eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › badania marki
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... należałoby dodać wskazówki wynikające z prób badania i mierzenia aspektów związanych z nieuświadomionymi konstruktami, w rodzaju archetypów oraz motywacyjny i perswazyjny wpływ znaczeń organizowanych wokół markowej opowieści (storytelling). Angażowanie w opowieść, funkcja rozrywki, poszerzanie i pogłębianie znaczenia marki oraz odwoływanie się do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki
  • Silna marka ciągle ważna

    Silna marka ciągle ważna

    09:51 10.10.2003

    ... zaskakujące – im bardziej znana marka, tym firma silniej wyróżnia się z licznego grona konkurentów. Badanie Gartnera miało na celu ustalenie, które marki są najbardziej kojarzone ze specyficznymi sektorami IT: konsultingiem IT, wdrożeniami systemów i integracją, outsourcingiem, oraz zewnętrznym przetwarzaniem danych. Analizując odpowiedzi dotyczące ... WIĘCEJ

    Tematy: badania marki, marka


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: