eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Reklama w motoryzacji I 2005

Reklama w motoryzacji I 2005

2005-02-19 00:02

Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w styczniu firma Citroen Polska - informuje Instytut Samar, powołując się na badania firmy Expert-Monitor.

Przeczytaj także: Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013

Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach.

Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę prawie 4,2 mln zł (11,2 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault S.A.R.L. Polska (3,7 mln zł, 10,1 procent), Honda Poland (3,4 mln zł, 9,2 procent) oraz Nissan (2,8 mln zł, 7,5 procent).

W sumie całość wydatków na reklamę aut osobowych w mediach wyniosła w ubiegłym miesiącu 37 mln 228 tys. zł.

W rankingu reklam, na których emisję wydano najwięcej, a także tych najczęściej pokazywanych, podwójnym zwycięzcą okazała się Honda FR-V, której spot został wyemitowany w styczniu 1 549 razy kosztem prawie 2,3 mln zł.

Wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.

oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl Polska.pl

Oszustwa internetowe 2004

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: