-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... reklamę w mediach klasycznych najwięcej? W listopadzie 2017 roku największe wydatki na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły marki Lego, Cobi, Dumel, Trefl i Fisher Price. Natomiast najbardziej intensywnie reklamowane kategorie produktowe to: klocki, zabawki interaktywne, gry planszowe, pistolety, figurki. O badaniu: Badanie wykonano na ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki na ... na cyfrową reklamę zewnętrzną można zaobserwować nie tylko w Polsce, ale na ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję itp.). Duzi producenci żywności konfekcjonowanej przeznaczają równowartość 3-8% swojej rocznej sprzedaży na samą reklamę i trochę więcej na inne działania marketingowe (badania rynku, badania konsumenckie itd.). Europejscy konsumenci powinni przygotować się w 2022 roku na wzrost rachunków za żywność ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... na 4 firmy IT (75 proc.) przyznają, że odnotowały wzrost przychodów, właśnie dzięki wykorzystaniu analityki danych. „Internet Trends Report 2015” donosi natomiast, że wykorzystanie analityki Big Data w procesach biznesowych i prowadzonych przez firmę projektach, pozwala na znaczącą redukcję kosztów operacyjnych. Wydatki na ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... wydatki na reklamę wideo, która zanotowała indeks wzrostu na poziomie 66% rok do roku. Ponadto, udział nakładów na reklamę behawioralną wynosi niecały 1%, zaś reklama efektywnościowa (model CPA) ma nadal około 9% udziału w rynku. Wydatki na reklamę online w podziale na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... zmianie dominacji na polskim rynku reklamowym mówiło się już od dawna. Wystarczy spojrzeć chociażby na opracowanie IAB Polska (vide: Raport Strategiczny czy Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce) czy analizy i szacunki PwC, w których prognozowano, że momentem, w którym wydatki na reklamę online przewyższą nakłady na telewizję, będzie ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... W efekcie wydatki na reklamę on-line już teraz osiągają poziomy, na które w przedpandemicznym świecie musielibyśmy jeszcze czekać. Mówi się, że wydatki reklamowe są papierkiem lakmusowym gospodarki, czyli jeśli cyfryzacja wielu branż przyspieszyła, musiały też wzrosnąć same wydatki. - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Ogólny ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... wydatki na reklamę online w mniej aktywnych sektorach gospodarczych (odzież i dodatki, farmaceutyki, chemia gospodarcza). Widać wyraźny wzrost nakładów finansowych na reklamę wideo oraz w urządzeniach mobile. Wydatki na reklamę online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku 2011 indeks rok-do-roku na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... na przestrzeni całego minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o ponad 20 procent. To jednak nic w porównaniu z reklamą mobilną, która notuje aż trzycyfrowe zwyżki. O dużej dynamice można mówić również w odniesieniu do budżetów reklamowych przeznaczonych na reklamę ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... wydatki na reklamę OTC zwiększyły się o 6,8% w 2020 roku. Popyt na leki na przeziębienie i grypę gwałtownie spadł, ponieważ dystans społeczny ograniczył rozpowszechnianie się infekcji. Natomiast większość innych podkategorii nadal rosła, a przykładem na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... na poziomie 11% rok do roku. Na dalszych pozycjach znalazły się Ogłoszenia (14% udziału) oraz E-mail (5% tortu reklamowego online). Wart odnotowania jest także dalszy dynamiczny wzrost wydatków na reklamę mobilną, która ponownie osiągnęła trzycyfrowy wzrost względem roku wcześniejszego (106%). - Wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 mln zł, osiągając tym samym pułap 3 mld zł. Taki wzrost dowodzi rocznej dynamiki rzędu 14%. Zobacz, do jakich jeszcze wniosków prowadzi najnowsze, cykliczne badanie IAB AdEx. Dwucyfrowa dynamika wzrostu na ...
-
Rynek internetowy w regionie CEE 2011
... Na trzech rynkach – na Białorusi, w Rumunii oraz na Ukrainie – wzrost penetracji internetu rok do roku przekroczył imponujący próg 20%. Dynamiczny wzrost audytorium internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej pociągnął za sobą wzrost wydatków reklamowych przeznaczonych na kampanie online. W rezultacie, całkowite wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... zwiększyły swoje wydatki czyli motoryzacja, telekomunikacja i żywność, to branże tradycyjnie opierające swoją komunikację marketingową na długofalowym budowaniu wizerunku”, powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę online Wyniki badania wskazują, że w stosunku do pierwszego kwartału 2010 r., wydatki na reklamę online ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... na reklamę online. Trendem wartym odnotowania i zgodnym zresztą z wszelkimi prognozami jest wyraźnie rosnący cały czas udział reklam wideo w całości wydatków, od ub.r. wydatki te wzrosły ponad 4-krotnie i stanowią już 3,8% wszystkich pieniędzy wydawanych na reklamę w Internecie”, mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... na wyróżnienie zasługują również sektory: czas wolny (+52 mln zł, dynamika +14,5%), podróże i turystyka (+28,4 mln zł, +11,5%), media (+28,4 mln zł, +5,8%). W sektorze czas wolny wydatki na reklamę ... Aflofarm Farmacja Polska, który po sporym wzroście nakładów na magazyny w 2018, w kolejnym roku znacznie ograniczył wsparcie. Wydatki w dziennikach ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... , wydatki na reklamę w Internecie będą nadal stanowiły najszybciej rosnący segment całego rynku w Polsce, a Internet będzie umacniał się w roli drugiego co do wielkości medium reklamowego. Prognozowane tempo wzrostu naszego rynku znacząco przewyższa dynamikę obserwowaną w większości państw Europy Zachodniej (średni CAGR 11,3%). Dzięki temu Polska ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę powiększyło dziewięć sektorów, a siedem zdecydowało się je zredukować. Największy wzrost wolumenowy stał się udziałem sektora „pozostałe”, za co w głównej mierze odpowiadają kampanie społeczne resortu sprawiedliwości, finansów oraz kampanii przeprowadzonej przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Wzrost wydatków ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... ), handel (12%) oraz finanse (10%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały wydatki na reklamę produktów chemii gospodarczej oraz produktów farmaceutycznych. O badaniu IAB AdEx jest cyklicznym badaniem służącym do mierzenia wydatków na reklamę internetową. Projekt realizuje IAB Polska wspólnie z PwC od 2007 roku, a jego wyniki stały się standardem ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... na reklamę zaskoczyła nawet ekspertów - rynek udowodnił, że jest odporny zarówno na panującą niepewność, ujemną koniunkturę i techniczną recesję. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ... wydatków w tej branży są: Volkswagen Group Polska, Polski Koncern Naftowy Orlen oraz Toyota Motor Poland. Na trzecim miejscu pod ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... na polskim rynku reklamy. Które sektory wydały na reklamę najwięcej w ubiegłym roku? Jakie kanały komunikacji cieszyły się największą popularnością? Jaki udział w reklamowym torcie miały poszczególne media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... na działania reklamowe wydały więcej niż rok temu, za co odpowiadały w znacznej mierze wydatki PKN Orlen. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak w 2020 rok prezentowały się wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na reklamę? Na ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2005
... Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Wydatki na reklamę, poniesione przez tego japońskiego producenta wyniosły prawie 4 mln zł, co stanowi 12,7 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę aut osobowych w mediach. Drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska, która przeznaczyła na reklamę 3,9 mln zł (12 ...
-
Reklama internetowa 2005 wg IAB
... wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec 87 mln zł w roku 2004. Tym samym internet stanowi już 3 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach w Polsce. IAB szacuje, że w 2006 roku dynamika ta utrzyma się do wartości około 210 mln zł. Na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... na reklamę w Internecie. W III kwartale ubiegłego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 1/5 (20,4%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej zdołał osiągnąć wartość 2,19 mld złotych. Wszystko wskazuje na ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (198,3 mln zł), które wyprzedziły kolejno stacje telewizyjne (171,5 mln zł), magazyny (118,9 mln zł) oraz radio (85,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W porównaniu z rokiem 2004 wydatki na reklamę ...
-
Reklama w Internecie 2010
... na SEM i reklamę kontekstową w tym roku również nie zahamują. Jak twierdzą analitycy z AdKontekst, co piąta agencja planuje zwiększyć wydatki o 30 procent, a większe niż dotąd zaangażowanie finansowe deklaruje dwie trzecie obecnych klientów. Na tej podstawie wzrost budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom 64,54 miliarda dolarów w 2012 roku, a w 2016 wzrosną do 73,05 miliarda. Największe zmiany zajdą w sektorze marketingu mobilnego. Tam wydatki na reklamę ... dalszy dynamiczny wzrost wydatków na promocję w sektorze internetowym. Polska jednak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... jednak znaczącego wpływu na reklamę w tym segmencie przyznają analitycy z Equinox Polska. Reklama AGD w 2011 roku Badania pokazują, iż w ciągu 8 miesięcy 2011 roku branża AGD ograniczyła wydatki na reklamę na poziomie 8%, do poziomu 74 mln zł ( wartości cennikowe). Rok wcześniej wydatki reklamowe branży wyniosły 80,6 mln zł. Na całkowity wynik ...
-
Aktywa niematerialne to 27 proc. całości inwestycji firm
... Wydatki na reklamę i badania rynku Nabyty kapitał organizacyjny Nakłady na projektowanie Wydatki na badania i rozwój Własny kapitał organizacyjny Wydatki na oprogramowanie i bazy danych Wydatki na szkolenia pracowników Nakłady na innowacje finansowe Wydatki ...
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... przez Samar. Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły ponad 4,1 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, która przeznaczyła kwotę prawie 3,8 mln zł. Kolejne miejsca stały się udziałem Fiat Auto Poland (3,6 mln zł), Peugeot Polska (3,3 mln zł) oraz Skoda Auto Polska (3,1 mln ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
... wydatki na reklamę, jakie w czerwcu br. poniosła branża finansowa. Przeprowadzona analiza dowodzi, że w badanym okresie na promocję w mediach tradycyjnych nie szczędzono - wartość budżetów przeznaczonych na ...