-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
Są już wyniki majowego badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się sytuacji panującej na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków ...
-
Biura muszą się zmienić - nowoczesne środowisko pracy podstawą efektywności
Jak wynika z najnowszego badania Cisco Hybrid Work Study, przed organizacjami pojawiło się kolejne, istotne wyzwanie. Chodzi tu o modernizację powierzchni biurowych. Opracowanie wskazuje, że unowocześnienie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w ...
-
Bankowość korporacyjna hamuje. Co czeka banki?
Bankowość korporacyjna musi być gotowa na chudsze lata. Na taki właśnie scenariusz wskazują badania zrealizowane przez Bain & Company. Prognozowane spowolnienie ma być efektem mariażu niekorzystnej sytuacji makroekonomicznej i ciągle wysokich stóp procentowych. Banki komercyjne przychodów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego, comiesięcznego badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Ostatnie opracowanie wskazuje m. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci ...
-
Biurowce w Warszawie: dlaczego nie spodziewać się boomu?
Firma Deloitte przedstawiła wyniki najświeższej edycji badania Warsaw Crane Survey - opracowania, które bierze pod lupę to, co dzieje się na rynku warszawskich biurowców. Dowodzi ono m.in. stabilizacji, ...
-
Czy amerykańskie cła powstrzymają polskie rekrutacje? Bez paniki
... gospodarkę, w tym również na rynek pracy. Potencjalne czarne chmury mogą zebrać się m.in. nad eksporterami, motoryzacją, meblarstwem, branżą przemysłową i TSL. Badania zrealizowane przez Grupę Progres wskazują jednak, że polscy pracodawcy nie ulegają spowodowanej amerykańskimi cłami panice. Z tego tekstu dowiesz się m.in ...
-
Sztuczna inteligencja przeszkadza i pomaga
Firmy na całym świecie zmieniają swoje podejście do infrastruktury IT - wynika z najnowszego badania Cisco, które objęło swoim zasięgiem przeszło 8000 liderów IT z 30 krajów, w tym również Polskę. Odpowiedzi udzielone przez respondentów wskazują m.in., ...