eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › dziennikarze
  • Kto porzucił media dla PR?

    Kto porzucił media dla PR?

    12:06 27.02.2014

    W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów kontynuowali karierę? Mariusz Mazur został PR Managerem w PKO Leasing, ... WIĘCEJ

    Tematy: media, prasa, dziennikarstwo, dziennikarze
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011

    13:02 27.01.2012

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni

    09:28 02.09.2011

    Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
  • Spółki giełdowe a komunikacja z mediami

    Spółki giełdowe a komunikacja z mediami

    11:21 13.06.2011

    ... o otoczeniu rynkowym i trendach w branżach oraz informacje dotyczące strategii biznesowej firmy. Na kolejnych miejscach uplasowały się prognozy finansowe oraz fuzje i akwizycje. Dziennikarze za interesujące uznają także takie informacje jak: zamiany w akcjonariacie, zmiany personalne i życiorysy oraz opinie publikowane przez inne media. Z otoczenia ... WIĘCEJ

    Tematy: media, dziennikarze, spółki giełdowe, spółki na GPW
  • Jacy są polscy dziennikarze 2010?

    Jacy są polscy dziennikarze 2010?

    00:11 27.11.2010

    ... dziennikarze kierują się w swojej pracy? Jak duża część z nich doświadczyła nacisków i prób manipulacji? Wreszcie, ile zarabiają dziennikarze i czy dobrze współpracuje się im z branżą PR? To niektóre z pytań, na które odpowiadali dziennikarze ... WIĘCEJ

    Tematy: media, prasa, dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Linie lotnicze: słaba komunikacja PR

    Linie lotnicze: słaba komunikacja PR

    13:27 10.12.2008

    ... sprzedaży samolotów) oraz o prowadzonych działaniach marketingowo-reklamowych. Wśród innych poszukiwanych informacji dziennikarze wymienili kwestię rekompensat za opóźnione lub odwołane loty. Ocena działań komunikacyjnych badanych linii Audytowani dziennikarze ocenili każdą z badanych linii lotniczych pod względem dostępności do informacji o danym ... WIĘCEJ

    Tematy: badania dziennikarzy, media, dziennikarze, linie lotnicze
  • Jak branża PR ocenia dziennikarzy?

    Jak branża PR ocenia dziennikarzy?

    00:20 23.11.2008

    ... się z praktyką przeklejania przez dziennikarzy treści otrzymanej informacji prasowej, 25% - uznało, że dziennikarze nie stosują prawa autoryzacji. 16% z PR-owców biorących udział w badaniu przyznało, że miało do czynienia z przypadkami, kiedy dziennikarze nie podawali nazw firm, które reprezentowali eksperci, których opinie przytaczali w swoich ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media
  • Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    Co dziennikarze sądzą o branży PR?

    13:32 27.10.2008

    ... . 13% uznało, że najczęstszym błędem jest nieciekawa treść. 9% ankietowanych dziennikarzy zwróciło uwagę na złą jakość techniczną dołączonych materiałów graficznych. Dziennikarze, którzy odpowiedzieli na ankietę wskazywali też na błędy językowe, naszpikowanie informacji „bełkotem” marketingowym, „cukierkowatość stylu”, a także podawanie nieprawdy ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media
  • Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    Dziennikarze kontra specjaliści od public relations

    11:36 24.08.2007

    ... wyniki uzyskały Microsoft (38,5% dziennikarzy) oraz Acer (6%). Badanych poproszono również o spontaniczne wskazanie agencji PR, z którymi współpraca przebiega najlepiej. Jako takie dziennikarze ocenili ITBC Communication (prawie 13% dziennikarzy), Sigma Poland oraz Mmd Coroporate Communications (niemal 11%), a także Rowland i Indalo PR (7%), co ... WIĘCEJ

    Tematy: branża PR, public relations, dziennikarze, badania dziennikarzy
  • Polacy przeciwni agentom w mediach

    Polacy przeciwni agentom w mediach

    10:53 08.07.2006

    Jak wynika z sondażu przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej", większość Polaków jest przeciwna werbowaniu dziennikarzy przez służby specjalne. 52 procent respondentów jest zdania, że wprowadzenie zakazu werbowania dziennikarzy jest dobrym pomysłem. Ankietowani są zdania, że zakaz werbowania powinien obowiązywać również w ... WIĘCEJ

    Tematy: dziennikarze, media, służby specjalne, badania dziennikarzy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: