej oglądanych programów 2010

10 najchętniej oglądanych programów 2010


Z kolei wydatki reklamowe w telewizji w ubiegłym roku wyniosły 15 mld zł, a najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever Polska, który w 2010 roku wydał na kampanie telewizyjne 815,9 mln zł.

fot. mat. prasowe

Wydatki na reklamę telewizyjną w ostatnich latach

Wydatki na reklamę telewizyjną w ostatnich latach


Według TNS OBOP, pierwszych pięciu reklamodawców wydało łącznie 2,7 mld zł, czyli 18% wszystkich wydatków reklamowych w 2010 roku. W 2010 roku najwięcej zarobił TVN, przyciągając 3,1 mld zł z budżetów reklamowych.

fot. mat. prasowe

Wydatki pięciu najaktywniejszych reklamodawców

Wydatki pięciu najaktywniejszych reklamodawców


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: