eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek telewizyjny
  • Telewizja płatna w Polsce

    Telewizja płatna w Polsce

    11:02 10.10.2011

    ... posiada telewizje kablowe. Z ich usług korzysta ok. 4,6 mln osób, a polski rynek jest trzecim co do wielkości w Europie. Działa na nim ponad ... drugą co do wielkości satelitarną platformą cyfrową w Polsce. Spółka rozpoczęła działalność jako operator telewizyjny w 1998 roku. W 2006 spółka rozpoczęła dystrybucję oferty CYFRY+ poprzez videostradę tp ... WIĘCEJ

    Tematy: media, telewizja, rynek telewizyjny, telewizja płatna
  • Polacy a transmisja skoków narciarskich

    Polacy a transmisja skoków narciarskich

    09:39 21.03.2011

    Do tej pory telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego skoczka podczas Igrzysk Olimpijskich w Salt Lake City przyciągnął aż 13,8 mln Polaków i był najlepiej oglądanym programem w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP. Według TNS OBOP, średnia widownia transmisji skoków narciarskich w ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Oglądalność wiosennej ramówki TV

    Oglądalność wiosennej ramówki TV

    11:26 08.03.2011

    W ubiegłym tygodniu i w miniony weekend stacje telewizyjne wystartowały z wiosenną ramówką, konkurując o widzów przede wszystkim nowymi serialami i muzycznymi show. Wśród nowych propozycji programowych najwięcej widzów przyciągnął serial TVP2 "Rodzinka.pl" - średnio 3,4 mln, show TVN "X Factor" - 3,3 mln widzów oraz "Chichot losu" TVP1 - i 3,2 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Rynek telewizyjny w 2010 roku

    Rynek telewizyjny w 2010 roku

    00:15 10.01.2011

    W 2010 roku statystyczny Polak poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 42 minuty dziennie, czyli o ponad 7 minut więcej niż rok wcześniej - podaje raport sporządzony przez TNS OBOP. Jak wynika z raportu, najpopularniejszą stacją pozostała TVP1 - udziały stacji wyniosły 19,56%. W porównaniu z rokiem poprzednim oznacza to spadek o 1,9 pkt. proc ... WIĘCEJ

    Tematy: telewizja, rynek telewizyjny, oglądalność programów telewizyjnych, badanie telewidzów
  • Rynek telewizyjny w 2009 r.

    Rynek telewizyjny w 2009 r.

    01:10 09.01.2010

    Statystyczny Polak w 2009 roku poświęcił na oglądanie telewizji 3 godziny i 35 minut dziennie. To o przeszło 9 minut więcej niż w roku ubiegłym. Oznacza to, że statystycznie poświęciliśmy na oglądanie telewizji w ubiegłym roku 54 i pół dnia - wynika z badania TNS OBOP. Liderem wśród stacji pozostaje TVP1. Udziały stacji wyniosły 21,42%. W ... WIĘCEJ

    Tematy: programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja
  • Platforma cyfrowa TVP zakodowana

    Platforma cyfrowa TVP zakodowana

    00:50 17.12.2009

    Bez własnej platformy cyfrowej TVP straci konkurencyjność i rację bytu - uważa Instytut Globalizacji. Kilka miesięcy temu telewizja publiczna wydała pieniądze podatników na uruchomienie własnej platformy cyfrowej. Obecnie nadawanie programów jest zakodowane, a plany ponownego uruchomienia platformy są zamrożone. "To marnotrawstwo publicznych ... WIĘCEJ

    Tematy: TVP, platforma cyfrowa TVP, telewizja, telewizja cyfrowa
  • Nadawanie cyfrowe wg Polaków

    Nadawanie cyfrowe wg Polaków

    12:42 01.12.2009

    ... nie jest w stanie wymienić żadnej korzyści, którą daje cyfrowy sygnał telewizyjny. Osoby starsze wskazują zdecydowanie mniej korzyści, jakie daje cyfrowy przekaz niż ... %) nie jest świadoma, że w połowie 2013 roku naziemny analogowy sygnał telewizyjny zostanie ostatecznie wyłączony. Znacząco słabiej pod tym względem wypadają kobiety (40% z nich ... WIĘCEJ

    Tematy: cyfryzacja w Polsce, Polacy, telewizja cyfrowa, cyfryzacja
  • Jakość obrazu HD ceniona wśród Polaków

    Jakość obrazu HD ceniona wśród Polaków

    13:46 18.11.2009

    ... korzyści, którą daje cyfrowy sygnał telewizyjny. Osoby starsze wskazują zdecydowanie mniej korzyści, jakie daje cyfrowy przekaz telewizyjny niż osoby młodsze. Wśród najmłodszych badanych ... wysokiej jakości obraz telewizyjny, dostęp do elektronicznego przewodnika po programach (opisy programów, program telewizyjny itp.), dodatkowe usługi interaktywne. ... WIĘCEJ

    Tematy: cyfryzacja w Polsce, Polacy, telewizja cyfrowa, cyfryzacja
  • Cyfryzacja w Polsce wciąż nieznana

    Cyfryzacja w Polsce wciąż nieznana

    00:55 05.11.2009

    ... tego procesu i dostosować swój sprzęt do odbioru telewizji cyfrowej. Jedynie co czwarty respondent (26%), który wie o cyfryzacji, posiada już sprzęt telewizyjny przystosowany do odbierania sygnału cyfrowego. Mimo że wciąż niemal połowa Polaków nie jest świadoma procesu przejścia z nadawania analogowego na cyfrowe ... WIĘCEJ

    Tematy: cyfryzacja w Polsce, Polacy, telewizja cyfrowa, cyfryzacja
  • Darmowa platforma cyfrowa TVP potrzebna

    Darmowa platforma cyfrowa TVP potrzebna

    00:20 24.10.2009

    Aż 83 proc. Polaków popiera uruchomienie przez TVP nieodpłatnej platformy cyfrowej, a 81 proc. badanych uważa, że platforma ułatwi dostęp do telewizji cyfrowej w Polsce - wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Instytutu Globalizacji. Z badania wynika, że zdecydowana większość Polaków dobrze przyjęła ... WIĘCEJ

    Tematy: platforma cyfrowa TVP, telewizja cyfrowa, rynek telewizyjny, cyfryzacja

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: