Reklama w motoryzacji I 2005
2005-02-19 00:02
Przeczytaj także: Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
Według zestawienia przygotowanego przez Samar, styczniowe wydatki tego francuskiego producenta na reklamę wyniosły ponad 6 mln zł, co stanowi 16,2 procent wszystkich nakładów wyasygnowanych na reklamę samochodów osobowych w mediach.Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę prawie 4,2 mln zł (11,2 procent). Kolejne miejsca zdobyły firmy Renault S.A.R.L. Polska (3,7 mln zł, 10,1 procent), Honda Poland (3,4 mln zł, 9,2 procent) oraz Nissan (2,8 mln zł, 7,5 procent).
W sumie całość wydatków na reklamę aut osobowych w mediach wyniosła w ubiegłym miesiącu 37 mln 228 tys. zł.
W rankingu reklam, na których emisję wydano najwięcej, a także tych najczęściej pokazywanych, podwójnym zwycięzcą okazała się Honda FR-V, której spot został wyemitowany w styczniu 1 549 razy kosztem prawie 2,3 mln zł.
Wszystkie podane wydatki liczone są wg cenników mediów bez upustów.
oprac. : Grzegorz Gacki / Polska.pl
Przeczytaj także
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
-
Reklama w motoryzacji IX 2006
-
Reklama w motoryzacji VIII 2006
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
-
Reklama w motoryzacji 2005
-
Reklama w motoryzacji IX 2005
-
Reklama w motoryzacji VIII 2005