-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... być dziś dbanie o zadowolenie klientów. Po drugie – indywidualne podejście do każdego klienta 82% klientów deklaruje, że podzieli się z firmą istotnymi informacjami o sobie, jeśli ta ... temu nie istniały na rynku, 56% klientów B2C twierdzi, że technologia zmienia ich oczekiwania w stosunku do firm. Odsetek ten wzrasta do 63% w segmencie nabywców B2B, ...
-
7 globalnych trendów, które wpłyną na przyszłość płatności
... na wdrożenie w przyszłym roku. Płatności natychmiastowe szybko stają się standardem, napędzanym przez oczekiwania klientów, uprawnienia regulacyjne i dostępne innowacje cyfrowe. Banki cały czas inwestują ... obecnie między innymi przez Allegro, które zapamiętuje dane karty płatniczej klienta, dzięki czemu przy kolejnych zakupach nie musi podawać jej ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... firmy które nie troszczą się o zadowolenie klienta, albo źle zrozumiały jego oczekiwania, to firmy, które długo nie pożyją. ... klienta ma ogromne znacznie dla sukcesu danej firmy i prawidłowego funkcjonowania współczesnego rynku. Obecnych konsumentów nie interesuje jak coś działa, wychodzą z założenia, że ma po prostu spełniać ich oczekiwania ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... oczekiwania. Mobilne terminale punktów sprzedaży mogą umożliwić klientom dokonywanie zakupów bez konieczności stania w kolejkach – skracając ogólny czas oczekiwania ... czy własnej. Terminale obsługujące DCC rozpoznają walutę kraju, w którym wydano kartę klienta, więc ta opcja jest automatycznie dostępna. Optymalizacja punktów kontaktowych w sklepie ...
-
Optymistyczna branża e-commerce
... (aż 34, 8% odpowiedzi). Czy prognozy się sprawdzą i klienci faktycznie będą z większą ostrożnością planować wydatki w tym roku - czas pokaże. Czym skusić klienta? Specjalne oferty świąteczne dla swoich klientów przygotowuje aż 64,5% ankietowanych, natomiast 35,5 % sklepów internetowych nie planuje wprowadzenia żadnej specjalnej oferty ...
-
Rynek kredytów hipotecznych według BZ WBK
... podejściu jest krótki czas oczekiwania na wiążącą decyzję przyznania kredytu - zapewniał Ireneusz Głowacz, Menedżer ds. Zarządzania Sprzedażą Kredytów Hipotecznych w Banku Zachodnim WBK. – Nasz proces jest tak przygotowany, aby w ciągu 15 minut wydać wiążącą decyzję kredytową w zakresie zdolności finansowej klienta. Jesteśmy przekonani, że ...
-
Techniki finalizowania sprzedaży
... jest to, aby produkt naprawdę zaspokajał potrzeby klienta i aby żadne istotne pytania klienta nie pozostały bez odpowiedzi. Ponadto klient nie ... , że jeszcze się nie zdecydował. „Wiem” – odpowiadasz w takim wypadku. „Zapisuję tylko pana oczekiwania, aby o żadnym nie zapomnieć.” Następnie możesz kontynuować wypełnianie formularza zamówienia lub ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... także czas oczekiwania na dostawę produktu. Klienci mogą odczuwać dysonans pomiędzy natychmiastowym otrzymywaniem produktu w sklepie stacjonarnym, a kilkoma dniami oczekiwania na niego ... selling, warto zrobić to wcześniej. Dobrym pomysłem będzie także zachęcenie klienta do finalizacji (np. używając call-to-action), a następnie utwierdzenie w tym, że ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... niższe mają oczekiwania wobec tworzenia spersonalizowanym ofert; 51% ruchu w sieci w e-commerce generują telefony komórkowe, 40% komputery, 9% tablety. Przy tych statystykach 30% wszystkich zamówień online składanych jest za pomocą smartfonów; Tylko 30% klientów tradycyjnego sklepu wierzy, że opinia doradcy klienta jest prawdziwa; 44 ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... Dla porównania 70 proc. Polaków zbiera punkty lub posiada kartę stałego klienta. Suma kobiet biorących udział w programach lojalnościowych we wszystkich sześciu ankietowanych krajach ... i kosmetyki (38 proc. kobiet, 29 proc. mężczyzn). - Fakt, że kobiety mają inne oczekiwania w stosunku do zakupów niż mężczyźni nie jest stereotypem, tylko ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
... Social Customer Care. Większe oczekiwania wobec SCC Zagadnienie dotyczące ... klienta w socialu musi być spójne z innymi działaniami. Co prawda, wciąż wielu klientów zwraca uwagę jedynie na czas reakcji moderatorów na profilach lub na procent udzielonych odpowiedzi, a agencje prześcigają się w rankingach Sotrender pod kątem obsługi profili. Oczekiwania ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... dyspozycji. Zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby spełnić oczekiwania nabywców. Joanna Janowicz, prokurent spółki Constructa Plus Sytuacja, szczególnie w kontekście komunikacji z ... wyboru mieszkania. Wszystko można załatwić z domowego zacisza, drogą telefoniczną. Dla klienta jest to okazja, aby dokładnie przeanalizował swój wybór. Na ...
-
Kredyt hipoteczny online, czyli chcę, ale się boję
... %). Przy czym, badanie potwierdza jak ważnym aspektem pozostaje ogólne doświadczenie klienta. Respondenci wskazali na stopień zaufania do banku (41%), jakość obsługi (28%) ... możliwość realizacji planowanego zakupu. Wyniki badania Cyfrowa hipoteka wskazują, że średni czas oczekiwania na decyzję kredytową wynosi 10 dni, a kolejny tydzień potrzebny jest ...
-
Unijny projekt szkoleniowy a wybór firmy do jego realizacji
... z tym powinniśmy sprawdzić czy firma zewnętrza jest w stanie zrealizować nasze oczekiwania. Niestety zdarza się, że firma doradczo-szkoleniowa nie ma możliwości przedstawienia wymiernych efektów swojej pracy związanej ze wzrostem sprzedaży, wzrostem jakości obsługi klienta, spadkiem reklamacji czy innych wskaźników. O co więc należy zapytać ...
-
Na kredyt mieszkaniowy trzeba poczekać
... wzmożonych urlopów. Te czynniki przesądziły o wolniejszych analizach i dłuższych czasach oczekiwania na kredyt. W kolejnych miesiącach można powiedzieć, że wszystko wróciło do ... . Od momentu złożenia aplikacji bank musi zweryfikować źródło i wysokość dochodu klienta, jego historię kredytową i aktualne zobowiązania finansowe. Zajmującym co najmniej ...
-
Marketing personalizacją stoi
... potwierdza, że integracja danych pomiędzy odrębnymi zespołami może wpłynąć na podniesienie jakości obsługi klienta. “Wyniki analizy jasno pokazują, że przyszłość marketingu skupiać się będzie wokół poszukiwania odpowiedzi na oczekiwania indywidualnych konsumentów. Dziś specjaliści ds. marketingu oczekują przede wszystkim dostępu do miarodajnych ...
-
Pośrednik nieruchomości: czego oczekuje rynek?
... w ramach ankiety poruszały takie kwestie jak: zadowolenie ze współpracy, o oczekiwania wobec oferty i agenta oraz bariery w korzystaniu z pomocy profesjonalisty. Uzyskane wyniki zadają kłam obiegowej i najwyraźniej niesprawiedliwej opinii, jaką cieszą się agenci. Profil klienta Z badania wynika, że na usługi agentów nieruchomości decyduje się 47 ...
-
Co czeka rynek motoryzacyjny w 2022 roku?
... z roku 2020. Głównym powodem takiej sytuacji są problemy z dostawami aut i długie terminy oczekiwania na odbiór zamówionego pojazdu. Zakładam, że przyszły rok nadal będzie trudny ... w niewielkim zakresie, a największym grzechem branży jest konieczność zawarcia przez klienta papierowej umowy leasingu o ile nie posiada on podpisu elektronicznego ...
-
Sekrety wielkich handlowców
... klienta miał opóźnienie i klient w ogóle nie dotarł. Szczęście polegało na tym, że klient nie miał szans zobaczyć przemoczonego do suchej nitki, wymiętego handlowca, który musiał wędrować prawie kilometr od swojego samochodu do biura klienta. Handlowiec miał teraz przed sobą trzy godziny oczekiwania ...
-
Umowy outsourcingowe: elementy i schemat
... jej pracownicy są w stanie określić szczegółowe oczekiwania firmy wobec zewnętrznego dostawcy. Zawartość umowy outsourcingowej Umowa przedstawiona przez dostawcę usług outsourcingowych jest jedynie propozycją, dlatego warto dokonywać w niej wszelkich zmian, które stanowić będą pełne zabezpieczenie firmy – Klienta. Mimo tego, iż umowy outsourcingowe ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... Konsekwencje globalizacji będą coraz bardziej wyrównywać oczekiwania współczesnych konsumentów względem marek, a także tworzyć podobne warunki budowy lojalności tych konsumentów przez przedsiębiorstwa. Lojalność wobec kategorii produktu Ten rodzaj lojalności wiąże się z preferencjami klienta wobec konkretnej kategorii produktu w porównaniu z innymi ...
-
Idealny salon samochodowy
... ostatniego roku kupili fabrycznie nowy samochód. Respondenci zapytani zostali o oczekiwania w stosunku do salonów dealerskich oraz ich wrażenia z przebiegu procesu sprzedaży. W badaniu podjęto również próbę zdefiniowania cech idealnego salonu dealerskiego z punktu widzenia klienta. Poniżej prezentujemy skrócone wyniki tego projektu. Okazuje się, że ...
-
Faktoring: fakty i mity
... niemal natychmiastowe finansowanie, dzięki czemu może pozwolić sobie na dłuższy okres oczekiwania na zapłatę należności za wykonaną usługę. Wydłużenie terminów płatności może ... tych, które oferuje konkurencja. Faktoring jest też korzystny dla dostawców klienta firmy faktoringowej, ponieważ klient dysponując szybką gotówką pozyskaną od faktora ...
-
Branża TSL 2013-2014
... do rozwoju tej usługi w Polsce. „Transport intermodalny to odpowiedź na oczekiwania wymagającego klienta. Usługa ta jest się nie tylko innowacyjnym rozwiązaniem, ale również ... widzenia: klienta oraz przedsiębiorcy. Ważne jest także, aby dostrzec pośrednie oddziaływanie korzyści dla klienta także dla przedsiębiorcy, gdyż zwiększanie zadowolenia klienta ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... świat szybko się zmienia w innych dziedzinach i jak zmieniają się oczekiwania Klientów w zakresie możliwości obsługi online. Furtką do samoobsługi ubezpieczeń online jest konto klienta Konto klienta online jest kluczowe do umożliwienia sprawnej obsługi ubezpieczeń online dla klienta, ale w Polsce tylko połowa ubezpieczycieli Top10 i Direct je ...
-
Szybka pożyczka nie zawsze błyskawiczna
... najczęściej proces czteroetapowy: od wniosku, przez decyzję o przyznaniu pożyczki i autoryzację danych klienta, po wypłatę pieniędzy. O ile złożenie wniosku w internecie może zająć około ... serwisy pożyczkowe rozpatrują wnioski faktycznie w ciągu 10-15 minut, ale rzeczywisty czas oczekiwania na decyzję może być znacznie dłuższy i zależy także od tego, ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... oceniony salon osiągnął wynik 73,8 proc. Obsługa klienta tylko na 70,2 proc. Dlaczego? Drugą z przebadanych kategorii była „Obsługa klienta” , której ogólna jakość została ... oczekiwania i preferencje. „Sama rozmowa ze sprzedawcą była bardzo negatywna. Ogólnie obsługujący mnie sprzedawca zdawał się być wyraźnie niezainteresowany moją osobą jako klienta ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... . Każdy punkt kontaktu z zainteresowanym naszą ofertą może zamienić go w klienta. - Co istotne, jak pokazują dane – klienci wielokanałowi kupują więcej i częściej, ... prezes zarządu w Przelewy 24, członek Rady e-Izby. - Rosnące tempo życia wpływa także na oczekiwania klientów co do szybkości dostawy, a o wyborze sklepu decyduje szybkość realizacji ...
-
Banki muszą zrozumieć pokolenie Y
... zatrudniania - obecnie rezygnuje się powoli z zatrudniania osób do bezpośredniej obsługi klienta na rzecz inwestowania w pracowników wsparcia. Liderzy sektora stali się ... rekrutacją pracowników z szerszego grona i utrzymaniem ich. Pokolenie Y Banki muszą zrozumieć oczekiwania nowego pokolenia pracowników. Do 2025 roku aż 72% pracowników będą stanowić ...
-
5 rzeczy, które mogą pogrążyć e-commerce w okresie świątecznym
... oczekiwania na dostarczenie przesyłki, rozczarowanie produktem (który np. okazał się inny niż na zdjęciu). Tym samym trud włożony w pozyskanie klienta ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
... bardzo dobre i na tym tle zespół badawczy miał dość wysokie oczekiwania w zakresie oceny merytorycznej części kontaktu sprzedażowego w zakresie obu kredytów. ... zawiera tabela 3. Pierwszy badany zakres tematyczny to zapytanie o wymagania banku wobec klienta. Uzyskane wyniki wskazują, że około 1/8 badanych doradców podała Tajemniczym Przedsiębiorcom ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... być elementem budowania satysfakcji klienta. Bardzo ważne jest umiejscowienie reklamacji na etapie posprzedażowej obsługi klienta. Czy opłaca się źle obsługiwać ... oczekiwania, jak to według niego powinno wyglądać. Jest to dobry początek do zastanowienia się nad funkcjonalnością produktu lub usługi, procesu sprzedaży oraz procesu obsługi klienta ...
-
Marketing liderem w budowaniu customer experience
... ani dział obsługi klienta, ani też dział sprzedaży. Z perspektywy przedsiębiorstw zapewnienie klientom pozytywnych doświadczeń zależy od jakości wewnętrznej współpracy między działami organizacji oraz stopnia wykorzystania posiadanych danych. Kluczowe przy tym jest to, że dane opisujące i określające dążenia, oczekiwania, historię i preferencje ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
... rozpoznanie – prowadź wywiad z klientem (technologia oferuje różne metody), aby poznać jego sytuację, oczekiwania, potrzeby. Decyduj, czy i w jaki sposób możesz na to odpowiedzieć. Określaj ... Ciebie przykry. Wsłuchaj się w potrzeby klienta – w negocjacjach nad umową również powinieneś słuchać klienta. Gdy słuchasz, klient sam opowie, czego potrzebuje ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... in. ze względu na to, że równie dynamicznie zmianie ulegają dziś oczekiwania ludzi wobec firm i marek. W najnowszym badaniu Salesforce już kolejny raz ... kontakty z klientami na każdym etapie ich współpracy z firmą – od sprzedaży, przez marketing, obsługę klienta czy wszelkie obszary serwisowe lub logistyczne, z którymi klient może mieć kontakt. ...