2015-05-18 15:05
W jakim wieku są użytkownicy mediów społecznościowych? © Rawpixel - Fotolia.com
Przeczytaj także: Twitter, Facebook i Instagram - popularność w różnych krajach
W badaniu uwzględniono dane średniomiesięczne z 2014 rokuPowoli to Instagram bardziej niż Facebook przyciąga młodych konsumentów. Pokazuje to, że Facebook zrobił dobry ruch, kupując Instagram, który lepiej trafia do nowego pokolenia i jego potrzeb. Szczególnie biorąc pod uwagę, jak olbrzymie znaczenie ma obecnie obraz i prostota przekazu. Z drugiej strony widać rosnący potencjał tego kanału do nawiązywania relacji z potencjalnymi konsumentami i budowania świadomości marki – komentuje Krzysztof Majkowski, doradca biznesowy w firmie Gemius.
fot. mat. prasowe
Facebooka najbardziej upodobały sobie osoby między 25 a 34 rokiem życia
fot. mat. prasowe
Instagram jest najbardziej popularny wśród osób z przedziału wiekowego 18 - 24
fot. mat. prasowe
Największym powodzeniem wśród użytkowników mediów społecznościowych w wieku od 18 do 24 lat Twitter cieszy się na Białorusi
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
COVID-19 nasilił medialną dyskusję o fake newsach
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
Najpopularniejsze sporty w social media
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
Jakie trendy w selfie?
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
Witam serdecznie, moje pytanie dotyczy założenia sklepu, w którym sprzedaż odbywała by się na odległość, natomiast produkty prezentowane ...
Dzień dobry, mam pytanie które zapewne już ktoś przerabiał. Otrzymałam fakturę za kampanie reklamowe z FACEBOOK. Data faktury/płatności ...
Obligacje. Jak działa immunizacja? Jak ograniczyć ryzyko rynkowe?
Wpis do KRS. Co może sąd rejestrowy?
3 kwestie, o których musisz pamiętać przy zmianie formy opodatkowania
Biznes bez granic: Handel zagraniczny w nowej rzeczywistości
Panorama Reden i Niebieski Bursztyn od ATAL
Polski Ład 2.0: czy zmiana formy opodatkowania będzie opłacalna? Sprawdź symulację
Fala upałów: jakie obowiązki pracodawcy?