-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... na tej platformie. Media społecznościowe nie tylko mają moc zaangażowania uczestników w czasie rzeczywistym, ale też stanowią ogromną bazę danych, które można wykorzystać do personalizowania komunikacji – w procesach marketingu, sprzedaży i obsługi po sprzedaży. Profile użytkowników zawierają takie dane jak nazwiska, wiek, lokalizację i preferencje ...
-
Contact center a media społecznościowe
... social media czyli media społecznościowe to jednocześnie teraźniejszość i przyszłość komunikacji. Do najpopularniejszych z nich zaliczają się m.in. Facebook, Twitter, LinkedIn czy Blip. Często zastępują one tradycyjne połączenia telefoniczne, także w sytuacjach nietypowych lub kryzysowych. Wynika to z faktu, że dla wielu ludzi media społecznościowe ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... media społecznościowe to domena głównie osób młodych. Tymczasem okazuje się, że swoją obecność w social mediach coraz ... na wiek? Już od dawna portale społecznościowe uchodzą za medium przeznaczone raczej dla młodych. Nic dziwnego - do niedawna to właśnie oni wykorzystywali je najczęściej. Teraz ta tendencja ulega zmianie, ponieważ social media ...
-
Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji?
... , a także LinkedIn. Czy i jak można wykorzystać social media podczas rekrutacji pracowników? Istotny jest jasny przekaz Social media pomagają w poszukiwaniu pracowników z różnych branż. Ważne ... społecznościowych. Możemy w nich ustawić grupę odbiorców, ich wykształcenie, wiek, czy lokalizację. Dzięki takim działaniom precyzyjnie dotrzemy do osób, ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... do nas dotrzeć, to nadal będziemy genialnymi, ale anonimowymi specjalistami. Obecnie media społecznościowe dają cały wachlarz możliwości: od promocji całego profilu, po promocję ... będziemy musieli wykazać się znajomością swoich odbiorców ze względu na płeć, wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania. Do określenia będzie również cel kampanii, czas ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
Media społecznościowe stanowią ważny kanał komunikacji między reklamodawcami a klientami. Dlatego też informacje dotyczące ich użytkowników stanowią wartościową wskazówkę przy podejmowaniu decyzji reklamowych. ...
-
Social media pracownika rysą na wizerunku firmy?
... jak i wszystkie grupy wiekowe. Media społecznościowe są naszą prywatną ... Media społecznościowe w pracy” zostało przeprowadzone we wrześniu 2023 roku przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie serwisu Pracuj.pl. Pomiar wykonany metodą CAWI wykonano na próbie 1860 Polaków w wieku 18-65. Struktura próby była kontrolowana biorąc pod uwagę płeć, wiek ...
-
Psy znajdują dom dzięki social media
... nową rodzinę. Jak zapewnia nas Małgorzata Witkowska-Zabawa ze schroniska PsitulMnie w Zabrzu, media społecznościowe są dla schronisk bardzo ważne i stanowią ogromną pomoc ... adopcji bezpańskiego zwierzaka („Zaadoptuję pieska/suczkę wykastrowanego/wysterylizowaną shih tzu. Wiek bez znaczenia”; „Witam, jestem z Torunia, przygarnę pieska (najlepiej suczkę ...
-
Internauci a stare i nowe media
... mediów ze szczególnym naciskiem na portale społecznościowe, porównanie mediów nowych z mediami starymi oraz próba ... portali społecznościowych jak i ogólnie Internetu. Z badań wynika, że wiek ma znaczenie dla szybkości uczenia się nowych ... nic czekać. Oznacza to, że aby uatrakcyjnić tradycyjne media należałoby zwiększyć ich interaktywność. Umieszczanie ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... Media społecznościowe i mobilne zdecydowanie nie są nowością na rynku mediów w roku 2015. Wprawdzie dochody generowane przez marki są wyższe i bardziej stabilne, jednak marketerzy poświęcają dużo energii na tworzenie odrębnych strategii dla poszczególnych platform. Media ... na podstawie kryteriów takich jak wiek, płeć, odwiedziny na stronie czy ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Branża finansowa a social media
... grupę użytkowników social media, niezależnie od dochodów. Jeśli instytucja finansowa decyduje się na obecność w social media, powinna zapewnić swoim "fanom" wymierne korzyści, w postaci specjalnych promocji i ofert - stwierdza również raport. Internauci oczekują bowiem konkretnych benefitów. Serwisy społecznościowe zakorzeniły się już ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... osiągają najpopularniejsze serwisy społecznościowe? Gdzie pojawia się najwięcej reklam? Dane w raporcie uporządkowane zostały w trzech rozdziałach: „Charakterystyka użytkowników social media” prezentuje, kim są osoby korzystające z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych ...
-
Osobowość marki a social media
... w rzeczywistość swoje deklaracje, jakie chcą być dla klientów. Nazywa się ono platformy społecznościowe. Uruchomienie Fan page na Facebooku, konta na Twitterze czy też google ... jeździe. Bo moderator lubi ten sport. Być w social media sobą Budując wizerunek firmy i relacje z klientami w social media, cały czas należy mieć na uwadze informację, czyim ...
-
Co się stało z Naszą Klasą, czyli jak zmienił się świat social mediów w Polsce?
... pierwsze próby budowania mediów społecznościowych w Polsce? Kto zdeklasował wszystkie polskie social media? Które serwisy społecznościowe cieszą się obecnie w Polsce największą popularnością? Analizie poddano media społecznościowe w interwałach półrocznych (październik – kwiecień) w okresie październik 2004 – wrzesień 2024. Społeczności po ...
-
Wysokie koszty życia i dezinformacja, czyli codzienność młodych Europejczyków
... każdym uchwalanym prawie. W przeciwnym razie ryzykujemy utratę całego pokolenia na rzecz rozczarowania. Media społecznościowe wyprzedzają telewizję jako główne źródło informacji Media społecznościowe wyprzedzają telewizję jako główne źródło informacji. Media społecznościowe są głównym źródłem informacji na temat polityki i spraw społecznych dla 42 ...
-
Po co banki szperają w naszych social mediach?
... Facebooku i Instagramie. Z obserwacji platformy kredytowej Akredo.pl wynika, że media społecznościowe coraz częściej stają się narzędziem służącym do oceny wiarygodności kredytobiorcy. Jasne ... go kupimy. Dane o naszym aktualnym środku komunikacji to także nie tajemnica - wiek i model auta oraz to czy mamy motocykl to prawdy wyciągnięte wprost z ...
-
Fanpage na Facebooku: jak pisać posty
... media może wpłynąć na całą markę. Grafik potrzebny od zaraz Na prasę decyduje się coraz mniejsze grono czytelników. Część wybiera internetowe portale, gdzie wiadomości podawane są szybciej, a Ci, którzy chcą jeszcze sprawniej dotrzeć do meritum wybierają media społecznościowe ... nam zależy. Wybieramy: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, a nawet ...
-
Symantec: bezpieczeństwo IT w 2011r.
... ochrony środowisk wirtualnych. Respondenci zaznaczyli też, że 60 proc. serwerów wirtualnych nie jest objętych bieżącymi planami usuwania skutków awarii. Media społecznościowe W 2011 roku media społecznościowe nadal będą zmieniać sposób, w jaki ze sobą współpracujemy. Działy IT będą musiały również znaleźć sposób na ochronę i zarządzanie związanymi ...
-
6 faktów nt. telefonicznej obsługi klienta w e-commerce
... najszybszą obsługę – większość klientów spodziewa się załatwienia sprawy w ciągu 30 minut przy kontakcie telefonicznym oraz całego dnia przy kontakcie przez media społecznościowe (Facebook, Twitter itp.) lub e-mail (badanie LoudHouse przeprowadzone w 10 najbardziej rozwiniętych krajach świata w 2013 roku). Szybką odpowiedź gwarantuje też, w ocenie ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... jakości obrazu. 45 proc. brytyjskich respondentów chciałoby większej dostępności programów HD. „Z naszych badań wynika, że wkraczamy w nową erę telewizji. Internet, media społecznościowe i smartfony zmieniły sposób, w jaki konsumenci w każdym wieku odbierają treści. Obecnie proces ten odbywa się na ich warunkach. Dla branży oznacza ...
-
Hejtujesz w internecie? Twoja kariera zawodowa stoi pod znakiem zapytania!
... przebierasz w słowach? Jeśli tak właśnie robisz, przestań. Pamiętaj, że media społecznościowe to miejsce, do którego bardzo chętnie zaglądają również pracodawcy. Kandydat bierze udział ... społeczne, a nawet naśmiewają się z innych osób. Obrażają je ze względu na wiek, płeć, orientację seksualną, religię. W sieci stają się „hejterami”. Oczywiście ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... do każdego, kto umiejętnie żongluje informacjami, jakimi zalewa nas XXI wiek, a równocześnie wykorzystuje swą ciekawość świata do rozwoju kariery i życia osobistego ... respondentów wskazało telewizję, 20% Internet, 10% wybrało programy „on demand”, a tylko 8% media społecznościowe Narodowość ma wpływ na to, jak podchodzimy do wiedzy oraz ciekawości. ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... w odmienny sposób, na przykład tak, żeby wzbudzić pozytywne skojarzenia z marką. Do bardziej emocjonalnie nacechowanej komunikacji znakomicie nadają się media społecznościowe. Materiały drukowane tworzą dla odmiany bardziej namacalne doświadczenie. W stacjonarnym punkcie sprzedaży natomiast nasi pracownicy mogą promować programy lojalnościowe ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... zaczynają wdrażać programy employer brandingowe, które mają zadbać o pozytywny odbiór kancelarii prawnej nawet wśród studentów. W tym celu również wykorzystywane są media społecznościowe, konkursy, warsztaty, prezentacje na uczelniach, mające zachęcić do aplikowania na programy stażowe danych organizacji – mówi Paweł Godlewski. Wizerunek kancelarii ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... konsekwencją atakuje nasze skrzynki pocztowe. Od komunikatów reklamowych nie są wolne nawet media społecznościowe, choć akurat one są wciąż najmniej skażone marketingowym przekazem. ... , dzieląc ich na 100 segmentów. – Bierzemy pod uwagę m.in. ich wiek, płeć, zainteresowania (np. biznes, uroda, sport) czy intencje zakupowe (np. nieruchomości, AGD ...
-
Rynek pracy: czy terror pokoleń jest faktem?
... się każdemu. Rowery stacjonarne, umieszczone w firmowych pokojach relaksu, również nie pytają o wiek. - Średnia wieku w naszej organizacji to 33 lata – jesteśmy więc młodą firmą ... merytorycznych dostępne w każdej chwili i z każdego miejsca oraz wewnątrzfirmowe media społecznościowe do komunikacji z pracownikami. W ten sposób działamy w Accenture ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... wieku 15-19 lat (74%), najniższy w grupie najstarszej +60 lat (39%). Wiek to nie jedyny istotny czynnik wpływający na popularność zakupów online. ... komunikacji z konsumentem poprzez wszystkie dostępne kanały zarówno online ( np. media społecznościowe, aplikacje mobilne, porównywarki cenowe) jak i tradycyjne (m. in. gazetki reklamowe, telewizja, ...
-
Bezpieczeństwo IT a młodzi pracownicy
... w różnych krajach świata, dotyczyło wymagań i zachowań tej nowej generacji w takich aspektach jak dostęp do sieci, swoboda korzystania z urządzeń mobilnych, media społecznościowe i styl pracy. Wyniki badania mają kluczowe znaczenie dla wyjaśnienia, w jaki sposób zachowania tej nowej generacji pracowników zwiększają ryzyko osobiste i korporacyjne ...
-
Kupno nieruchomości: jak Polacy wybierają mieszkania?
... się strony internetowe pośredników, tymczasem portale deweloperów znalazły się dopiero dwa miejsca niżej. Na trzecim miejscu znaleźli się znajomi i rodzina. Media społecznościowe, wbrew obiegowej opinii, są najrzadziej wymienianym źródłem z którego Polacy korzystają szukając mieszkania czy domu. „Obecna sytuacja na rynku nieruchomości wskazuje ...
-
Online czy offline? Czy telekomunikacja może uciec przed cyfryzacją?
... była korzystniejsza od tego, co proponuje salon stacjonarny lub infolinia. Ponad połowa badanych chciałaby mieć możliwość komunikowania się z operatorem poprzez media społecznościowe. Kim jest konsument cyfrowy? W opracowaniach tworzonych przez KPMG konsument cyfrowy rozumiany jest jako ktoś, kto każdego dnia korzysta z internetu stacjonarnego ...
-
Nowe technologie budują gospodarkę. Poznaj 10 najnowszych trendów
... rozwój technologii, który umożliwi klientom korzystanie z rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości. Przetwarzanie danych w chmurze, technologie mobilne, Big Data oraz media społecznościowe to główne filary obserwowanej przez IDC Trzeciej Platformy. Analitycy dostrzegają, że w ostatnich latach przedsiębiorstwa coraz bardziej intensywnie wdrażają ...
-
6 sposobów na obniżenie kosztów rekrutacji pracowników
... niższych stanowisk, na które łatwiej pozyskać odpowiednich pracowników. Do tego celu można wykorzystać darmowe portale ogłoszeniowe (np. Jober.pl) oraz media społecznościowe (LinkedIn, Facebook). Wszystkie te możliwości zastosowane razem, mogą przynieść bardzo korzystne efekty, w tym spore oszczędności.
Tematy: rekrutacja pracowników, koszty rekrutacji -
Kryptowaluty w Azji, Europie i Afryce
... , jeśli pojawiłaby się taka możliwość. Nauka o kryptowalutach zaczyna się na Facebooku Dla uczestników badania Luno pierwszym źródłem informacji o kryptowalutach są media społecznościowe, przede wszystkim Facebook (ok. 60% wskazań). Wyjątkiem jest jedynie Francja, gdzie to źródło informacji preferuje 37% respondentów. O wirtualnym pieniądzu uczymy ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
... już 42 mln zł. Ich algorytmy każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi. Rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media -
Oszustwo nie tylko "na wnuczka", czyli na co powinni uważać babcia i dziadek
... seniorów? 1. Phishing Oszustwa phishingowe to jedna z najczęściej stosowanych metod kradzieży danych. Przestępcy wysyłają wiadomości e-mail, SMS-y lub kontaktują się przez media społecznościowe, podszywając się pod zaufane instytucje. W treści wiadomości zachęcają do kliknięcia w link lub podania danych logowania, co może prowadzić do kradzieży ...