-
7 wskazówek dla działów HR z branży nowoczesnych usług biznesowych
... strony z ofertami pracy, na biznesowe portale oraz do agencji pośrednictwa. Są to bowiem miejsca, z których w poszukiwaniu zatrudnienia najczęściej korzystają ... to kwestie podstawowe przy budowaniu zespołów wielokulturowych – powiedział w trakcie badania HR Business Partner w firmie BPO zatrudniającej 250 pracowników. W celu podnoszenia świadomości, ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... projekty i plany kampanii we własnym zakresie, bez korzystania z pomocy zewnętrznych agencji. Zjawisko to jest częstsze wśród firm dysponujących relatywnie mniejszymi budżetami ... danych osobowych, informacji o lokalizacji i zainteresowaniach konsumenta. Z badania wynika, że wykorzystanie danych osobowych i lokalizacyjnych w działaniach reklamowych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 43/2018
... pewno nie zniknie, bo to jest niezwykle potrzebna forma zatrudnienia – mówi agencji Newseria Biznes Agnieszka Zielińska, kierownik Polskiego Forum HR. Korzyści ... pokazują, jak duża jest rozbieżność w podejściu polskich pracowników i pracodawców – mówi Agnieszka Zielińska. Badania rynku pracy przeprowadzone przez Hays Poland pokazują, że pracę ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 5/2019
... wykonane wszystkie badania oraz szkolenie BHP. To jest standard zatrudnienia w Polsce, którym podlega każdy pracownik, bez względu na narodowość. Wsparcie agencji pośrednictwa ... zabierać paszportu żadnemu pracownikowi. Osoby ubiegające się o pracę przy wsparciu agencji, powinny sprawdzić jej certyfikat, który potwierdza legalną działalność. Warto ...
-
Legalne zatrudnianie cudzoziemców. Co warto wiedzieć?
... wykonane wszystkie badania oraz szkolenie BHP. To jest standard zatrudnienia w Polsce, którym podlega każdy pracownik, bez względu na narodowość. Wsparcie agencji pośrednictwa ... zabierać paszportu żadnemu pracownikowi. Osoby ubiegające się o pracę przy wsparciu agencji, powinny sprawdzić jej certyfikat, który potwierdza legalną działalność. Warto ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 15/2019
... czasowym może to oznaczać, że w przyszłości może zabraknąć środków na badania i rozwój oraz inwestycje infrastrukturalne, co będzie miało duży wpływ na polską gospodarkę. ... na poziomie odpowiednio A i A-2 z perspektywą stabilną. Zdaniem ekspertów tej agencji realnie rosnące wynagrodzenia, publiczne inwestycje z funduszy europejskich oraz stymulacja ...
-
Jak pandemia zmieniła życie Polaków? Nowe zachowania konsumentów
... się kupowania pieczywa w sklepie, inni odpędzali w ten sposób niepokojące myśli. Z badania wynika, że w tym okresie chleb zaczęło piec 5% Polaków, a 8% piekło więcej ... i niejako daje uczucie kontroli. – mówi Wiktor Skokowski Communications & Business Director w agencji mediowej Starcom. - Pamiętajmy też, że jesteśmy spadkobiercami wielu pokoleń, które ...
-
Jak zadbać o employer branding w kryzysie (także finansowym)?
... najwięksi na rynku gracze – tłumaczy Paweł Szonecki, specjalista ds. komunikacji w agencji rekrutacyjnej People. Jednak nie oznacza to, że w obszarze employer ... proces odbudowywania pozytywnego wizerunku pracodawcy może okazać się żmudny i kosztowny – dodaje ekspert People. Z badania „Rynek pracy oczami pracowników” wynika bowiem, że 65% pracowników ...
-
Live commerce przyszłością handlu?
... chętnie korzystamy z zakupów na żywo? Jakie najczęściej produkty kupujemy w live commerce? Z badania agencji Inquiry wynika, że już 10 proc. polskich internautów skorzystało z live ... wzrosła aż o 76 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii. Zgodnie z raportem agencji Inquiry „Live commerce w Polsce: czy to już rewolucja?”, pionierami live ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... ) wzrosła z poziomu 20% w II kwartale 2021 r. do 23% w II kwartale 2022 r. Z badania Kantar Media Reactions 2022 wynika, że konsumenci są obecnie bardziej skłonni do ... do większej energooszczędności czy agencji, które chcą przyjrzeć się skutkom klimatycznym swoich strategii planowania, zakupu i produkcji. Warto rozważyć przykład agencji Media Figaro, ...
-
1/3 Polaków doświadczyła redukcji etatów z powodu AI. Czy sztuczna inteligencja już odbiera nam pracę?
... , które tworzy różnego rodzaju treści np. powieść sztukę lub film. Badania te obrazują, że Polacy wyrażają swoje zainteresowanie względem cyfrowego ... zaadresowanie w przygotowywanym planie komunikacji wspierającym proces wdrożenia – dodaje Iwona Kubicz, prezes Agencji PR, PRCN. Kompetencje przyszłości – co powinniśmy rozwijać? Chociaż niepewność ...
-
Sztuczna inteligencja ciągle przeraża pracowników?
... , które tworzy różnego rodzaju treści np. powieść sztukę lub film. Badania te obrazują, że Polacy wyrażają swoje zainteresowanie względem cyfrowego ... zaadresowanie w przygotowywanym planie komunikacji wspierającym proces wdrożenia – dodaje Iwona Kubicz, prezes Agencji PR, PRCN. Kompetencje przyszłości- co powinniśmy rozwijać? Chociaż niepewność ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
... specjalistów! Analiza, którą przeprowadzili eksperci Elephate – agencji SEO i content marketingowej, z wykorzystaniem danych od firmy Senuto – lidera w dziedzinie narzędzi SEO i content marketingu w Polsce, obejmuje aż 32 branże rynku e-commerce oraz 524 sklepy internetowe. W ramach badania eksperci Elephate chcieli nie tylko zidentyfikować liderów ...
-
OZE zmieniają rynek pracy. Zielona energia szuka talentów
... ich do ról związanych ze zrównoważonym rozwojem. Organizacje zwiększają nakłady na badania i innowacje, co przekłada się na tworzenie nowych miejsc pracy ... są istotnymi czynnikami wzrostu popytu na energię w wielu regionach. Eksperci z Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) szacują, że w 2022 roku globalne zużycie energii w tym obszarze wyniosło ...
-
7 strategii na przetrwanie fali revenge quitting
... i szacunku. Regularne badania satysfakcji – trzymaj rękę na pulsie Wiedza o tym, co dzieje się w zespole, jakie są potrzeby i problemy pracowników, jest nie do przecenienia. Regularne ankiety satysfakcji, rozmowy oceniające i spotkania 1:1 powinny stać się standardem w każdej organizacji. – radzi Sebastian Kopiej z agencji PR Commplace. – Dzięki ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych także w USA Internet początkowo był domeną mężczyzn, na samym początku profil demograficzny użytkowników Sieci obejmował przede wszystkim maniaków komputerowych. Jednak ostatnie badania dotyczące tego, kim ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem ... badania - ponad połowa badanych spółek giełdowych nie modyfikowała gruntownie wyglądu czy funkcjonalności witryn firmowych od momentu ich uruchomienia, czyli przeciętnie od 3 lat. To duża szansa dla agencji interaktywnych, które mogą inicjować proces rozwoju." Rezultaty badania ...
-
Światowy rynek finansowy: potrzebne regulacje
... . Ponad trzy czwarte (76%) respondentów globalnie zgadza się, że konieczne są dodatkowe uregulowania dotyczące agencji ratingowych. Opinia ta jest najpowszechniejsza w Azji (86%) i Stanach Zjednoczonych (84%). Z badania wynika także, że respondenci z Europy kontynentalnej wykazują najsilniejsze poparcie dla kompleksowego przeredagowania Nowej Umowy ...
-
Czy żywność ekologiczna różni się od zwykłej?
... American Journal of Clinical Nutrition" opublikowało wyniki przekrojowego badania mającego na celu porównanie wartości odżywczych żywności ekologicznej oraz konwencjonalnej. Badanie przeprowadzili naukowcy z London School of Hygiene Tropical Medicine na zlecenie brytyjskiej rządowej agencji Food Standards Agency. Po przejrzeniu przez badaczy ponad ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... półce. Jak dotychczas nie udało się wypracować potwierdzonego modelu badania oraz sensownej analizy wielości przykładowych zależności i istniejących pomiędzy nimi ... poziomów decyzyjnych ponad podejmującym decyzję, siła relacji towarzyskich z zespołem przedstawicieli agencji reklamowej, wysiłek i trud, jaki należy włożyć w uzyskanie akceptacji co ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... W Polsce od zeszłego roku „osoba taka jak ja” utrzymuje stabilną pozycję (44%). Z badania wynika, iż raporty analityków rynku (59%) i komunikacja korporacyjna (43%) są w ... będzie wymagał kilkuletniej perspektywy.” powiedziała Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny agencji Edelman Polska, podsumowując wyniki Edelman Trust Barometer 2010 dla ...
-
Nowe oferty pracy III 2010
... niż zaledwie miesiąc wcześniej, nadal jeszcze dość sporo brakuje do poziomów z okresu ostatniego szczytu koniunktury. Badania wskazują na rosnący optymizm przedsiębiorców, który ma poważne szanse przełożenia się na decyzje o zwiększeniu zatrudnienia ... wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... o zatrudnieniu – przedsiębiorstwa dużo chętniej niż jeszcze kilka miesięcy temu przyjmują nowych pracowników. Wyniki badania Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia dla IV kwartału 2010 r. wskazują jednak na niewielkie pogorszenie się ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... pracodawcy, wybiera prace na zlecenie dla wielu podmiotów. Jak wynika z badania „Freelancer w Polsce 2010” przeprowadzonego przez Infakt.pl, większość polskich freelancerów zarabia ... zatrudniać do tego celu grafika na etat. Zlecenie tego zadania agencji reklamowej będzie zaś droższe, niż wynajęcie freelancera. Po trzecie, freelancing przyciąga ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... jakiej sędziowie bokserscy punktują pojedynki na ringu. Jak dowiodły liczne badania, debaty polityczne mają nikłą wartość perswazyjną w przypadku zdeklarowanych zwolenników ... poprzednik Merkel, Gerhard Schröder, złożył do sądu przeciwko agencji informacyjnej Deutsche Depeschendienst, domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do ... Management) zostało przeprowadzone w marciu na grupie 582 pracowników firm marketingowych: agencji reklamowych, interaktywnych, PR oraz eventowych, a także firm consultingowych i ...
-
Plany polskich pracodawców IX 2011
... nurt ten będzie się umacniał.” - komentuje Agnieszka Bulik. Otwarta granica czeka… Wyniki ostatniej edycji badania Randstad pokazują, że pomimo zbliżającego się zakończenia sezonu letniego, będącego tradycyjnie okresem ... . Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji ...
-
Płace w Polsce i na świecie
... w bankowości (6 450 PLN) oraz przemyśle ciężkim (6 300 PLN). Według danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń różnice w zarobkach między mieszkańcami stolicy, a reszty województwa mogą ... 10. Wynagrodzenia prezesów spółek giełdowych w USA Zgodnie z rankingiem agencji AP przygotowanym na podstawie deklaracji przesłanych Komisji Papierów Wartościowych ...
-
Dyskryminacja ze względu na wiek ciągle obecna
... również na wysokość zarobków osób na tym samym stanowisku. Wskazują tak badania przeprowadzone na potrzeby projektu Równe Traktowanie Standardem Dobrego Rządzenia, realizowanego przez ... do lat 25”, „energiczną panią w wieku 30-35”, „osobę do 30 lat do agencji reklamowej” lub pośrednio: „oferujemy pracę w młodym dynamicznym zespole”. Podczas rozmów ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 7/2013
... na to, że nasze przedsięwzięcie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem – mówi Agencji Informacyjnej Newseria dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. – Mamy w czym wybierać – ... Pilotażowy program adresowany jest do osób z inicjatywą, z pomysłem, które same prowadzą badania naukowe, albo wiedzą, jak z sukcesem wcielić w życie ich efekty. Są ...
-
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... „Podano do stołu” - kolejna grupa internautów, którą można wyróżnić na podstawie badania, to mężczyźni zamieszkujący głównie mniejsze miasta. Segment ten stanowi 18% respondentów. ... przygotowania i spożywania posiłków – mówi Zofia Bugajna, dyrektor nowoutworzonej specjalizacji Food&Beverages w agencji Ciszewski MSL. – Dane te mogą być istotne dla ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... “podglądaniu” tych, którzy o różnych porach, w różnych dniach robili zakupy. Kontynuacją badania były rozmowy z konsumentami “ad hoc”. Takie rozmowy potoczne miały na ... “w ciemno”, żeby później bezproblemowo zwrócić, czy konieczność odwiedzenia agencji ubezpieczeniowej, aby wykupić polisę - w dobie internetu. Bardzo istotną i interesujacą kwestią ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... badania GetResponse „E‑mail marketing oczami internautów” z marca 2013 roku ponad 70 proc. respondentów przyznało, iż regularnie przegląda newslettery, na które wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji ... do zbierania danych osobowych. Według wspomnianego badania GetResponse, zniżki, promocje i rabaty są drugim najczęstszym ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... mężczyzn. Inaczej przebiega też próba zainteresowania produktem w stosunku do obu płci. Z badań agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) ... na płeć. Dzięki temu nowe produkty będą kierowane do właściwych segmentów. Badania są również wyraźnym sygnałem dla sklepów wielkopowierzchniowych, które dzięki analizom ...
-
Zmiany w prawie V-VI 2014
... osobom najbardziej potrzebującym pomocy. Urzędy zyskają też wsparcie prywatnych agencji i organizacji typu NGO, które będą angażowane w proces aktywizacji. Urzędy zostaną ... świadectwa homologacji typu pojazdu oraz termin badania technicznego i odczyt licznika przebiegu pojazdu w momencie badania. Zmian Wejście w życie z dniem: 2014-05-10 Dz.U.2014. ...