eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prowadzenie sklepu internetowego
  • Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela

    Sklep internetowy: opłacalny nie tylko dla właściciela

    12:17 28.06.2016

    Czy prowadzenie sklepu internetowego jest opłacalnym przedsięwzięciem? Wydaje się, że tak właśnie jest. Na to przynajmniej wskazują odpowiedzi udzielone przez respondentów badania, które PBS ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sprzedaż w Internecie
  • E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    13:52 22.06.2016

    ... postrzegają wartość, jaką dla sklepu internetowego ma dany klient w perspektywie długookresowej, a nie tylko na podstawie np. jednorazowego zakupu. CLV może mieć duży wpływ na sposób zarządzania budżetem marketingowym. 2. Personalizuj, aby ożywić relację Klienci różnymi drogami trafiają do sklepu internetowego m.in. z banneru reklamowego, który ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sklep internetowy, relacje z klientem
  • Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    10:18 29.04.2016

    ... wielokanałowej? Jakie doświadczenia wielokanałowe towarzyszą konsumentom? Odpowiedzi na te pytania udziela nowy "Poradniku e-Commerce Polska: Jak wygląda wejście sklepu w model omnichannel?" Transformacja przedsiębiorstw w kierunku omnichannelu jest procesem złożonym i wieloetapowym - informuje na łamach Poradnika - Marcin Piwowarczyk, Bold Brand ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    00:15 25.04.2016

    ... temu powstaje jeden pełen profil klienta e-sklepu, który można wykorzystać do segmentacji i personalizacji w kontakcie z nim. Jeśli wiemy, ze na stronie sklepu internetowego klient oglądał lodówki, być może właśnie urządza mieszkanie czy robi renowację kuchni i zainteresuje go mailing z ofertami jej wyposażenia. Sklep internetowy ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?

    00:46 22.04.2016

    ... również obsługi klienta? Sklep stacjonarny i internetowy w jednym Jednoczesne posiadanie sklepu stacjonarnego i internetowego może być bardzo dochodowym rozwiązaniem dla sprzedawców, lecz z drugiej strony może też oznaczać wygodę dla konsumentów. Dzięki takiemu połączeniu klienci sklepu mogą sami zdecydować, z jakich kanałów będą oni korzystać przy ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, rynek e-commerce, e-commerce w Polsce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa

    Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa

    11:25 04.03.2016

    ... po najechaniu kursorem na symbol. Czytaj także: - Przejrzysty regulamin sklepu internetowego to podstawa - W e-commerce liczy się głównie cena Żeby cieszyć się dobrą sprzedażą ważne jest też odpowiednie polecanie produktów kupującym. Rekomendacje przedstawiane użytkownikom sklepu pomagają w decyzji o zakupie, mogą pokazać konsumentowi produkty ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sklep internetowy, strona internetowa
  • Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości

    Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości

    00:45 29.12.2015

    ... zrobi raz zakupy będzie wracał zachęcony aktualną ofertą naszego sklepu. Mniej znaczy lepiej Warto oszczędnie używać środków stylistycznych. Można oczywiście wykorzystywać bogato zdobiony layout. Jednak warto pamiętać, że klient wchodzi na stronę sklepu internetowego żeby zrobić zakupy, a nie ją podziwiać. Dlatego należy oszczędnie ... WIĘCEJ

    Tematy: sklep internetowy, prowadzenie sklepu internetowego, e-commerce, sukces w biznesie
  • Sprzedaż online w Niemczech? Oto 7 spraw, o których warto pamiętać

    Sprzedaż online w Niemczech? Oto 7 spraw, o których warto pamiętać

    14:18 29.05.2015

    ... posługiwać swoim imieniem i nazwiskiem, a nie występować pod nazwami własnymi, np. nazwą sklepu (§ 3, § 5 ust. 1 nr 3 UWG). Dzięki temu kupujący oraz partnerzy biznesowi czują się pewniej, ponieważ wiedzą kim jest właściciel sklepu internetowego. 2. Zamieść numer VAT w stopce redakcyjnej Sprzedawcy internetowi prowadzący działalność w Niemczech ... WIĘCEJ

    Tematy: prowadzenie sklepu internetowego, sklepy internetowe, sprzedaż za granicę, handel z niemcami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: