-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... świadomości klienckiej ważnych dla odbiorcy danych produktów/usług kompetencji oraz atutów, spełniając przy tym jego oczekiwania oraz potrzeby. W comiesięcznych szkoleniach dla pracowników Biura Obsługi Klienta stawiamy na rozwój umiejętności słuchania i wprawnego rozmawiania z konsumentem w sytuacjach nadzwyczajnych. W trakcie szkoleń staramy się ...
-
Dobra i usługi konsumpcyjne: 7 kluczowych trendów i ich wpływ na rynek pracy
... czasie organizacje nie tylko postawią na jeszcze większą automatyzację działań, wykorzystanie sztucznej inteligencji, ale także na nowo zdefiniują obsługę klienta czy oczekiwania wobec swoich zespołów. Automatyzacja procesów i przemysł 4.0 w pełnym rozkwicie Jednym z trendów sektora dóbr i usług konsumpcyjnych jest automatyzacja znacznej części ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... pozyskania jest nawet pięciokrotnie wyższy, niż koszt utrzymania dotychczasowego klienta. W takiej sytuacji przeniesienie akcentu na retencję wydaje się sensownym ... zwiększa efektywność konwersji. W erze AI, commerce media odpowiada na oczekiwania konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To ...
-
Jak stworzyć biznesplan - część 1
... Należy się dokładnie zastanowić czy to co będziesz oferował dobrze spełni oczekiwania klientów. Cena jakiej zażądasz za produkt/usługę zależy od kilku czynników. Pomyśl ... postaram się omówić te najważniejsze. Sprzedawcy detaliczni - łatwy dostęp do klienta, jednak produkt musi przynieść sprzedawcy atrakcyjną marżę. Przedstawiciele - Specjalistyczne ...
Tematy: -
Ranking kredytów i pożyczek gotówkowych III 2015
... mocno sprofilowane – z dokładnie określonymi cechami klienta i kredytu (takimi jak kwota kredytu, okres spłaty, dochód klienta). Przygotowywanie ofert dedykowanych dla różnych grup klientów staje się standardem rynkowym, ponieważ z jednej strony jest odpowiedzią banku na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania poszczególnych grup klientów, a z drugiej ...
-
Dlaczego banki odrzucają reklamacje?
... nie mają innego wyboru, w szczególności w kontekście bardzo rygorystycznych przepisów, określających czas na załatwienie reklamacji w Polsce. Firma może próbować dopytać klienta o jego oczekiwania lub skłonić do uzupełnienia wniosku reklamacyjnego, nie zawsze się to jednak udaje. Bardzo często zdarza się też, że w reklamacjach brak ...
-
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
... jakość danych opisujących klientów i ich działania (33%). Typowe oczekiwania klientów względem przedstawicieli handlowych i sprzedawców W relacji handlowej 83% klientów chce interakcji na poziomie, jaki jest w stanie zagwarantować osobisty konsultant, który rozumie potrzeby klienta i jest w stanie znaleźć adekwatne rozwiązania. W opozycji do niego ...
-
Samozatrudnienie a kredyt hipoteczny
... bank Niestety lista dokumentów kredytowych dla klienta prowadzącego działalność gospodarczą jest znacznie dłuższa niż dla etatowca. – Samo przygotowanie dokumentacji jest bardziej czasochłonne, gdyż banki wymagają zaświadczeń o braku zaległości w ZUS i US, co wymaga wizyty w tych urzędach oraz oczekiwania na przygotowanie dokumentów przez te ...
-
Zakupy w sieci a prawa konsumentów - porady
... telewizor LCD wygląda niczym obiekt zabiegów szalonego młotkowego? Co zrobić gdy czas oczekiwania na zamówiony i opłacony towar dziwnie się wydłuża? Ogólnie mówiąc, co zrobić ... ), to kwota obciążenia wraca z powrotem na rachunek karty kredytowej pechowego klienta nierzetelnego sklepu. Przypadek 2 - "zamawiałem przecież coś innego" Zdarza się, że ...
-
Cloud computing a bezpieczeństwo
... jak również technologii, które (prawie całkowicie) uniemożliwią pracownikom dostawców przechwytywanie danych klienta. Obecnie każda firma, która chce oferować usługi "in-the-cloud", może ... stabilne 24 godziny na dobę. Naturalnie, klienci zawsze mieli takie oczekiwania, bo - jak wiadomo - serwery off-line nie mogą dostarczać uaktualnień. Z drugiej ...
-
MIFID odmieni polski rynek finansowy?
... inwestycyjnych zgodne z nowym mechanizmem kategoryzacji klienta. Mechanizm ten polega na zaklasyfikowaniu klienta jako klienta detalicznego, profesjonalnego i tzw. uprawnionego ... temat ryzyka inwestycyjnego oraz wspomnianej zasady best execution. Reasumując, oczekiwania związane z wdrożeniem MIFID jako instrumentu podnoszącego poziom ochrony klientów ...
-
Zarządzanie jakością w firmie
... plany i oczekiwania, a rozmowa będzie bardziej rzeczowa. Przygotowanie argumentacji ułatwi ci wykorzystanie metody KMO. Trzy zasady KMO (Korzyści – Metody – Oczekiwania) ... procedury projektowania nowych produktów, produkt będzie zgodny ze specyfikacją, oczekiwaniami klienta, poprawa wizerunku firmy i pozyskiwanie nowych klientów itp. Rozmowa ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... , jednak dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się jedynie do ... można spocząć na laurach. Żeby sklepy mogły oferować konsumentom zakupy spełniające ich oczekiwania, muszą wykazywać się większą ...
-
Tajemniczy klienci ocenili placówki bankowe. Wyniki zaskakują
... zainteresowali się, czy klient posiada produkty w innym banku i jakie są jego oczekiwania. Rzadko jednak pytali o wcześniejsze doświadczenia we współpracy z bankiem czy produktem, a także ... niż połowa starała się ustalić, co mogłoby przekonać klienta do kontynuowania współpracy z bankiem. Po drugie – prezentacja produktów podstawowych i dodatkowych ...
-
Faktoring. Ulga dla przedsiębiorcy, ryzyko dla faktora?
... bankowy lub leasing. Istotnym kryterium przy wyborze jest krótki czas oczekiwania na decyzję, niskie opłaty oraz minimum formalności. Ten właśnie zestaw ... płatności – obowiązek spłaty przechodzi na klienta. W przypadku faktoringu pełnego, faktor przejmuje od klienta ryzyko niewypłacalności kontrahenta. Tym samym uwalnia klienta od ryzyka braku spłaty ...
-
Koszyk Roku 2022: znamy najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... zakończenie procesu zakupowego przez klienta. Jak najszybsze przejście niezbędnych ... oczekiwania na maila z kodem do rejestracji konta - tłumaczy Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce. Koszyk zakupowy - jak to robią najlepsi Koszyk to najwrażliwszy element procesu zakupowego. Źle skonstruowany, może prowadzić do porzucenia go przez klienta ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... stały się istotnym czynnikiem konkurencyjności. Oczekiwania klientów w tym zakresie systematycznie rosną, ponieważ coraz więcej osób przenosi aktywność zakupową do internetu, a konsument w tym kanale jest równie wymagający co w tradycyjnym sklepie. Rośnie jednocześnie liczba e-sprzedawców, którzy walczą o klienta jakością obsługi, a nie tylko ceną ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... zmiany z papierowej faktury na elektroniczną przebiegał w sposób dla klienta najbardziej dogodny po podjęciu przez klienta decyzji o przejściu na e-fakturę w pierwszym miesiącu klient otrzymuje ... się do ochrony środowiska, niegromadzenie makulatury, krótki czas oczekiwania na rachunki, stały dostęp do dokumentów oraz bezpieczeństwo systemu ...
-
Doradca finansowy - to warto o nim wiedzieć
... kilku w miarę równorzędnych ofert z kilku różnych instytucji finansowych spełniających nasze oczekiwania. I to z nich samemu wybrać najbardziej naszym zdaniem korzystną. Wtedy ... rynku Doradców Finansowych jest jednoznaczna i dużo bardziej korzystne dla Klienta jest skorzystanie z usług naprawdę niezależnego Doradcy niż zatrudnionego na etacie ...
-
Ranking banków. Które najlepsze według tajemniczych klientów?
... proc. , a najsłabszy bank otrzymał 39,3 proc. Pięć aspektów obsługi klienta do pilnej poprawy! Tajemniczy klienci przeprowadzający badanie zostali poproszeni ... zapytania w ogóle nie padały. Mimo że 3/4 doradców wypytała klientów o ich oczekiwania oraz posiadane produkty w innych bankach, rzadko który dopytał o dotychczasowe doświadczenia we ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... specjalnej metodologii KPMG Sześciu Filarów™ Customer Experience, pozwalającej zrozumieć prawdziwe doświadczenia widziane oczami klienta we wszystkich interakcjach z marką. Tymi filarami są: wiarygodność, rozwiązywanie problemów, oczekiwania, czas i wysiłek, personalizacja oraz empatia. Metodologia Sześciu Filarów™ jest szczególnie użyteczna dla ...
-
Konsultant IT potrzebny od zaraz. Na czym polega jego praca?
... część swojej pracy, testujemy ją samodzielnie i sprawdzamy, czy spełnia nasze oczekiwania - mówi Anna Żmudka z Capgemini. Jednocześnie konsultant musi pozostawać w ciągłym kontakcie ... , gdzie osoby z naszego zespołu były zaangażowane w projektowanie rozwiązania dla klienta, a obecnie są odpowiedzialne za wdrażanie poszczególnych procesów jak i całych ...
-
Jeszcze centra handlowe, czy już centra doświadczeń?
... . Dziś pozyskanie i zatrzymanie klienta staje się coraz bardziej skomplikowane, a konsumenci – wymagający”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Tendencje pojawiające się w dziedzinie customer experience zmieniają się tak samo błyskawicznie jak ulegają zmianie oczekiwania i preferencje kupujących. Właściwie ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... . Tymi filarami są: Wiarygodność, Rozwiązywanie problemów, Oczekiwania, Czas i wysiłek, Personalizacja oraz Empatia. Filary pozwalają lepiej zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji z marką i jej produktami, co przekłada się na satysfakcję i lojalność klienta oraz skłonność do rekomendacji marki. W raporcie ...
-
Crowley: nowa oferta na Internet
... i zarządzaniem siecią. Nasza nowa oferta została opracowana by spełnić te oczekiwania klientów” – mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Sprzedaży w Crowley Data Poland. Użytkownikom ... dopasowaną do potrzeb klienta gwarancję SLA, oraz szeroki wachlarz usług dodanych, dobieranych zgodnie ze specyfiką działania i oczekiwaniami klienta. W pakiecie tym jest ...
-
Polski rynek GSM 2004/2005
... spowodowało kilkunastoprocentowy spadek ARPU (średni przychód na klienta), ale jednocześnie o ponad 1/3 spadł koszt pozyskania klienta (SAC). Ostatecznie tak wysoka dynamika ... ” – mówi Krzysztof Pawlak, analityk rynku telekomunikacyjnego w GfK Polonia. Jeśli chodzi o oczekiwania rynku i kształtujące się, bądź jeszcze nie widoczne, ale dające się ...
-
Faktoring eksportowy - harmonijna współpraca z zagranicą
... przesuwa się do 90, 120 a nawet 180 dni. Taka rozpiętość czasu oczekiwania na zapłatę może powodować duże utrudnienia. Pieniędzy zamrożonych w należnościach nie wykorzystamy ... udzieli informacji o obyczajach handlowych danego rynku zagranicznego, a także wspomoże klienta w wyjaśnianiu sporów z odbiorcą. Różne kraje, różne uwarunkowania W przypadku ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... widać „niedosycenie” programami lojalnościowymi w kinach i sklepach z odzieżą – w obu przypadkach co piąty badany wyraża chęć uczestnictwa w nich. Systematyczność lojalnego klienta Systematyczność, a raczej „nieuzasadniona systematyczność” to główna wada programów lojalnościowych dla niemal 40% ich uczestników. Wbrew pozorom, nieatrakcyjne nagrody ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... cenie, wzrosła liczba klientów (29% firm), wzrosła również jakość obsługi klienta (23% firm). Eksperci zauważają, iż te doświadczenia są zapewne jednym z ... ich konkurencyjność pod względem jakości produktów i usług, nowatorstwa, jakości obsługi klienta, a także pod względem promocji i dystrybucji istotnie wzrosła. Wpływ inwestycji w innowacje na ...
-
Oferty kredytów hipotecznych XI 2009
... kredytów złotowych, w zależności od wkładu własnego klienta, wynoszą od 1,8 do 3,3 pkt. procentowego powyżej WIBORu. W przypadku kredytów udzielanych w dolarach lub euro najniższa marża wynosi 3,5 pkt. procentowego. Z kolei od 9 listopada Raiffeisen Bank zliberalizował oczekiwania co do wkładu własnego klienta. Bank gotów jest pożyczyć w złotych ...
-
Odstąpienie od umowy z deweloperem nieopłacalne
... okresu oczekiwania na odbiór mieszkania o kolejne miesiące i najprawdopodobniej wzrost ceny zakupu mieszkania. Dziś sytuacja w tym zakresie przemawia na korzyć kupującego, ale z drugiej strony czynnikiem zniechęcającym do odstępowania od umowy jest trudność w dostępie do kredytów mieszkaniowych. Rezygnacja może kosztować klienta kilkadziesiąt ...
-
Kredyt mieszkaniowy: gdzie najszybciej?
... najniższa stawka to 1,35%). Doradcy zwracają też uwagę na długi proces oczekiwania na uruchomienia kredytu w Polbanku. Bank ten cieszył się w ostatnich miesiącach ... , szybkość udzielania kredytów to jeden z najtrudniejszych do zbadania przez indywidualnego klienta parametrów oferty poszczególnych banków. Dodaliśmy do niego jeszcze jeden – zdolność ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... tym miejscu polskie placówki zdobyły aż 98,2% pełnych aprobaty głosów: Podczas oczekiwania oceniłam czystość i porządek w środku. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało bez ... . A oto, co podobało się polskim klientom najbardziej: Bardzo otwarte podejście do klienta, sposób rozmowy i aktywne słuchanie. Miła i rzeczowa obsługa oraz propozycja ...
-
Logistyka w firmie - informacje praktyczne
... klienta: osiągnięcie określonej zyskowności, satysfakcji klienta, jakości realizowanych procesów. Informacja piąta – Produkt logistyczny to zbiór życzeń i oczekiwań klienta ... w trakcie promocji marketingowej i budowany przed terminem promocji, zapas spekulacyjny – tworzony z oczekiwania na zwyżki cen, zmiany kursów walutowych, zapas martwy ...
-
Zdolność kredytowa w każdym banku inna
... 18 banków tylko PKO BP i DB PBC – zwiększą wymagania wobec dochodów klienta o zbliżoną wielkość. 12 banków zwiększy oczekiwania jedynie o kilka procent lub wcale. Ale już Nordea nie zaufa osobom ... się o kredyt w euro to 10 tys. zł. Gdyby nie ten bank średnie oczekiwania dochodowe spadłyby odpowiednio do 4150 zł dla 90 proc. LtV i do 4850 zł dla ...