eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamy telewizyjne
  • Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    Reklamy telewizyjne już nie ryczą

    23:48 17.03.2015

    ... , według których poziom głośności reklamy i telesprzedaży, emitowanych w trakcie audycji lub bezpośrednio po niej nie może przekroczyć poziomu głośności tej audycji. Europejska Unia Nadawców (EBU) rekomenduje normalizację głośności na poziomie -23 LUFS (Loudness Unit Full Scale). KRRiT sprawdziła 24 telewizyjne stacje naziemne i 26 ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, reklama, reklama telewizyjna, KRRiT
  • Skuteczność reklamy

    Skuteczność reklamy

    08:10 21.11.2012

    ... , żeby potem mogli wykazywać się błyskotliwością, dzięki dowcipnej ripoście zaczerpniętej z reklamy. Te wszystkie wymagania wybrednych konsumentów powodują, że humor jest ... jest bardzo pożądane, bo nie tylko przyczynia się do lepszego zapamiętania reklamy, ale też podnosi samoocenę odbiorcy i właściciela marki. Dokładnie odwrotna reakcja jest ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy, reklama, reklama w telewizji, reklamy telewizyjne
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    13:02 27.01.2012

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Rynek telewizyjny w 2010 roku

    Rynek telewizyjny w 2010 roku

    00:15 10.01.2011

    ... reklamowe w telewizji w ubiegłym roku wyniosły 15 mld zł, a najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever Polska, który w 2010 roku wydał na kampanie telewizyjne 815,9 mln zł. Według TNS OBOP, pierwszych pięciu reklamodawców wydało łącznie 2,7 mld zł, czyli 18% wszystkich wydatków reklamowych w 2010 roku ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Bloki reklamowe oglądane niechętnie

    Bloki reklamowe oglądane niechętnie

    11:29 03.02.2010

    ... osoby powyżej 50 roku życia znacznie rzadziej (31%) zmieniają kanały telewizyjne w trakcie bloku reklamowego. Ipsos podaje, iż jednym z powodów występowania zjawiska zappingu ... do nich trzeba dotrzeć w inny sposób – odpowiednią reklamą w prasie lub odpowiednikiem reklamy telewizyjnej emitowanym na antenie radia. Bardziej niepokoić może to, że ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: blok reklamowy, badania telewidzów, badanie telewidzów, reklama w telewizji
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    11:13 02.08.2007

    Jakie marki pojawiają się w polskich serialach najczęściej? W czerwcu były to m.in. TVN24, Seat, Nutella, VW i Audi. W ekspozycji brandów przoduje TVN. Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach ... WIĘCEJ

    Tematy: marki, product placement, reklama telewizyjna, reklamy telewizyjne
  • Nagie kampanie są nieskuteczne

    Nagie kampanie są nieskuteczne

    00:04 13.11.2006

    ... skuteczna w reklamie prasowej i reklamie typu billboard jest kreacja z wykorzystaniem półnagiej modelki. Najmniej z kolei oddziałują reklamy, na których modelki są zupełnie nagie. W przypadku reklamy zewnętrznej wyższe wskaźniki zapamiętywalności uzyskano z udziałem modelki nagiej i półnagiej. Odwrotna sytuacja występuje w przypadku prasy - tu ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, marketing i reklama, nośniki reklamy, reklamy telewizyjne
  • Skuteczna kampania reklamowa

    Skuteczna kampania reklamowa

    11:09 11.10.2006

    ... niego z przekazem reklamowym. Ważny staje się outdoor, także precyzyjny (siłownie, baseny, centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ludzie chętnie uczestniczą we wszelkich eventach, imprezach, koncertach. Ważne jest dla nich wspólne przebywanie w grupie przyjaciół i znajomych. Budowa ... WIĘCEJ

    Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy
  • Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    00:02 10.08.2006

    ... nieprawidłowości. "Jednak mając na uwadze skargi telewidzów Biuro Reklamy TVP w porozumieniu z Wydziałem Kontroli Technicznej począwszy od marca 2005 emituje reklamy z obniżonym o 3 decybele poziomem dźwięku" - informuje rzecznik TVP. Szef Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Bohdan Pawłowicz wyjaśnia z kolei, że każda stacja ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: